مزونیدلینگ موی سر در کرج

مزونیدلینگ موی سر در کرج

مزونیدلینگ موی سر در کرج

بطور متوسط هر فرد روزانه بین 70 الی 100 تار موی خود را از دست می دهد که این امر طبیعی است . ولی مسئله ریزش مو از جایی جدی می شود که میزان ریزش مو ها در طول روز بیش از این مقدار باشد . در این مرحله می بایست به فکر راه چاره بود. اگر فقط اسم مزونیدلینگ به گوشتان خورده و اطلاعات زیادی درباره آن ندارید. نگران نباشید طی این مقاله قصد داریم بطور کامل راجع به متد مزونیدلینگ صحبت کنیم. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مزونیدلینگ موی سر در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مزونیدلینگ موی سر در کرج
مزونیدلینگ موی سر در کرج

علت های ریزش مو

شما قطعا در طول روز با ریزش 50 الی 100 تار موی خود روبرو هستید. (مو های ریخته شده خود را نشمارید ! این یک عدد حدودی است) این تعداد ریزش مو برای هر فردی طبیعی می باشد. اگر با کشیدن دست داخل موهای خود با ریش تعداد زیادی از موهای خود روبرو شده اید . و یا بعد از مدتی با کاهش حجم موهای خود مواجه شدهاین ، بهتر است به دنبال علت آن باشید . از جمله علت های ریزش مو :

  • افزایش سن و سال
  • مصرف دارو های خاص
  • ژنتیک و وراثت
  • کم خونی و کمبود ویتامین های همچون ویتامین B
  • کم کاری تیروئید
  • فشار روحی و استرس
  • شیمی درمانی
  • بیماری های پوست سر
  • استفاده از وسایل آرایشی و بهداشتی نامناسب
  • استفاده از سشوار و اتو مو بیش از اندازه

مزونیدلینگ مو چیست؟

مزونیدلینگ روش ترکیبی مزوتراپی و میکرونیدلینگ بصورت همزمان می باشد. در مزوتراپی مواد مورد نیاز برای رشد موها با سرنگ انسولین که سوزن بسیار ریزی دارد به زیر پوست تزریق می شود. قطعا جذب تمامی این مواد و ویتامین ها در یک جلسه بصورت صد درصد اتفاق نمی افتد. پزشکان همواره به دنبال یافتن راه حل هایی هستند که تاثیر داروها و روش های درمانی را افزایش دهند . و درصد نتیجه گیری از هر یک جلسه درمانی چند برابر گردد. مزونیدلینگ مو یکی از همان روش ها می باشد.

مزونیدلینگ موی سر در کرج
مزونیدلینگ موی سر در کرج

بیشتر بخوانید:

 

روش مزونیدلینگ موی سر در کرج

روش درمانی مزونیدلینگ به این صورت است که

در ابتدا با کمک میکرونیدلینگ که دارای سوزن های بسیار ریز و نازک است روی سر و حتی پوست صورت زخم های جزئی ایجاد می شود.

بدن انسان با تشخیص این زخم ها دستور به ترمیم زخم در ناحیه مورد نظر را می دهد.

در این ترمیم کلاژن سازی بیش از پیش اتفاق می افتد و منجر به به وجود آمدن پوست تازه و سالم می شود. همین امر در سر منجر به تحریک فولیکول های موی سر و افزایش رشد مو می شود و در ادامه با استفاده از مزوتراپی و استفاده از کوکتل های تقویت کننده در نواحی ایجاد شده تزریق، یا ماساژ داده می شود. زمانی که از میکرونیدینگ و مزوتراپی همزمان با هم انجام می شود، مزونیدلینگ صورت گرفته است که نتایج این روش در کنار هم برای مراجعان بسیار رضایت بخش بوده است.

مواد مزونیدلینگ

برای درمان به روش مزونیدلینگ لازم است پزشک معالج از کوکتل های مربوط به هدف مزونیدلینگ استفاده کند. برای این کار می توان از کوکتل ویتامین c، یا برای برطرف کردن ریزش مو از کوکتل های تقویت کننده موی سر استفاده کرد. این مواد مصرفی کاملا بستگی به هدف مراجع از درمان دارد.

چه افرادی متقاضی مزونیدلینگ مو می باشند ؟

همه ی افرادی که به مشکلات اشاره شده در بالا دچار هستند .

مانند :

ریزش های شدید مو ،

گودی و سیاهی زیر چشم و . . . . . می توانند از این روش استفاده کنند .

این روش به دلیل اینکه به تازگی وارد بازار شده و مورد استفاده قرار می گیرد ، بسیاری از محدودیت های روش های قبلی را رفع کرده و برای هر فردی با هر تیپ پوستی یا بیماری می تواند موثر و کارساز به شمار آید .

اما برای اطمینان بیشتر و رعایت برخی نکات توصیه می شود برخی افراد این روش را زیر نطر پزشک های متخصص و با مشورت آن ها انجام دهند . این افراد به شرح زیر است :

افرادی که در بازه ی 3 تا 4 ماه گذشته از خانواده دارویی مانند ایزوترتیون استفاده کرده باشند یا در حال مصرف این دارو باشند .

افرادی که زخم های فعال یا بریدگی های زیادی بر روی پوست خود یا ناحیه ای که قصد دارند عمل مزونیدلینگ در آن قسمت انجام شود . به این گونه افراد توصیه می شود که تا زمان بهبودی کامل از انجام مزونیدلینگ مو خودداری کنند .

مزونیدلینگ موی سر در کرج
مزونیدلینگ موی سر در کرج

مراقبت های بعد از مزونیدلینگ موی سر

دوره نقاهت مزونیدلینگ مو بسیار کوتاه می باشد و شما بعد از 4 -6 روز می توانید فعالیت های روزانه و طبیعی خود را شروع کنید.

مانند تمام درمان های پوست و مو، مزونیدلینگ نیز برای تاثیر مطلوب، نیازمند مراقبت های بعد از درمان نیز می باشد

. بنابراین پس از مزونیدلینگ مو می بایست حتما از کرم های ترمیم کننده و مراقبت پوست استفاده نمود که البته متخصص شما حتما این محصولات را به شما معرفی خواهد نمود.

همچنین لازم به ذکر است که اینگونه درمان ها بهتر است در فصول سرد سال انجام شود تا کمتر رد معرض تابش نور آفتاب قرار گیرد.

از مهم ترین مراقبت های بعد از مزونیدلینگ مو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برای مدت مشخصی که متخصص شما تعیین می نماید باید از سشوار کردن موها بپرهیزید. چراکه گرمای بیش زا حد باعث تحریک و التهاب ناحیه مربوطه می گردد تا 24 ساعت بعد از مزونیدلینگ مو به هیچ عنوان ورزش و فعالیت های سنگین انجام ندهید.

به هیچ عنوان در آب کلردار شنا نکنید و محل درمان را به هیچ عنوان نمالید و ماساژ ندهید.

آیا درمان مزونیدلینگ موی سر در کرج بی خطر است؟

بله ، مزونیدلینگ موی سر ۱۰۰٪ ایمن است و به ندرت اتفاق می افتد که بیماران عوارض جانبی ناشی از درمان را تجربه کنند.

پس اگر به دنبال تقویت و رشد موهای خود هستید. این روش یکی از بهترین روش ها برای بهبود وضعیت موهایتان می باشد.فقط این نکته را در نظر داشته باشید که برای انجام مزونیدلینگ موی سر حتما به یک کلینیک معتبر و حرفه ای که دارای رضایت ۱۰۰ درصدی بیماران است مراجعه نمایید.

 

آیا مزونیدلینگ موی سر دردناک است؟

درمان مزونیدلینگ موی سر دردناک نیست. بسیاری از مراجعین این درد را به صورت غلغلکی جزئی توصیف می کنند. برای کسانی که پوست بسیار حساس دارند ، می توانیم با استفاده از یک بی حسی ملایم قبل از مزونیدلینک ، به راحتی ناراحتی را به حداقل برسانیم.

مزونیدلینگ موی سر در کرج
مزونیدلینگ موی سر در کرج

مرکز مزونیدلینگ موی سر در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط