مزونیدلینگ ابرو در کرج

مزونیدلینگ ابرو در کرج

مزونیدلینگ ابرو در کرج

مزونیدلینگ نه تنها یک روش موثر برای جوانسازی پوست است بلکه با استفاده از این روش می‌توان به رشد موها نیز کمک کرد و مانع ریزش آن‌ها شد. در مزونیدلینگ مو روند تولید الاستین سریع‌تر می‌شود و به همین دلیل موها دوباره استحکام و زیبایی خود را به دست می‌آورند. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مزونیدلینگ ابرو در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مزونیدلینگ ابرو در کرج
مزونیدلینگ ابرو در کرج

مزونیدلینگ چیست؟

مزونیدلینگ از دو کلمه مزو که ابتدای کلمه مزودرم است . نیدلینگ که به معنی سوزن زدن می باشد تشکیل شده است. در واقع مزونیدلینگ ترکیبی از روش مزوتراپی و میکرونیدلینگ است. که در این روش کوکتل های مزوتراپی به عمق لایه مزودم فرستاده شده و درمان را در این لایه انجام می دهد.

مزونیدلینگ  ممکن است با دستگاه مزوگان و یا درماپن انجام می شود .که عمق نفوذ سوزن و تعداد سوراخ های ایجاد شده در واحد سطح  تعریف می شود. و کوکتل های مزوتراپی بطور مکانیزه به عمق مورد نظر فرستاده می شوند.

مزونیدلینگ ابرو در کرج

مزونیدلینگ ابرو چگونه عمل میکند؟

در این تکنیک با استفاده از دستگاه های مخصوص میکرونیدلینگ  منافذ ظریفی در حد میکروکانال روی پوست ایجاد می شود. از آنجایی که این حفره ها بسیار ریز و سطحی هستند. هیچگونه مشکلی ایجاد نمی کنند . تنها باعث تحریک سیستم ایمنی و افزایش گردش خون در زیر پوست می شوند.

از طرفی، این میکروکانال های ظریف محل مناسبی برای جذب مواد مغذی همچون کوکتل ها (نانوداروهای تحریک کننده رشد مو) هستند. این کوکتل از طریق میکروکانال در دسترس ریشه مو قرار می گیرد . رشد آن را بشدت تحت تأثیر قرار می دهد.

نکته: سوزن سوزن شدن پوست (مزونیدلینگ) همچنین برای درمان نازکی مو، ریزش مو و سفت شدن پوست سر بسیار موثر است.

مزونیدلینگ ابرو در کرج
مزونیدلینگ ابرو در کرج

مراحل مزونیدلینگ ابرو در کرج

۱- با دستگاه  و سوزن مخصوص یک آسیب پوستی کنترل شده روی پوست ایجاد می شود.

۲- بدن با ارسال پلاکتها و پلاسما به منطقه، سلول های آسیب دیده را ترمیم می کند.

۳- افزایش خونرسانی به منطقه آسیب دیده فولیکولهای مو را تحریک می کند.

۴- پلاکت های خونی فاکتورهای DHT موثر بر رشد مجدد مو را به فولیکولها منتقل می کنند و در نتیجه، موها ضخیم تر و سالم تر می شوند.

ماندگاری مزونیدلینگ

این روش را می‌توان یکی از روش‌های دائمی جوان‌سازی و رفع مشکلات پوست و مو دانست. شرط طولانی شدن اثرات این روش رعایت دستورات پزشک پس از درمان و اصلاح سبک زندگی و رژیم غذایی است. مزونیدلینگ باعث تحریک سلول‌های تولیدکننده کلاژن می‌شود و از همین طریق مشکلات مختلف پوستی را برطرف می‌کند.

به همین دلیل افزایش سن و رژیم غذایی نامناسب بر روی نتایج آن اثر می‌گذارد. علاوه بر این‌ها نوع پوست فرد، شدت آسیب و عوامل ارثی نیز از عوامل اثرگذار بر روی ماندگاری نتایج مزونیدلینگ است.

مزونیدلینگ ابرو در کرج
مزونیدلینگ ابرو در کرج

مرکز مزونیدلینگ ابرو در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب