تزریق ژل لب در کرج

تزریق ژل لب در کرج

تزریق ژل لب در کرج

لب یکی از قسمت‌های صورت می‌باشد که با بالا رفتن سن حجم آن کم می‌شود همچنین ارتفاع لب و بر جستگی های لب نیز کاهش و از بین می‌روند. تزریق ژل لب جهت رفع موارد ذکر شده  و زیبا تر شدن  لب و زیبایی صورت بسیار مفید است. در این مقاله از سایت آلا کلینیک علاوه بر معرفی یکی خدمات خود یعنی تزریق ژل لب در کرج ، هر آنچه که باید متقاضی قبل و بعد از انجام تزریق ژل لب می بایست بداند را برای شما خواهیم گفت با ما همره شوید.

تزریق ژل لب در کرج

تزریق ژل لب یکی از کارهایی زیبایی است که میان خانم‌ها بسیار رایج شده. ژل لب نوع خالصی از اسید هیالورونیک (HA) است. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی می‌باشد که در بدن است. مزیت استفاده از اسید هیالورونیک این بوده که سبب جذب آب بسیار بیشتری نسبت به وزن خود می‌شود و در نتیجه ظاهر طبیعی‌تری ایجاد می‌کند. با افزایش سن، اسید هیالورونیک طبیعی به تدریج کاهش می‌یابد و در نتیجه توانایی اتصال آن با آب نیز کم می‌شود. به همین دلیل لب‌های ما با افزایش سن نازک‌تر به نظر می‌رسند.

اکنون از ژل لب تنها برای  اصلاح فرم لب ها برای افراد بزرگسال استفاده نمی‌شود، برای افراد جوان که می‌خو.اهند لب های پر تری و زیبا تری داشته باشند و یا  لب‌های
آن ها دچار نقص است و می‌خواهند فرم زیباتری به لب‌ها بدهند و نواقص را رفع کنند از تزریق می‌توانند استفاده کنند.

تزریق ژل لب در کرج

مزایای تزریق ژل لب نسبت به دیگر روش ها

  • کبودی کمتر: کبودی و ورم تزریق ژل‌های هیالورونیک اسید نسبت به دیگر فیلرها کمتر می‌باشد.
  • ماندگاری قابل قبول نتایج: نتایج تزریق ژل در لب دائمی نمی‌باشد، اما با مراقبت درست و رعایت برخی نکات تا 1 سال هم ماندگار است.
  • کنترل آسان حجم لب : پزشک به خوبی می‌تواند حجم ژل را کنترل نماید و هر مقداری که شما دوست دارید لب هایتان برجسته شود.
  • سهولت در از بین بردن و رفع برآمدگی ها : اگر بعد از تزریق حرکت لب‌ها یا صحبت کردن سببایجاد توده یا برآمدگی گردد، توده به آسانی برطرف می‌گردد.
  • پایین بودن احتمال بروز واکنش آلرژیک: به دلیل اینکه مواد به کار رفته در ژل‌های تزریقی  شبیه به موادی می‌باشد که در خود بدن نیز وجود دارد، به احتمال آلرژی نمی‌دهد . اما اگر دز طول فرایند تزریق نیاز به تزریق  لیدوکائین بود و شما حساسیت داشتید حتماً قبل از درمان موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

تزریق ژل لب در کرج

ماندگاری تزریق ژل به لب چقدر است؟

ماندگاری ژل‌ لب به چند عامل بستگی دارد که در ادامه توضیح داده‌ایم:

  • نوع ژلی که استفاده می‌کنید. برای مثال ژل‌های هیالورونیک اسیدی بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند. همچنین چند نوع دیگر ژل‌های نیمه‌دائم هستند که  حدود یک تا دو سال ماندگار هستند. ژل‌های دائمی  نیز هستند که مدت بسیار طولانی‌تری دوام می‌آورند.
  • برند ژلی که استفاده شده است. شرکت‌های گوناگون ژل‌هایی با فرمولاسیون‌های مختلف تولید می‌کنند. برخی از این ژل‌ها مختص تزریق به لب هستند و برخی برای تزریق به نواحی دیگر صورت نیز استفاده می‌شوند.  تمامی این موارد را می‌توانید از پزشک خود بپرسید.
  • میزان حجم‌دهی به لب مهم است. حدودا  بعد از هر یک  سی سی  30 درصد آن از بین می‌رود اگر شما هر چقدر بیشتر ژل تزریق کنید ماندگاری بیشتر و جذب کمتری دارد.
  • متابولیسم بدن : یکی دیگر از عامل‌ها متابولیسم بدن و شرایط فیزیولوژیک پوست می‌باشد. بعضی از افراد متابولیسم سریع‌تری دارند و هیالورونیک اسید تزریق شده خیلی زود جذب بدن آن ها می‌شود.

ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است

بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

بعد از تزریق ژل لب یک سری نکات را می بایست رعایت کنید  که در مورد مراقبت بعد از  وجود دارد شامل موارد زیر  است :

  •  تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق از مواد آرایشی استفاده نکنید.
  • در  ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق ژل ، می بایستی از ورزش های شدید (مانند ایروبیک) خودداری کنید.
  • سعی کنید بیش از حد در معرض آفتاب یا گرمای شدید قرار نگیرید
  • از مصرف مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • بعد از تزریق ژل، تا ۷۲ ساعت از دستکاری و یا ماساژ  دادن ناحیه تزریق شده خودداری کنید.
  • پیشنهاد می‌شود در دو هفته اول از تماس با گرمای زیاد مثل سونا و حمام های داغ پرهیز نمایید.

نکات مراقبت بعد از تزریق ژل لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

  •  شستن صورت بعد از تزریق ژل لب

در ۸ ساعت اولیه بعد از تزریق ژل بهتر است که از لمس ناحیه پرهیز کنید. بعد از این زمان، می توانید صورت خود را با صابون بشویید.

چنانچه تزریق ژل لب در ساعات پایانی روز انجام شده است، به هیچ وجه روی صورت خود نخوابید.

  • تاثیر گرما بر ژل لب

تا زمانی که تورم و قرمزی پوست کاهش پیدا نکرده است، از قرار گرفتن و یا تماس با گرمای شدید خودداری کنید.

بهترین کلینیک تزریق ژل لب در کرج

یکی از بهترین کلینیک ها در کرج  کلینیک آلا، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می‌کند . اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می‌باشد.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

جهت مشاوره در رابطه با تزریق ژل لب در کرج و هزینه آن، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط