جوانسازی صورت کرج

جوانسازی صورت کرج

جوانسازی صورت کرج

پیری رخدادی اجنتاب ناپذیر است. همه‌ی ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، به آن دچار خواهیم شد. با افزایش سن اتفاقات بسیاری برای بدن ما می‌افتد. حجم عضلانی بدن کم می‌شود، مفاصل ما انعطاف پذیری سابق را ندارند، ممکن است موهایمان بریزد و پوست ما دچار افتادگی و چین و چروک شود. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی جوانسازی صورت کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

جوانسازی صورت کرج
جوانسازی صورت کرج

 

عوامل تاثیر گذار در پیرپوستی چیست؟

برای استفاده از بهترین روش های جوانسازی پوست، قبل از هر چیز باید مشکل شناخته شود تا روش درمان درست تجویز شود. در میان عوامل متعددی که روند پیری پوست صورت را تسریع می کنند، عواملی مانند آفتاب، سیگار و به طور کلی آلودگی های محیط اطراف، بیشترین نقش را در سرعت بخشیدن روند پیری صورت دارند.مهمترین عوامل پیر شدن پوست عبارتند از:

  • اشعه ماورای بنفش
  • استرس و مشکلات عصبی
  • آب و هوای خشک و سرد
  • بیماری های عفونی درونی
  • عدم رطوبت کافی در پوست صورت
  • استفاده از شوینده های نامناسب با نوع پوست
  • استفاده از محصولات آرایشی نامناسب

از کجا بفهمیم که دچار پیرپوستی شده ایم؟

ظهور نشانه های افزایش سن در پوست صورت از هر فرد به فرد دیگر متفاوت است. به عبارت دیگر، برخی از افراد در سن 25 سالگی با نشانه های پیرپوستی مواجه می شوند، در حالی که برخی دیگر تا سن 30 سالگی با مشکل خاصی رو به رو نمی شوند. به همین دلیل بهتر است که شما با نشانه های پیری پوستی آشنایی داشته باشید تا بدانید که با عوارض آن مواجه هستید یا نه!

جوانسازی صورت چیست؟

جوانسازی پوست یکی از انواع درمان های زیبایی برای بازگرداندن شادابی جوانی به پوست صورت است. جوان سازی پوست صورت را با روش های مختلف جراحی و بدون جراحی انجام می دهند.

با توجه به عمق درمان پوست، روش های جوانسازی با هم تفاوت دارند. جوان سازی پوست صورت می تواند تقارن را به صورت بازگرداند. حتی می توان به صورت موضعی برای درمان چین و چروک ها، شل شدگی و افتاگی پوست و جای زخم ها اقدام کرد.

روش های جراحی و تهاجمی برای جوان سازی پوست شامل لیفت کردن نقاط مختلف صورت از جمله پیشانی، چانه و گردن است.

نمونه هایی از روش های غیر تهاجمی و غیر جراحی عبارتند از لایه برداری شیمیایی، بوتاکس، پر کننده ها (filler)، لیزر درمانی، جوانسازی نوری، امواج الکترومغناطیس و فراصوت (اولترا سواند ultrasound).

روش های دیگری نیز مانند مزوتراپی، کربوکسی تراپی، از جمله روش های غیر تهاجمی و موثر در جوان سازی پوست صورت هستند.

بیشتر بخوانید:

جوانسازی صورت کرج
جوانسازی صورت کرج

روش‌های درمانی جوانسازی صورت کرج

همانطور که گفتیم روش‌های متنوع و فراوانی برای جوانسازی پوست وجود دارد. در ادامه موثرترین آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از شیوه‌های درمانی ایمن و برای بسیاری از افراد بهترین روش جوانسازی پوست است. در این روش از امواج فراصوت استفاده می‌شود و هیچ نیازی به ایجاد برش، زخم، بخیه و مواردی از این دست وجود ندارد. دستگاه هایفوتراپی مستقیماً بر سطح پوست قرار می‌گیرد و امواج فراصوت منتشر شده از آن، بر لایه‌های زیرین پوست اثر می‌گذارد. این امواج باعث تحریک کلاژن سازی پوست می‌شوند که از اجزای ساختاری مهم پوست هستند.

با افزایش کلاژن سازی، پوست لیفت شده، سفت می‌شود . چین و چروک‌های آن از بین می‌رود. خانم‌ها و آقایان ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند، بهترین کاندیدا برای هایفوتراپی هستند.

  • ماندگاری اثرات: ۱ تا ۳ سال
  • تعداد جلسات درمانی: معمولاً یک جلسه + جلسات ترمیمی سالیانه
  • کاربردها: لیفت صورت، گردن و دکلته، رفع چین و چروک‌ها، درمان افتادگی‌های پوست

میکرونیلدینگ

در روش میکرونیدلینگ با استفاده از سوزن های بسیار باریک با قطری در حد چند میکرون، صد ها حفره ی ریز روی پوست ایجاد می شود و پوست را مجبور به ترمیم و کلاژن سازی می کند.

مزوتراپی پوست

مزوتراپی پوست عنوان روشی است که با تزریق زیر جلدی، محلولی ساخته شده از عصاره ی گیاهان، انواع ویتامین ها و اسید های آمینه و مواد ضروری به جوان سازی پوست صورت کمک می کند. با مزوتراپی می توان پوست را شاداب کرد و تیرگی های دور چشم را رفع نمود.

جوانسازی صورت کرج
جوانسازی صورت کرج

مرکز جوانسازی صورت کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط