جراحی چربی بوکال فت در کرج

جراحی چربی بوکال فت در کرج

جراحی چربی بوکال فت در کرج

هدف از برداشتن چربی پد بوکال نازک کردن گونه ها به ویژه در ناحیه گودی گونه است. اگر چه صورتی که به طور طبیعی نرم و پر شده باشد، جوان تلقی می شود، اما برخی افراد متوجه می شوند که صورتشان بیش از حد پر، حتی چاق است. در ادامه در آلا کلینیک جراحی چربی بوکال فت در کرج را به طور کامل بررسی می‌کنیم.

جراحی چربی بوکال فت چیست؟

پد چربی بوکال یک محفظه چربی طبیعی در داخل گونه است. در برخی افراد، این پد چربی بوکال ممکن است به طور طبیعی بزرگتر از حد متوسط باشد و می تواند ظاهری گرد یا گونه های چاق و سنگین ایجاد کند. هدف از این روش کاهش حجم لایه چربی بوکال است و گونه‌ها را باریک‌تر و صورت را برجسته‌تر نشان می‌دهد. جراحی استخراج پد چربی بوکال معمولاً در افرادی که صورت‌های لاغر و باریک دارند انجام نمی‌شود، زیرا برداشتن چربی ممکن است باعث شود با افزایش سن، صورت لاغرتر به نظر برسد.

کاندیدهای مناسب برای جراحی بوکال فت

جراحی کاهش چربی بوکال یک روش کاملا فردی است. این می تواند نگرانی های بیمارانی را که نگران گونه های پر یا چاق هستند برطرف کند.

به طور کلی، ممکن است کاندیدای خوبی برای حذف چربی باکال باشید اگر:

  • شما از نظر جسمی سالم و با وزن ثابت و غیر سیگاری هستید
  • شما انتظارات واقع بینانه ای از آنچه این روش می تواند به دست آورد دارید
  • ظاهر گونه های چاق خود شما را آزار می دهد

اگر قصد جراحی دارید، مدتی را صرف بررسی عکس‌های جراحی برداشتن چربی بوکال کنید و در مورد آنچه در طول بهبودی باید انتظار داشته باشید، یاد بگیرید. آماده سازی زودتر از موعد به بیماران کمک می کند تا انتظارات معقولی داشته باشند و بهبودی نرم تری داشته باشند.

مراحل جراحی بوکال فت

مراحل جراحی بوکال فت

روش حذف چربی باکال شامل مراحل زیر است:

مرحله 1 – بیهوشی: داروهای بیهوشی برای راحتی شما در طول عمل جراحی تجویز می شوند. این روش به طور معمول تحت بی حسی موضعی انجام می شود، به این معنی که شما بیدار هستید اما ناحیه داخل دهان بی حس شده است، بنابراین هیچ ناراحتی احساس نمی کنید.

مرحله 2 – برش: جراحی برداشتن چربی باکال نیاز به برشی در داخل دهان، در قسمت داخلی گونه شما دارد.

مرحله 3 – بستن برش ها: بخیه ها برش های داخل دهان را می بندند. به طور معمول، این بخیه ها قابل جذب هستند و در عرض 7-10 روز بدون نیاز به برداشتن حل می شوند.

مرحله 4 – نتایج را مشاهده کنید: جراحی برداشتن چربی باکال شما منجر به گونه‌ای باریک‌تر و برجسته‌تر می‌شود، به‌ویژه در ناحیه توخالی گونه.

بعد از جراحی برداشتن چربی باکال چه انتظاری باید داشت؟

پس از جراحی برداشتن چربی باکال، باید 5 تا 7 روز در رژیم غذایی مایع بمانید. همچنین به شما آموزش داده می شود که از دهانشویه ضد عفونی کننده برای کاهش خطر عفونت استفاده کنید. شما باید انتظار داشته باشید که برای یک تا دو هفته ورم گونه ها را مشاهده کنید. همچنین ممکن است درد خفیفی مانند دندان درد را تجربه کنید. نتایج نهایی حدود 2-3 ماه طول می کشد تا به طور کامل بالغ شود.

زمان نقاهت برای جراحی برداشتن چربی باکال چقدر است؟

پس از انجام عمل، ارائه‌دهنده دستورالعمل‌هایی به شما می‌دهد که برای ارتقای بهبودی چه کاری انجام دهید. پیروی از دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعد از ارائه‌دهنده خود، از جمله قرار ملاقات‌های بعدی، مهم است. زمان بهبودی پس از این روش معمولاً حدود سه هفته است، اما چندین ماه طول می کشد تا نتایج نهایی را مشاهده کنید.

نتایج بوکال فت کی مشخص می‌شود؟

نتایج بوکال فت کی مشخص می‌شود؟

نتایج نهایی جراحی برداشتن چربی بوکال ممکن است در ابتدا با تورم پنهان شود. ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایج نهایی را ببینید، زیرا گونه های شما به تدریج به ظاهر جدید خود تبدیل می شوند. گونه ها در نتایج پس از عمل باید کمتر پر یا چاق به نظر برسند.

طبابت و جراحی علم دقیقی نیست. اگرچه نتایج خوبی انتظار می رود، اما هیچ تضمینی وجود ندارد. در برخی شرایط ممکن است با یک عمل جراحی نتوان به نتایج مطلوب دست یافت و ممکن است جراحی دیگری لازم باشد.

اطلاعات تماس

آدرس : گوهردشت، فلکه اول، برج پارمیدا، طبقه ۲، واحد ۲۰۱
پست الکترونیک : info@ala-clinic.com
تلفن:
02634093135
02634093136
09352500847
تازه ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط