کلینیک کاشت مو در کرج

کلینیک کاشت مو در کرج

کلینیک کاشت مو در کرج

امروزه یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین عمل های زیبایی موجود در دنیا، عمل زیبایی کاشت مو Hair transplantation است. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی کاشت مو در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.همچنین خواهیم گفت کلینیک کاشت مو در کرج چه ویژگی هایی باید داشته باشد . پس با ما همراه شوید.

کاشت مو طبیعی چیست و چگونه انجام می‌­شود؟

کاشت طبیعی مو یک فعالیت زیبایی است که به انتقال فولیکول­‌های مو از یک نقطه در سر یا بدن به قسمت‌های جلویی و میانی سر در افراد می‌­گویند. قسمتی که فولیکول‌­ها از آن برداشت می­‌شوند، «بانک مو» و نواحی بدون موی سر که فولیکول­‌ها در آن قرار می­‌گیرند، قسمت «دریافت کننده» نام دارد.

عمل کاشت مو بسته به تعداد موهای کاشته شده، ممکن است چهار تا هشت ساعت در یک روز و در مواردی دو روز زمان ببرد. اکثر مراجعان در طول جراحی به­ هوش بوده و فقط بی­‌حسی در قسمت پوست سر آن‌ها اعمال می­‌شود. جراحی با برداشتن موهای سالم توسط متخصص پوست آغاز می­‌شود. برای طبیعی شدن کاشت مو، متخصص پوست می‌­تواند به دو صورت عمل کند. جراح در روش اول یک نوار از پوست سر را با موهای سالم برش می‌­دهد و در روش دوم عمل برداشت مو را روی هر تار مو به صورت جداگانه انجام می­‌دهد. زمان روش دوم طولانی‌تر است. در عوض از ایجاد زخم‌های نواری روی پوست سر جلوگیری می­‌کند.

قبل از انجام پیوند، تکنسین­‌ها موهای برداشته شده و جراح پوست سر را برای عمل پیوند، آماده می­‌کنند. پس از پیوند کامل موها، پوست سر بانداژ شده و دستورالعمل‌­های مراقبت در منزل به شما داده می‌­شود.

کلینیک کاشت مو در کرج
کلینیک کاشت مو در کرج

انتخاب روش کاشت مو

بهترین روشی که بفهمید ویژگی‌­های ذکرشده را دارید یا خیر، مشاوره با پزشک متخصص پوست و مو و کاشت مو است که معمولا به صورت رایگان انجام می­‌شود. اما در یک نگاه کلی، افرادی که از سلامتی کامل برخوردار هستند.مشکلات حاد پزشکی ندارند. دائما سیگار مصرف نمی‌­کنند،.آلرژی شدید ندارند و از مشکلات پوستی و عصبی جدی رنج نمی­‌برند. می‌­توانند نتایج خوبی را از این عمل برای خودشان متصور شوند.

برای عمل کاشت مو با استفاده از روش‌ برداشت واحد فولیکولار (FUE) یا پیوند / انتقال واحد فولیکولی (FUT)  می‌توان به نتایج عالی دست یافت. متخصصان می گویند  در انتخاب روش باید نیازها ، ملاحظات و ترجیحات منحصر به فرد بیمار را در نظر گرفت.

لیست متغیرهایی که قبل از جراحی کاشت مو بر اساس سابقه خانوادگی در نظر گرفته می شود شامل سن بیمار ، میزان موی اهدا کننده موجود و ریزش موی آینده است. علاوه بر این هزینه نیز ممکن است یک مسئله باشد.

کلینیک کاشت مو در کرج
کلینیک کاشت مو در کرج

مهم ترین ویژگی‌ های کلینیک کاشت مو در کرج چیست؟

معمولا افراد زمانی که برای کاشت مو اقدام می‌ کنند تحقیقاتی را در مورد پزشک متخصص در این زمینه انجام می دهند، تا بتوانند بهترین پزشک را انتخاب نمایند. البته علاوه بر این موضوع انتخاب کلینیک کاشت مو و خدمات زیبایی که در آن کلینیک ارائه می ‌شود نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

از جمله مواردی که برای انتخاب یک کلینیک تخصصی مورد نیاز است انجام مشاوره و راهنمایی گرفتن قبل از اقدام به درمان و همچنین امکانات و دستگاه‌ هایی که در کلینیک موجود می باشد و همچنین کیفیت بالای خدمات می باشد.

مثلاً مکانی که در آن کاشت مو می شود باید کاملا استریل و بهداشتی باشد. علاوه بر آن وسایل و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می‌ گیرد باید تمیز و ضدعفونی باشد زیرا امروزه بهداشت و استریل بودن مکان اهمیت زیادی دارد.

چگونه بهترین کلینیک کاشت مو را انتخاب کنید؟

  • برای انتخاب یک کلینیک کاشت مو مناسب باید معیارهایی مانند مجوز وزارت بهداشت، احترام به مراجعین، امکانات و تجهیزات مورد نیاز، ارائه خدمات متنوع و وجود بهترین پزشکان پیوند مو در نظر گرفته شود. به طور کلی می توان گفت برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت باید بررسی های زیر انجام شود.
  • سوابق کلینیک زیبایی از ویژگی‌ های آن به حساب می‌ آید. بنابراین شما می تواند با توجه به مدت زمان تاسیس آن و همچنین نظر مراجعین نسبت به سابقه کلینیک تحقیق و بررسی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک و مشاهده عکس های قبل و بعد مراجعین یا صحبت کردن با آن ها از کیفیت خدمات آن ها مطمئن شوید.
  • ممکن است شما دوست یا آشنایی را ملاقات کنید. که برای انجام کاشت مو به کلینیک خاصی مراجعه کرده است. در این صورت می‌ توانید با صحبت و پرس و جو در مورد خدمات انجام شده و نحوه کاشت اطلاعاتی را به دست آورید و همچنین از نزدیک نتایج کار را مشاهده کنید.
  • بررسی سوابق کاری

    بهترین کار برای انتخاب یک مرکز مناسب بررسی سوابق آن است. برای مثال بسیاری از مراکز درمانی تصاویری از بیماران خود منتشر می‌کنند که نتایج قبل و بعد از درمان و جراحی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای آگاهی از کیفیت و توانایی پزشکان مربوط تصاویر منتشر شده از بیماران آن‌ها را در وبسایت‌ها یا کاتالوگ آن‌ها مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از زمان تأسیس یک کلینیک مطلع شوید که خود نشانگر تجربه یک مرکز درمانی است.

کلینیک کاشت مو در کرج
کلینیک کاشت مو در کرج

بیشتر بخوانید

ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت مو

متأسفانه افرادی هستند که از بی‌اطلاعی مردم، سوءاستفاده می‌کنند و با تبلیغ‌های دروغین مردم را جذب مراکز زیبایی غیر معتبر می‌کنند و این افراد پس از مراجعه و انجام عمل‌های زیبایی ازجمله عمل زیبایی کاشت مو نه‌تنها به نتیجه مطلوب دست پیدا نمی‌کنند بلکه ممکن است برای آن‌ها  مشکلات و خطرات جبران‌ناپذیری به وجود بیاید. با توجه به اهمیت این موضوع باید بسیار توجه داشت که برای انجام عمل‌های زیبایی‌مان به کجا مراجعه می‌کنیم و حتی از چه روش‌هایی استفاده می‌کنیم. به همین منظور در ابتدای امر باید نسبت به ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت مو آگاهی داشته باشیم و این ویژگی‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. برخی از این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود :

  • داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت
  • داشتن تجهیزات مناسب
  • کادر پزشکی مجرب

هزینه پیوند مو زیر نظر بهترین پزشک

هر عملی چه زیبایی یا چه درمانی هزینه های خاص خود را به همراه خواهد داشت و بیمار برای رسیدن به نتایج مطلوب خود باید این هزینه ها را پرداخت نماید بنابر این عمل زیبایی کاشت مو نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در این میان برخی باورهای غلط وجود دارند که ممکن است بیمارانی را که قصد انجام عمل زیبایی hair transplant را دارند گمراه کنند. از جمله یک باور غلط که ممکن است نظر بیمار را درباره انتخاب پزشک متخصص عمل زیبایی کاشت مو تغییر دهد هزینه کاشت مو تحت نظر پزشک متخصص خواهد بود.

به عنوان مثال برخی بر این باورند که هر پزشکی که هزینه زیادی بابت انجام عمل کاشت مو از بیمار می طلبد میتواند بهترین نتایج را به ارمغان آورد.

یا بر عکس این موضوع هر پزشکی که با هزینه های پایین تر به انجام عمل زیبایی hair transplant می‌پردازد نمی تواند یک پزشک متخصص خوب باشد.

اما باید به این نکته توجه داشت که هزینه درخواستی گویای خوب بودن یا بد بودن پزشک متخصص نخواهد بود و توصیه می شود که بیماران با انجام تحقیقات بررسی ها پزشک متخصصی را انتخاب کنند که هم معیار های یک پزشک عالی را داشته و هم هزینه های کمتری نسبت به سایر پزشکان متخصص درخواست کند.

کلینیک کاشت مو در کرج
کلینیک کاشت مو در کرج

مرکز و کلینیک کاشت مو در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط