ماموپلاستی اقساطی درکرج

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی،باتوجه به اینکه بسیاری از خانم ها وحتی آقایان از داشتن سینه های بزرگ رنج میبرند،چون بزرگی سینه نه تنها باعث درد در قسمت های شانه وکتف می شوداز لحاظ جنبه روانی هم که بخواهیم بررسی کنیم مشکلاتی را برای افراد به وجود آورده،خیلی از افراد تمایل به این عمل دارند اما توانایی ملی ندارند که در این بخش از مقاله های آلاکلینیک میخواهیم به مامو پلاستی اقساطی درکرج بپردازیم.

ماموپلاستی چیست

اگر سینه‌های بزرگی دارید که با دیگر قسمت‌های بدن شما تناسبی ندارد و منجر به گردن درد، کمردرد و علائم دیگر می‌شود، ماموپلاستی در کرج گزینه مناسبی برای شماست. اغلب خانم‌هایی که این عمل زیبایی را انجام می‌دهند، از نتایج عمل بسیار راضی‌اند. حتی این عمل برای آقایانی که سینه‌های بزرگ غیرطبیعی دارند نیز انجام می‌گیرد. از آنجایی که این عمل جراحی بزرگی است باید تحقیقات لازم را انجام داده و قبل از انجام هرگونه اقدامی اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

هدف از انجام ماموپلاستی چیست

جراحی ماموپلاستی در کرج برای افرادی که سینه‌های بزرگی دارند در صورت داشتن شرایط زیر انجام می‌شود:

• درد مزمن در کمر، گردن و شانه‌های خود دارند که برای تسکین از داروهای مسکن استفاده می‌کنند.
  • حساسیت‌های پوستی در زیر سینه‌ها ایجاد شده است.
  • منجر به درد ناشی از عصب شده است.
  • فعالیت‌های فیزیکی خانم محدود شده است.
  • تناسب اندام به‌دلیل سینه‌های بزرگ وجود ندارد.
  • هنگام استفاده از سوتین و لباس پوشیدن مشکل دارند.

ویژگی بهترین دکتر ماموپلاستی در کرج

باید در انتخاب پزشک خود نهایت دقت را داشته باشید تا از نتیجه عمل زیبایی خود کاملا رضایت داشته باشید:

• حتما باید پزشک مورد نظر شما تحصیلات و تخصص در این زمینه داشته باشد.
  • مهارت و تجربه کافی در خصوص این عمل جراحی را داشته باشد.
  • افرادی که توسط پزشک مورد نظر شما جراحی انجام داده اند کاملا رضایت داشتند.
  • با شما در خصوص نتیجه عمل صادقانه صحبت کند.

اقدامات قبل از ماموپلاستی

به طور کلی توصیه می شود قبل از تمامی جراحی های زیبایی تحقیق کافی و مشاوره های لازم صورت بگیرد تا جراح حرفه ای و مجرب انتخاب شود. مهارت جراح علاوه بر ارتباط صحیح با جراح می تواند در نتیجه جراحی تاثیر بسزایی داشته باشد.

در جلسه مشاوره با جراح، باید تمام خواسته های مورد نظر خود را به طور کامل برای جراح تشریح کنید و از چگونگی نتیجه و روند کامل جراحی آگاه شوید. شخص متقاضی عمل ماموپلاستی باید کاملا صادقانه تمام سوابق بیماری و مصرف دارویی خود را اعلام کند و چنانچه عادات خاصی مانند مصرف سیگار دارد بیان کند.

جراح، شخص متقاضی را از منظر خطر ابتلا به سرطان پستان با توجه به سوابق خانوادگی و معاینه تخصصی مورد بررسی قرار می دهد و بعد از اطمینان از عدم ابتلا به این سرطان معاینه های لازم مربوط به این عمل مانند کیفیت پوست و محل قرار گیری نوک و هاله پستان را انجام می دهد که شاید لازم باشد برای تکمیل پرونده فتوگرافی صورت بگیرد. افراد سیگاری باید توجه کنند برای انجام این عمل لازم است یک ماه قبل و بعد از عمل از استعمال سیگار خودداری کنند.

دو هفته قبل از عمل ماموپلاستی یا جراحی کوچک کردن سینه از مصرف الکل، داروهای ضد التهاب، آسپرین، ویتامین E، بروفن و مکملهای گیاهی خودداری کنید.

عوارض ماموپلاستی

ماموپلاستی نیز همانند سایر جراحی ها یک سری عوارض دارد . البته این عوارض کوتاه مدت هستند و به زودی رفع می شوند. این عوارض عبارتند از :

• خون مردگی
  • از بین رفتن احساس در نوک پستان
  • واکنش به داروهای بی هوشی
  • تاثیر در شیردهی
  • کبودی و تورم
  • عدم قرینگی در پستان ها
  • عمل ماموپلاستی یا جراحی کوچک کردن سینه چگونه انجام میشود؟
ماموپلاستی اقساطی درکرج

این عمل توسط یک جراح فوق تخصص پلاستیک صورت میگیرد و شخص متقاضی به مدت 2 الی 4 ساعت تحت بیهوشی عمومی قرار میگیرد. جراح در سه ناحیه از سینه که این محدوده ها را با ماركر مشخص میکند برش هایی میزند. سپس جراح با دقت مقداری از بافت پستان را ،به نحوي که جريان خون نوك سينه ،هاله سينه و باقي مانده پوست سينه اسيب نبيند، برداشته تا تناسب و سایز مورد نظر به وجود آید سپس قسمت های
برش داده شده بخیه شده و پانسمان میگردد. در مواردي،شخص متقاضي خواستار كوچك كردن بيش از حد سينه مي باشد،در اين موارد بايد توجه داشت كه كوچك كردن بيش از حد سينه نه تنها از لحاظ زيبايي مناسب نيست بلكه به علت اسيب به جريان خون ممكن است قسمتي از هاله يا حتي نوك سينه نكروز و سياه شود و از دست برود.در بافت سينه كه برداشته می‌شود ،اعصاب و عروق تغذيه كننده بافت سينه وجود دارد،لذا برداشت بيش از حد بافت سينه مي تواند به جريان خون بافت باقي مانده سينه از جمله نوك و هاله سينه اسيب بزند.

سن مناسب عمل ماموپلاستی :

عمل ماموپلاستی یا جراحی کوچک کردن سینه بايد بعد از بلوغ صورت بگیرد که رشد سینه کامل شده است همچنین اگر این عمل بعد از دوران بارداری و شیردهی باشد نتیجه عمل تحت تاثير بارداري و شيردهي قرار نخواهد گرفت .اما در بعضي از دختر خانم ها اندازه سينه ها به حدي بزرگ است كه اعتماد به نفس انها را تحت تاثير قرار داده و ممكن است تاثير منفي در ازدواج انها بگذارد،لذا در اين موارد قبل از ازدواج و بارداري هم عمل ماموپلاستي بلامانع است.

سخن پایانی:

تلاش کلینیک آلا رضایت شما عزیزان می باشد،امیدوارم که پست را با دقت مطالعه کرده باشید و اطلاعات مورد نظرتان را دریافت کرده باشید.

آخرین مقالات: