عمل چال گونه در کرج

عمل چال گونه در کرج

عمل چال گونه در کرج

بسیاری از افراد نسبت به چال گونه احساس خوبی دارند و زمانی که با افرادی که چال گونه دارند مواجه می شوند به زیبایی آنها توجه می کنند. به همین علاقه پیدا می کنند که برای انجام جراحی چال گونه برای خودشان نیز اقدام کنند. اما متاسفانه علیرغم این که این جراحی زیبایی از سوی بسیاری از افراد انجام شده است و نتایج خوب و زیبایی را روی صورت افراد ایجاد کرده است، کسانی هستند که از جزئیات انجام این جراحی اطلاع چندانی ندارند.در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که این روش درمانی چیست، چگونه عمل می‌کند و چه استفاده‌هایی دارد. همچنین در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی عمل چال گونه در کرج  با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید.

جراحی چال گونه در کرج

چال گونه چیست؟

چال لپ یا گونه به تورفتگی گفته میشود که هنگام خندیدن روی صورت ایجاد میشود. در بسیاری از افراد محل ایجاد این تو رفتگی، کمی پایینتر از گونه است. اما در برخی هم دقیقا روی لپ یا پایین لب، روی گونه ایجاد میشود. تصور عموم این است که تنها راه داشتن این جذابیت، به دنیا آمدن با آن است. در حالی که جالب است بدانید روشهای مختلفی برای ایجاد چال لپ، برای کسانی که در آرزوی داشتن آن به سر میبرند، وجود دارد. از طرف دیگر، باید بدانید افرادی که به صورت طبیعی دارای چال خنده هستند، این احتمال در موردشان وجود دارد که در آینده بنا به دلایل مختلف از جمله افتادگی پوست صورت، چال گونه خود را از دست بدهند!

عمل چال گونه در کرج
عمل چال گونه در کرج

 

روند انجام جراحی چال گونه

  • در ابتدا پزشکان از بی حسی های موضعی کمک می گیرند یا اینکه افراد را به وضعیت بیهوشی عمومی می برند تا روند جراحی بدون درد و ناراحتی باشد.
  • بعد از اینکه بی حسی موضعی انجام شد برش هایی در نواحی داخلی دهان ایجاد می شود و درنهایت بخیه زده می شود.
  • فرایند این جراحی در 20 دقیقه قابل انجام است.

مزایای جراحی چال گونه

  • یکی از مهم ترین مزیت هایی که این جراحی دارد زیبا تر شدن لبخند افراد است. زیرا با فرورفتگی ای که درکنار لب ها و روی لپ ایجاد می شود جذابیت بیشتری برای افراد پدید می آید.
  • این جراحی بدون درد خواهد بود. از این رو کسانی که نگران درد در روند جراحی هستند می توانند بدون نگرانی برای جراحی اقدام کنند.
  • نتایج این جراحی بلند مدت است و سالها اثرات این جراحی با مراجعه کنند همراه خواهد بود.
  • امکان انجام این جراحی به صورت هم زمان با جراحی زیبایی چانه  و یا عمل جراحی لیفت سانترال لب وجود دارد .

کلینیک عمل چال گونه در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر عمل چال گونه در کرج  دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید

عمل چال گونه در کرج
عمل چال گونه در کرج

در آلا کلینیک بیشتر بخوانید :

 

مراقبت ‌های قبل از جراحی چال گونه

پیش از جراحی ، نکته های زیر را رعلایت کنید:

  • حداقل ۶ ساعت قبل از انجام جراحی چیزی نخورده یا ننوشید.
  • حداقل ۲ هفته قبل از عمل و ۲ هفته بعد از جراحی چال گونه از سیگار کشیدن خودداری کنید.
  • حداقل ۱ هفته قبل از عمل جراحی مصرف الکل را قطع کنید.
  • در صورت وجود درد یا ناراحتی به هر علتی قبل از عمل جراحی از استامینوفن یا پاراستامول استفاده کنید.
  • صبح روز جراحی و حتی قبل از عمل جراحی ، دوش بگیرید و کل بدن خود را شستشو کنید.
  • در روز عمل جراحی از لنز های چشمی، لاک ناخن، جواهرات و هیچ نوع لوازم آرایشی مصرف نکنید.
  • راهنمایی و دستورالعمل های دکتر خود درباره سلامت دهان را حداقل ۲ هفته قبل و ۲ هفته پس از جراحی چال گونه رعایت کنید.
عمل چال گونه در کرج
عمل چال گونه در کرج

مراقبت‌های بعد از جراحی چال گونه

    • از مواد نوشیدنی یا غذای سرد یا گرم تا هنگامی که حالت بی‌هوشی موضعی شما به ‌طور کامل رفع نشده، استفاده نکنید تا بعد از ریکاوری حس لامسه خود در دهان را مجددا به دست آورید و بتوانید از وارد شدن آسیب به‌ واسطه مصرف غذاها و نوشیدنی‌ های بسیار داغ یا سرد جلوگیری نمائید.
    • بهداشت دهان خود را برای حداقل ۱۵ روز بعد از عمل جراحی چال گونه به‌ دقت رعایت کنید.
    • از دهان‌ شویه «کلرهگزیدین» بعد از مصرف غذا یا نوشیدنی برای یک دوره ۱۵ روزه پس از عمل جراحی استفاده نمائید.
    • داروهای آنتی‌ بیوتیک تجویز شده توسط پزشک را برای یک دوره کامل استفاده نمائید.
    • برای کنترل درد احتمالی شما می ‌توانید پاراستامول مصرف کنید. در صورتی ‌که به‌ این ‌ترتیب نتوانستید درد خود را کنترل کنید، با متخصص خود تماس بگیرید.
    • اگر با افزایش ورم کبودی یا درد یا علائم نامطلوب دیگر پس از عمل چال‌ خنده رو به رو شدید با پزشک خود تماس بگیرید. همچنین نیاز است در طول ۵ تا ۱۰ روز پس از جراحی برای کشیدن بخیه ‌های احتمالی و معاینات مورد نیاز با پزشک خود ملاقات کنید. عمل جراحی چال گونه یک راه ساده برای ایجاد چال بر روی گونه یا چانه می باشد که در حالت بی‌هوشی موضعی در یک روز برای افراد قابل انجام است.
عمل چال گونه در کرج
عمل چال گونه در کرج

هزینه عمل چال گونه در کرج

هزینه انجام این جراحی، مشابه با دیگر عملها، به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از عوامل تاثیرگذار در این هزینه عبارت هستند از: نوع چال، عمق چال ایجاد شده، پزشک جراح، کلینیک زیبایی، مواد بی حسی و … . به همین خاطر بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در کلینیک آلا تماس بگیرید.

تلفن :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط