ارزانترین مرکز کاشت در مهرشهر

ارزانترین مرکز کاشت در مهرشهر

ارزانترین مرکز کاشت در مهرشهر

ریختن موی سر و طاسی دغدغه بزرگ بیش از نیمی از مردان جهان است. دغدغه ای که با روش کاشت مو قابل برطرف کردن است عملا به طور خلاصه كاشت مو يعنی انتقال مو از پشت سر به جلوى سر و جاهاى خالى سر و صورت.کاشت مو امروزه با بهره گیری از تکنولوژی جدید امکان پذیر است . با کاشت موی طبیعی می توان نقاط کم مو یا عاری از موی سر را به گونه ای در مان نمود که ظرف مدت کوتاهی پوشیده از مو شوند. امری که تا چندی بیش حتی تصورش هم دشوار بود.در این مقاله در رابطه با معرفی  خدمات خود در کلینیک آلا ، ارزانترین مرکز کاشت در مهرشهر ، با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

 

کاشت مو طبیعی در ارزانترین مرکز کاشت مهرشهر

درحال حاضرتنها راه درمان وترمیم موهای ازدست رفته استفاده از پیوندموی طبیعی است که این پیونددرنواحی مختلف ازجمله(سر – ابرو – ریش – سبیل – مژه – نواحی اسکار) قابل انجام است . کاشت مو اولین بار درسال 1939توسط پزشک ژاپنی آقای دکتر Dr.Okuda مطرح وسپس درسال 1959توسط پزشک آلمانی Dr.Orentreich عملی گردید.

درسالهایی که گذشت تجارب وروش های متعددی موردآزمایش قرارگرفت ودرنهایت امروزه بابهرگیری ازتکنولوژی جدید از دسته های کوچکترمو موسوم به میکروگرافت (micrograft) استفاده می شودکه سبب نتایج رضایت بخش وظاهری طبیعی شده است وامری که تاچندی پیش حتی تصورش هم دشواربودامروزه تبدیل به یکی ازاعمال جراحی سرپایی وبسیار سبک شده است که برپایه برداشت سالم ریشه های موی شخص وکاشت آنها درنقاط مورد نظر استوار می باشد.

ارزانترین مرکز کاشت در مهرشهر
ارزانترین مرکز کاشت در مهرشهر

بهترین روش کاشت موی طبیعی چیست؟

احتمالاً این سؤال برای شما ایجاد شده که در میان روشهای گفته شده، کدام یک بهترین روش کاشت مو است؟

به طور کلی روش SUT با توجه به اینکه جدیدترین تکنیک جهت انجام این جراحی است، به عنوان یکی از بهترین روش ها  در نظر گرفته می شود. چرا که برای انجام کاشت مو از این طریق نیازی به جراحی و بیهوشی نیست. علاوه بر این با توجه به اینکه میزان تهاجمی بودن عمل در این روش به حداقل میرسد، جای برش و زخم بعد از جراحی باقی نمانده و بیمار دوره بهبودی کمتری را باید پشت سر بگذارد.

با این وجود بهتر است که هر شخص متناسب با شرایط جسمانی، میزان طاسی و بودجه در دسترس و همچنین نظر تخصصی پزشک، یکی از روشهای گفته شده را برای انجام جراحی، انتخاب کند.

کاشت مو به روش ترکیبی

در روش ترکیبی همانطور که از نامش پیدا است از روش‌های FUT و FIT به طور همزمان استفاده می‌شود. این روش برای کسانی مناسب است که بانک موی قوی دارند و می‌خواهند به تراکم بالا برسند. در روش ترکیبی اکثر فولیکول‌ها به کمک روش FUT برداشت می‌شود و از روش FIT برای بهبود نتایج و افزایش تراکم استفاده می‌شود.

مزایا و معایب روش ترکیبی

  • گرافت‌ها کیفیت بالایی دارند، دائمی‌تر هستند و احتمال آسیب دیدنشان کمتر است.
  • رسیدن به تراکم‌های بالا در یک جلسه ممکن است.
  • نیاز به بانک موی قوی دارد.
  • به علت برداشت نواری پوست تهاجمی است، خونریزی داشته و نیاز به بخیه زدن دارد.
ارزانترین مرکز کاشت در مهرشهر
ارزانترین مرکز کاشت در مهرشهر

بیشتر بخوانید:

مراقبت هاى بعد از كاشت مو در ارزانترین مرکز کاشت مهرشهر

-پس از کاشت مو داروهای را که پزشک تجویز نموده است را باید مصرف نمود ، مصرف داروها و مسکن ها علاوه بر کمک به تسریع روند بهبودی سبب کاهش درد می شود ، مصرف آنتی بیوتیک ها بسیار کمک کننده است .

-پس از اینکه کاشت مو انجام شد ، پزشک سر بیمار را پانسمان می نماید ، پانسمان پس از کاشت مو سبب محافظت موهای کاشته شده می شود ، بیمار باید دقت نماید که پانسمان خیس نشود ، در زمان استراحت نیز پانسمان نباید جابجا شود ، اگر پانسمان روی پوست سر کشیده شود سبب آسیب و تخریب موهای کاشت شده می شود .

-در زمان استراحت بیمار در چند شب اول حتما باید به حالت 30 درجه بخوابد ، خوابیدن 30 درجه سبب کاهش فشار به بخش لنفاتیک و وریدی می شود ، هم چنین از تشدید تورم پیشگیری می شود ، استفاده از بالش دور گردنی نرم نیز مفید است .

-شستن موها پس از کاشت مو بسیار مهم است ، شخص باید مراقبت های لازم جهت شستن موها پس از کاشت مو را فراگیرد ، بهتر است حتما موها با شامپو بچه شسته شود .

-لازم به ذکر است دو هفته پس از کاشت مو تمامی زخم ها و دلمه خون برطرف می شود .

-پیاده روی آرام پس از سه روز از گذشت کاشت مو توصیه می شود ، اگر شخص ورزش های سنگین ورزشی را انجام می دهد توصیه می شود دو ماه پس از کاشت مو به انجام فعالیت های سنگین ورزشی بپردازید .

-پس از کاشت مو توصیه می شود که به مدت سه هفته از استعمال سیگار و دخانیات اجتناب نمایید ، مصرف سیگار سبب می شود که به پوست سر و ریشه های مو اکسیژن کافی نرسد .

ارزانترین مرکز کاشت در مهرشهر
ارزانترین مرکز کاشت در مهرشهر

چرا فصل کاشت مو اهمیت دارد؟

یکی از نقاط بدن که در طول روز در معرض آلودگی‌های متعدد و تماس نور خورشید قرار می‌گیرد، موها و پوست سر است. این موضوع به‌خصوص درباره آقایان که پوششی بر روی موهای خود ندارند، بسیار مهم‌تر می‌شود. در ابتدای کاشت موها تا زمانی که موها به رشد اولیه برسند و حالتی پایدار پیدا کنند، مراقبت از آن‌ها بسیار اهمیت دارد. تغییرات آب‌وهوایی در فصل‌های مختلف متفاوت است. به همین دلیل شیوه مراقبت های بعد از کاشت مو و زخم‌های ناشی از کاشت مو در فصل‌های مختلف نیز متفاوت خواهد بود.

درواقع باید گفت چیزی که باعث می‌شود نتایج کاشت مو بهترین باشد، مراقبت صحیح از آن‌ها در فصل‌های مختلف است. بنابراین شخص می‌تواند بسته به امکانات و شرایط مراقبت از موها یکی از فصل‌های سال را برای کاشت انتخاب کند. توجه کنید که این باور که کاشت موها در فصل خاصی از سال بهتر است، باور غلطی است. زمان کاشت مو به‌خودی‌خود تاثیری در نتیجه ندارد. بلکه مراقبت صحیح از موها در هر فصل می‌تواند در بهبود نتایج موثر باشد.

کاشت مو در بهار

تعطیلات نوروز در ابتدای بهار فرصتی عالی برای استراحت در منزل و بهبود زخم‌های ناشی از کاشت مو است. علاوه بر این دمای هوای معتدل و نسبتا خنک می‌تواند شرایط را برای بهبود زخم‌ها فراهم کند. مشکلی که در بهار وجود دارد، تغییرات ناگهانی آب‌وهوا است. در این فصل ممکن است باد و باران و آفتاب را همزمان ببینیم.

کاشت مو در تابستان

تابستان معمولا فصل تعطیلات است و بسیاری از افراد می‌توانند مدت زمانی را برای استراحت پس از عمل از کار خود مرخصی بگیرند. همچنین رشد موها در تابستان بیشتر است و بازسازی پوست و بهبود زخم‌ها نیز سریع‌تر صورت می‌گیرد. بنابراین کاشت مو در تابستان هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اما مسئله مهم در این فصل، آفتاب داغ و سوزان و تعریق بیش‌ازحد است.

کاشت مو در پاییز

اگر شخص صاحب فرزند کوچک است، پاییز می‌تواند یکی از بدترین گزینه‌ها برای کاشت مو باشد. چراکه در این فصل مدارس شروع شده و افراد باید در درس‌های مدرسه به فرزندان خود کمک کنند. حرص و جوش ناشی از یاد دادن دروس به فرزند و استرس امتحان‌های او می‌تواند بر روی موهای کاشته شده اثرات منفی بگذارد.

کاشت مو در زمستان

در فصل زمستان رمق نور خورشید بسیار کمتر از دیگر فصل‌ها است. در نتیجه نگرانی تعریق یا آفتاب‌سوختگی در این فصل وجود ندارد. چراکه این دو مورد می‌توانند باعث بروز عفونت در ناحیه کاشت مو شوند. پس تمیز و خشک نگه داشتن زخم‌ها کار چندان دشواری نیست.

ارزانترین مرکز کاشت در مهرشهر
ارزانترین مرکز کاشت در مهرشهر

ارزانترین مرکز کاشت در مهرشهر کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب