فیبروز ابرو در بارداری کرج

فیبروز ابرو در بارداری کرج

فیبروز ابرو در بارداری کرج

امروزه بیشتر بانوان در هر شرایطی و هر سنی از جمله وضعیت بارداری خود دوست دارند تا زیبایی ظاهری خود را حفظ کنند از این رو برای این کار ممکن است فیبروز ابرو را انتخاب کنند. در این بخش از مقالات آلاکلینیک به فیبروز ابرو در بارداری کرج می پردازیم. با ماهمراه باشید.

اما این سوال بسیاری از خانم های باردار است که آیا در دوران حاملگی میتوان ابرو ها را فیبروز کرد؟ آیا فیبروز ابرو در دوران بارداری برای جنین ضرر دارد؟ بارداری حساس ترین دورانی است که خانم ها تجربه میکنند. بسیاری از کارها در این دوران برایشان ممنوع است از این رو در این مطلب میخواهیم فیبروز ابرو در دوران بارداری را بررسی کنیم.

فیبروز ابرو در بارداری کرج
فیبروز ابرو در بارداری کرج

اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که دوست دارید در دوران بارداری با فیبروز ابرو زیبایی تان را حفظ کنید بهتر است بدانید مواد فیبروز ابرو چون شیمیایی هستند از طریق پوست صورت وارد خون میشوند و ممکن است در صورت غیراستاندارد بودن مواد باعث ایجاد مشکلاتی شوند.

مواد فیبروز ابرو حاوی سموم خطرناک نبوده و در نتیجه می توان در حین بارداری هم از این مواد استفاده کرد. خوشبختانه این موضوع غیر سمی بودن در مورد فیبروز دائم و نیمه دائم صدق می کند.

به طور کلی فیبروز ابرو برای جنین مشکل ساز نبوده و می توان در طول دوره بارداری اقدام به این عمل کرد. اما با این وجود بهتر است تا با رعایت یک سری نکات ایمنی احتمال بروز آسیب را به حداقل برسانید.

فیبروز ابرو چیست و آیا در دوران شیردهی و بارداری عوارض دارد؟

در تعریف فیبروز ابرو می توانیم اینگونه بیان کنیم که فیبروز ابرو یکی از روش های جدید و نیمه دائمی آرایش و زیبایی ابرو است که روش انجام آن به صورت دستی و استفاده از سوزن های یکبار مصرف و استریل در لا به لای ابرو هاشور و یا سایه ایجاد می کنند.

اما هدف از انجام این کار چیست؟ هدف اصلی این روش ارائه راه حل و برطرف نمودن نواقص ابرو با طرح و رنگ خاص می باشد. فیبروز ابرو، روش دائمی نیست و با گذشت مدتی معین از بین می رود و شما پس از کم رنگ شدن مواد این روش نیاز دارید تا دوباره به آرایشگاه مراجعه کرده و دوباره آن را تمدید کنید، بنابراین برای داشتن ابروهای طبیعی با زیبایی خاص می توان به طور دائم از این روش استفاده کرد.

مزایای میکرو فیبروز ابرو:

1- قرینه سازی هر دو ابرو

2- فرم دادن به تاج و آرک ابروها

3- حالت بسیار ظریف و طبیعی به ابروهای شما می دهد

4- پاک کردن راحت این نوع تاتو و تغییر حالت دادن حالت ابرو

5- درد و سوزش کمتر نسبت به روش های قدیمی به دلیل کار کردن در عمق کم

6-  دقت بیشتر به دلیل دستی بودن انجام این روش

مزایا و معایب هاشور ابرو به روش فیبروز

یکی از مهم ترین مزایای متد فیبروز این است که حالت طبیعی را برای ابرو به ارمغان می آورد. در این تکنیک به راحتی می توان ابروها را با هم قرینه کرد. می توان بدون نیاز به کشیدن قاب دور ابرو و خارج کردن آن از فرم طبیعی، قسمت هایی از ابرو که خالی هستند مانند کمان یا تاج را پر تر نشان داد.

 

از آن جایی که قلم مورد استفاده در تکنیک فیبروز، دستی است و سوزن آن در عمق کمتری از سطح پوست تزریق می شود، درد و سوزش کمتری را نسبت به روش های قدیمی به دنبال دارد. همچنین، روش نیمه دائمی محسوب می شود؛ بدین معنی که با گذشت مدت زمان اندکی پاک شده و امکان تغییر حالت آن وجود دارد.

فیبروز چگونه عمل می‌کند؟

بیس اصلی این کارتزریق جوهر سازگار با پوست به زیر پوست ابرو است تا حالت تار و مو برای ابرو ایجاد کند.

ابتدا خطوط ابرو باید در بخش تاج ابرو اجرا شود، هر خط اجرا شده ۲ باز تمدید می‌گردد، سپس نوبت شوک دادن با رنگ می‌رسد، پس از ۳ الی ۴ دقیقه ابرو‌ها رنگ می‌گیرد، توجه داشته باشید ۱۰ روز قبل از اجرای فیبروز نباید ابرو‌ها را رنگ کرد، رنگ انتخاب شده نباید زیاد روشن باشد، در مرحله بعدی آرک ابرو و دم ابرو ترسیم می‌شود، برای کم رنگ نبودن تاتو باید ضخامت استروک‌ها را دوبرابر کرد، با توجه به نوع پوست افراد اجرای فیبروز ابرو در چند مرحله انجام می‌شود.

 

فیبروز ابرو در بارداری کرج
فیبروز ابرو در بارداری کرج

آمادگی های لازم قبل از فیبروز ابرو

قبل از انجام فیبروز ابرو باید پوست اطراف ابروها کاملا سالم و بدون آسیب دیدگی ، زخم ، جراحت ، عفونت ، اگزما ، سوختگی و غیره باشد و در صورت وجود این مشکلات ، تمام مراحل بهبودی و ترمیم پوست به پایان رسیده باشد .

به طور کلی توصیه می شود که اگر قصد انجام فیبروز ابرو دارید ، از 30 روز قبل این کارها را انجام ندهید :

  • بوتاکس و فیلر
  • لایه برداری از پوست با مواد و ترکیبات اسیدی
  • لیزر درمانی
  • لایه برداری شیمیایی
  • قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید

آیا فیبروز ابرو در ماه های آخر بارداری عوارض دارد؟

فیبروز ابرو در ماه  های آخر بارداری نیز توصیه نمی شود بنابراین بهتر است شما مادران باردار عزیز از انجام فیبروز در اواخر بارداری خود اجتناب کنید.

اما بهتر است با پزشک خود مشورت کنید، پزشکان انجام تمام فعالیت های زیبایی را به دلیل اینکه بر روی جنین تاثیر می گذارد، منع کرده اند، به همین دلیل از خانم های باردار خواهش می شود تا جایی که امکان دارد از انجام فیبروز ابرو در ماه های آخر بارداری خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط