مرکز کاشت در کرج

مرکز کاشت در کرج

مرکز کاشت در کرج

کاشت مو یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی در میان کسانی است که از مشکل طاسی و یا کم پشتی موی سر خود رنج برده و اعتماد به نفس خود را از دست داده اند. اما مشابه با سایر عمل های زیبایی، قبل از آنکه تصمیم به انجام کاشت مو بگیرید، باید در رابطه با روشهای انجام جراحی، مراقبت های بعد از عمل و همچنین هزینه جراحی اطلاعات کاملی داشته باشید. در این مقاله در رابطه با معرفی  خدمات خود در کلینیک آلا ، بهترین مرکز کاشت در کرج ، با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو به جراحی گفته می شود که طی آن افراد طاس و یا افرادی که موی نازکی دارند، مجدداً موی پر و ضخیم را تجربه میکنند. این عمل جراحی زیبایی که سابقه آن به سال 1950 باز می گردد، برای اولین بار در آمریکا انجام شد. اما از آن زمان تا کنون تکنیکهایی که برای انجام این عمل مورد استفاده قرار می گیرند، تغییرات زیادی داشته و بهتر شده اند.

مرکز کاشت در کرج
مرکز کاشت در کرج

انتخاب مناسب ترین مرکز کاشت در کرج

هر فرد ممکن است نسبت به یکی از روش های کاشت مو پاسخ بهتری بدهد، همچنین اگر پزشک خاصی را انتخاب کرده باشید ممکن است ایشان تنها در یک یا دو روش مهارت و تخصص کافی داشته باشند. بنابراین، برای انتخاب مناسب ترین روش های کاشت مو، بهتر است به یک پزشک متخصص پیوند مو مراجعه کرده و یک جلسه مشاوره داشته باشید. میزان گسترش طاسی و یا سن متقاضی می تواند در انتخاب روش مورد نظر تأثیرگذار باشد. اما به طور کلی، بهترین نتیجه بستگی به مهارت و دانش پزشک جراح دارد و می توان گفت اولویت با انتخاب تیم پزشکی مناسب است.

انتخاب مرکز کاشت در کرج

یک مرکز مجاز بدون داشتن تجهیزات تخصصی و به روز، کاری از پیش نمی‌برد. اگر یک کلینیک ادعای این را دارید که بهترین مرکز کاشت مو است، باید از امکانات و تجهیزات مدرن نیز بهره‌مند باشد. در اینجای مطلب ذکر این نکته خالی از لطف نیست که منظور از تجهیزات مدرن، شکل ظاهری شیک و زیبای دستگاه‌ها نیست، بلکه اثربخشی بالا و کیفیت آن‌ها است.

متاسفانه بسیاری از بیماران آگاهی چندانی از کیفیت تجهیزات پزشکی ندارند و این روزها برخی از کلینیک‌ها با تهیه دستگاه‌های شیک اما بی‌کیفیت، مشغول ارائه خدمات پزشکی هستند.

مرکز کاشت در کرج
مرکز کاشت در کرج

کاندیدای مناسب برای انجام جراحی کاشت مو

همانطور که گفته شد، انجام این جراحی به همه افراد توصیه نمی شود. به طور کلی جراحی کاشت مو طبیعی به افرادی توصیه میشود که به بنا به برخی از دلایل ارثی دچار طاسی شده و یا موی کم پشت و نازکی دارند.

بنابراین، انجام این جراحی به کسانی که بنا به دلایل دیگر، مانند کمبود مواد مغذی دچار ریزش مو و کم پشتی شده اند، توصیه نمی شود.

آیا نتیجه کاشت مو طبیعی دائمی است؟

بله! یکی از مزایای اصلی این روش، دائمی بودن نتیجه آن به شرط مراقبت صحیح بعد از انجام جراحی است. دلیل دائمی بودن نتیجه نیز به روش انجام آن مربوط است. چرا که فولیکولهای پیوند داده شده، تحت تأثیر دی هیدروتستوسترون (DHD)، هورمونی که باعث ریزش مو میشود، قرار نمی گیرند و در گذر زمان دچار ریزش نمیشوند.

مرکز کاشت در کرج
مرکز کاشت در کرج

بیشتر بخوانید

مدت زمان دوره نقاهت بعد از جراحی کاشت مو چقدر است؟

بعد از جراحی، با توجه به اینکه پوست سر زخم و آسیب دیده است، باید 1 هفته استراحت مطلق داشته و بعد از آن کارهای روزانه را از سر بگیرید. علاوه بر این، به منظور جلوگیری از عفونت در محل زخمهای ایجاد شده، احتمالاً نیاز است که سر بانداژ شده و به مدت زمان مشخصی از آنتی بیوتیک استفاده شود.

مراقبت های قبل از کاشت مو

  • یک هفته قبل از انجام جراحی، باید مصرف داروهای ضد التهاب، آسپرین، ویتامین Bیا E، رقیق کنندههای خون و داروهای گیاهی را قطع کنید.
  • در صورتی که موی سفید یا رنگ روشن دارید، از رنگهای تیره برای مشخص نمودن تارهای مو استفاده کنید.
  • در روز جراحی حمام کرده و موهای خود را با شامپو بشویید.
  • با توجه به روش انجام جراحی، در صورت نیاز موهای خود را کوتاه کنید.

مراقبت های بعد از انجام جراحی کاشت موی طبیعی

  • با توجه به حساسیت بالای پیوندهای ایجاد شده، به مدت 2 هفته بعد از جراحی باید به شدت مراقب باشید.
  • میزان فعالیتهای ورزشی خود را تا زمان بهبود زخمها کاهش دهید.
  • بعد از 2 تا 5 روز، معمولاً بانداژ برداشته می شود. اما نباید پیوندها را لمس کنید.
  • روز ششم: میتوانید موهای خود را به آرامی با دست بشویید.
  • بعد از 10 تا 14 روز، بخیه های زده شده قابل برداشت خواهند بود.
  • بعد از چند هفته پیوندهای زده شده می ریزند تا مجدداً رشد کنند.
  • 6 ماه، معمولاً موهای جدید ظاهر میشوند.
مرکز کاشت در کرج
مرکز کاشت در کرج

بهترین مرکز کاشت در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط