کربوکسی تراپی استرچ مارک کرج

کربوکسی تراپی استرچ مارک کرج

 کربوکسی تراپی استرچ مارک کرج

کربوکسی تراپی در حقیقت یک نوع مزوتراپی پوست است. که در آن به جای استفاده از مایعات (داروهای مزو) از گاز دی اکسید کربن (CO2) استفاده می شود. این روش به عنوان یک روش درمانی و زیبایی بدون نیاز به جراحی شناخته شده است .که در آن تزریق دی اکسید کربن به زیر پوست سبب ترمیم سلولی پوست می شود. این گاز به هیچ وجه سمی نمی باشد . در واقع مشابه گازهایی است که سلول های بدن به طور معمول جهت سوخت و ساز و انرژی در بدن تولید می نمایند. برای همین، این خاصیت دی اکسید کربن توانسته است محبوبیت این روش را دوچندان نماید. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی کربوکسی تراپی استرچ مارک کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

 کربوکسی تراپی استرچ مارک کرج
 کربوکسی تراپی استرچ مارک کرج

ترک شکم چیست؟

ترک زایمان به خطوط روی پوست شکم، ران، بازوها و قسمتهای دیگر بدن گفته می شوند که بعد از بارداری بوجود می آیند. این ترکها به خصوص در ناحیه شکم بیشتر هستند. ترکهای پوستی یا استریا در ابتدا به رنگ صورتی هستند. اما با گذشت زمان به رنگ کرم روشن یا سفید تبدیل می شوند. درمان ترکهای صورتی سریعتر و بهتر انجام می شود و بهتر است در این مرحله استریا درمان شود.

علت ترک خوردن پوست چیست؟

کشیده شدن پوست باعث شکستن کلاژن های آن می شود. زایمان و بارداری یکی از مهمترین علل استریا است. همزمان با بزرگ شدن جنین، شکم مادر هم بزرگ شده و پوست آن نازک و دچار کشیدگی و ترک می شود. بلوغ و تغییرات شدید وزنی، چاقی و لاغری مکرر نیز باعث ایجاد استریا در شکم و قسمتهای دیگر بدن می شوند.

کربوکسی تراپی استرچ مارک کرج
 کربوکسی تراپی استرچ مارک کرج

کربوکسی تراپی استرچ مارک یا ترک پوستی

ترک های پوستی به مجموعه خطوطی گفته می شوند که با افزایش میزان وزن بدن در دوران های مختلف پدید می آیند. روش درمانی کربوکسی تراپی ترک پوستی یکی از راه های موثر در درمان این خطوط می باشد که بسیاری از افراد راغب به استفاده از آن هستند. از آنجا که در دوران بلوغ و بارداری افراد با افزایش سریع وزن و سایز بدن مواجهند. لذا این ترک های پوستی سریع تر پدید می آید و لذا روش درمانی کربوکسی تراپی ترک پوستی بهترین روش درمان محسوب می شود.

اغلب این ترک ها در برخی از اندام های بدن همچون ران، زانو، باسن و شکم می باشد که به عنوان نواحی آسیب پذیر شناخته می شوند. البته لازم به ذکر است که این نواحی در بدن سریع تر از دیگر نواحی رشد می کنند و حتی برای برخی در پهلو ها نیز ترک های استریا پدید خواهد آمد.

 

بیشتر بخوانید:

کربوکسی تراپی استرچ مارک کرج
 کربوکسی تراپی استرچ مارک کرج

درمان کربوکسی تراپی استرچ مارک چگونه انجام می‌شود؟

فرآیند دقیق درمانی به استفاده و محل تحت درمان بستگی دارد. ولی کلیات کربوکسی تراپی تقریباً یکسان است. در این روش از یک کپسول گاز دی اکسید کربن استفاده می‌کنیم. که با یک لوله‌ی پلاستیکی به یک دستگاه تنظیم کننده‌ی جریان گاز متصل شده است. پزشک شما با استفاده از این دستگاه با دقت بسیاری میزان ورود گاز به بدن را کنترل می‌کند.

دی اکسید کربن از کپسول به دستگاه تنظیم‌کننده و سپس به یک لوله‌ی استریل وارد می‌شود که در انتهای آن فیلتری تعبیه شده است. این فیلتر تمام ناخالصی‌های باقی مانده را جذب می‌کند. که وارد بدن نشوند. گاز از فیلتر عبور کرده و وارد یک سوزن بسیار ریز می‌شود. پزشک با استفاده از این سوزن، گاز دی اکسید کربن را به زیر پوست شما می‌فرستد.

عوارض کربوکسی تراپی استرچ مارک

کربوکسی تراپی یکی از روش‌های امن و ساده است. عوارض کربوکسی تراپی معمولا بسیار ناچیز هستند. توجه داشته باشید که بدن انسان خود به صورت عادی مقداری گاز دی اکسید کربن تولید و آزاد می‌کند. بنابراین این تزریق این گاز در مقادیر کنترل شده هیچ خطری برای شما نخواهد داشت. یکی از عوارض کربوکسی تراپی، مقداری درد خفیف در مکان تزریق شده است که پس از چند ساعت رفع می‌شود. در برخی موارد نادرتر هم خش خش پوست و کبودی اندک پس از تزریق گزارش شده که همگی پس از چند ساعت از بین رفته‌اند.

کربوکسی تراپی استرچ مارک کرج
 کربوکسی تراپی استرچ مارک کرج

مرکز کربوکسی تراپی استرچ مارک کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب