بهترین مرکز تخصصی لیزر در کرج

بهترین مرکز تخصصی لیزر در کرج

بهترین مرکز تخصصی لیزر در کرج

لیزر موهای ازئد بدن یکی از روش های رفع موهای زائد به طور دائم است در ادامه در  آلا کلینیک بهترین مرکز تخصصی لیزر و لیزر الکس در کرج را بررسی می‌کنیم با ما همراه باشید.

 بهترین کلینیک و مرکز لیزر در کرج

برای انتخاب بهترین و مناسب ترین مرکز لیزر شما ابتدا باید یک لیست کامل از کلینیک ها و مراکز لیزر مو در محل مورد نظرتان جمع آوری کنید سپس با هر کدام از آنها تماس گرفته و اطلاعاتی در مورد دستگاه های لیزر مو ، روش های لیزر مو و همچنین تعداد و اطلاعات پزشکان و تعداد دفعات لیزر مو را به دست آورید.
حالا شما تمامی اطلاعات مورد نظر را دارید و نوبت به گلچین یا فیلتر کردن لیست می‌شود تا بتوانید از آن لیست ، بهترین کلینیک ها و مراکز لیزر  را به دست آورید. حالا که اطلاعات را به دست آوریدید نوبت به پرس و جو در مورد تمامی اطلاعات میرسد که هم می‌توانید از دوستان و آشنایان بپرسید و هم گردشی در گوگل و سایت های مختلف داشته باشید. وقتی که این کار ها را انجام دادید وقت ملاقات و مراجعه حضوری در کلینیک های مورد نظر می‌شود. در این مرحله باید تمامی مدارک کادر پزشکی ، گواهینامه و صلاحیت ، کارت بهداشت و مجوز رسمی را بررسی کنید.
علاوه بر این ها باید در مورد پزشکان و دستگاه ها دوباره سوال بپرسید و بررسی کنید و نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که در مورد پوست و خود و سازگاری دستگاه ها با پوست و مو شما سوالاتی را بپرسید تا بعد از انجام لیزر مو عوارض و عواقبی برای شما ایجاد نشود.

بهترین مرکز لیزر در کرج

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

در حال حاضر دستگاه های لیزر متنوع و زیادی از برند های مختلف در سراسر دنیا در کلینیک های تخصصی استفاده می شود که هر یک با توجه به طیف رنگی پوستی و تشخیص پزشک متخصص برای یک شخص مناسب است.

البته حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی از این دستگاه ها درواقع شبه لیزر هستند و جز دستگاه های نسل قدیم لیزر می باشند  که امروزه کاملا منسوخ شده اند و دیگر کاربردی نیستند زیرا در عین داشتن مشکل درد و سوزش دارای عدم تاثیرگذاری بر روی رفع موهای زائد بودن.

در حال حاضر دستگاه های لیزر موجود در اکثر کلینیک های زیبایی و تخصصی در ایران شامل دو دستگاه لیزر الکساندرات و دستگاه لیزر دایود است.

در توضیح باید بگوییم که اگر شما دارای پوست روشن و موهای بور و تقریبا روشنی هستید بهتر است دستگاه لیزر الکساندرایت را با توجه به طول موج این دستگاه انتخاب کنید تا بیشترین تاثیرگذاری را شاهد باشید اما اگر دارای پوست و مو تیره و یا پوست روشن با موهای تیره هستید
بهتر است از دستگاه لیزر دایود استفاده کنید.

البته مشاوره قبل از لیزر با پزشک مجموعه بسیار مهم و اساسی می باشد که این کار با چکاب پوستی و موی شما در مرکز لیزر جهانشهر کرج به خوبی انجام میشود زیرا ما به دنبال انتخاب بهترین دستگاه و نتیجه بر روی پوست و موی شما هستیم.
نکته دیگر این است که انتخاب دستگاه لیزر برای آقایان و بانوان هیچ تفاوت با یکدیگر ندارد و در واقع از یک قانون پیروی می کند.

لیزر الکساندرایت (الکس) در کرج

10 ویژگی برتر بهترین کلینیک لیزر

1)ارتباط دائمی و آنلاین مرکز لیزر

یک مرکز لیزر معتبر مسیرهای ارتباطی با مراجعین و کاربران خود را آسان کرده تا اشخاص بتوانند خیلی راحت و سریع با مراجعه به وبسایت رسمی و پیج اینستاگرام، بصورت برقراری تماس های تلفنی، گذاشتن دیدگاه و کامنت، پرسش و پاسخ آنلاین با مرکز در ارتباط باشند. در نتیجه پاسخگویی سریع و ارتباط مستمر با مراجعه کنندگان می تواند از ویژگی های یک مرکز خوب در تهران باشد.

2) پاسخگویی سریع

داشتن پرسنل با تجربه و خوش اخلاق یکی از مهم ترین موارد می باشد.

3)داشتن بهترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر روز دنیا

بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن همیشه و بطور دائم از بهترین و معتبرترین دستگاه های لیزر استفاده میکنند. شاید برایتان سوال شود که بهترین دستگاه های لیزر کدام اند؟ در ادامه شما را با  3تا از بهترین دستگاه ها آشنا خواهیم کرد!

4)تخفیف های ویژه لیزر موهای زائد

تخفیف واقعی بگیرید نه دروغی!

یک تخفیف واقعی یعنی:
1.قیمت و تخفیف لیزر شاتی نباشد. تعداد شات ها نامحدود باشد و در قیمت تاثیر نداشته باشد.

2.دستگاه لیزر بهترین باشد. به عبارت دیگر دستگاه نامرغوب مثل IPL ، SHR و یا از این قبیل نباشد زیرا اثر لیزر معکوس معکوس و منفی خواهد بود.

3.دستگاه لیزر اجاره ای یا خراب نباشد. بعضی از مراکز برای تعمیر دستگاه های لیزر خراب تخفیف های ویژه میدهند، یعنی هزینه تعمیر دستگاه را از راه تخفیف و از جیب مراجعه کنندگان در می آوردند.

4.تخفیف لیزر برای کل دوره لیزر باشد نه فقط برای جلسه اول یا یک جلسه.

5.دستگاه لیزر به پوست و مو مراجعه کننده مطابقت داشته باشد وگرنه چنین تخفیفی نه تنها به دردتان نمی خورد بلکه نتایج ناخوشایندی را به همراه دارد.

5)درصد رضایت مراجعین

یکی دیگر از ویژگی های بهترین مرکز لیزر موهای زائد این است که مراجعه کنندگان از کیفیت کار آن مرکز راضی باشند. بهتر است حضوری به مراکز لیزر مراجعه کنید و به صورت حضوری از مراجعین بپرسید، البته بهترین مراکز لیزر نوبت ها را به صورت منظم میدهند و ممکن است با تعداد زیادی
از مراجعین روبه رو نشوید. یکی دیگر از ویژگی مهم یک مرکز لیزر خوب این است که از اپراتورهای با سابقه و کار بلد و ماهر برای خانم ها و آقایان به صورت جداگانه و مجزا بهره ببرد. در اصل اگر نتایج کاهش و افزایش لیزر موهای زائد را 100 درصد در نظر بگیریم درصد قابل توجهی از نتیجه بستگی به مهارت و تجربه اپراتور لیزر دارد.مراقبت های قبل و بعد از لیزر و نوع دستگاه نیز نقش موثری در نتیجه دارد.

لیزر در کرج

6)اپراتورهای با سابقه

یکی دیگر از ویژگی مهم یک مرکز لیزر خوب این است که از اپراتورهای با سابقه و کار بلد و ماهر برای خانم ها و آقایان به صورت جداگانه و مجزا بهره ببرد. در اصل اگر نتایج کاهش و افزایش لیزر موهای زائد را 100 درصد در نظر بگیریم درصد قابل توجهی از نتیجه بستگی به مهارت و تجربه اپراتور لیزر دارد.مراقبت های قبل و بعد از لیزر و نوع دستگاه نیز نقش موثری در نتیجه دارد.

7)پزشکان با تجربه

کلینیک مورد نظر، متخصصان با تجربه مربوط به هر رشته علل خصوص لیزر موهای زائد را داشته باشد.

8)محیط آرام و پاکیزه

داشتن محیط منظم و استریل شده یکی دیگر از مهم ترین موارد می باشد.

9)قیمت مناسب

توجه داشته باشید که به کدام کلینیک مراجعه می کنید. اینکه قیمت پایین باشد ولی تخصص و تجهیزات مناسبی نباشد مهم است.

10)رفتار خوب پرسنل

داشتن پرسنل خوش اخلاق و حرفه ای یکی دیگر از حسن های یک کلینیک خوب است.

اطلاعات تماس

آدرس : گوهردشت، فلکه اول، برج پارمیدا، طبقه ۲، واحد ۲۰۱
پست الکترونیک : info@ala-clinic.com
تلفن:
02634093135
02634093136
09352500847
  بیشتربدانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط