تزریق انواع مختلف ژل لب در کرج

تزریق انواع ژل لب در کرج

انواع ژل لب در کرج را می‌شناسید؟ تزریق ژل لب به یک روش زیبایی محبوب تبدیل شده است و به افراد این فرصت را می دهد تا زیبایی طبیعی خود را با دستیابی به لب های پرتر و دلپذیرتر افزایش دهند. انواع مختلف تزریق لب و آنچه کارشناسان کلینیک پوست زیبایی برای کسانی که به دنبال ظاهری طبیعی و هماهنگ هستند را بررسی خواهیم کرد در دامه برای آشنایی با تزریق انواع مختلف ژل لب در کرج با آلا کلینیک همراه باشید.

انواع برند مختلف تزریق ژل لب در کرج

اگر به فکر تزریق لب هستید اما نمی دانید چه فیلر برای شما مناسب است، ما لیستی از رایج ترین انواع پرکننده های لب را جمع آوری کرده ایم که می توانید برای داشتن لب های پرتر و بهبود ظاهر کلی خود از آنها استفاده کنید.

تزریق ژل لب زیشل :

Zishel Rose Mild دارای اندازه دانه 500 میکرومتر است، که به این معنی است که دارای جریان پذیری و “نرم” عالی است، که حس و نتایج بسیار طبیعی را تضمین می کند. پرکننده ها به طور خاص برای تزریق به بافت های نرم استفاده می شوند و جایگزین ایمن زیست تخریب پذیر برای جراحی پلاستیک سنتی هستند. در مواردی که جراحی گران، دردناک و مستلزم توقف قابل توجهی است، تزریق فیلر پوستی تنها تا نیم ساعت طول می‌کشد و پس از آن بیمار می‌تواند فوراً برنامه را ادامه دهد. ناگفته نماند ارزان‌تر است، اصلاً دردناک نیست و نتایج را می‌توان فوراً متوجه شد.

تزریق ژل لب نورامیس :

فیلر Neuramis یک فیلر پوستی هیالورونیک اسید است که توسط Medytox ساخته شده است. آنها در توسعه سم بوتولینوم نوع A پیشگام بوده اند. با فناوری SHAPE ثبت شده خود که با فرآیند اتصال عرضی دو مرحله ای و فرآیند تصفیه پیشرفته مشخص می شود، تنها بهترین نتایج از این پرکننده به دست می آید.

Neuramis یک فیلر پوستی نسبتاً جدید هیالورونیک اسید است که برای درمان چین و چروک های عمیق و ساکن، افزایش حجم و جوانسازی پوست طراحی شده است.

ژل دنبی :

اسید هیالورونیک (سدیم هیالورونات، ماده فعال) دنبی یک گلوکزامین است که از واحدهای دی ساکارید D-گلوکورونیک اسید و N-استیل-D-گلوکزامین تشکیل شده است.

درمان با DENEB® Classic-H/S یک روش غیر جراحی است. به عنوان بیمار خارجی و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. نتیجه بلافاصله قابل مشاهده است. پس از درمان، بیمار می تواند به طور معمول شروع به کار کند یا به فعالیت های اوقات فراغت خود بپردازد. DENEB® Classic-H/S با روشی آسان کاشته می شود و باعث کبودی کم یا بدون کبودی می شود.

اثر به دست آمده با DENEB® Classic-H / S چندین ماه طول می کشد اما به نوع پوست و عوامل خارجی انجام شده بستگی دارد. در بسیاری از موارد، پیگیری سالانه پس از اولین درمان کافی است. تحقیقات و نظرسنجی های بازار نشان داده است که تعداد زیادی از افراد مایلند تغییرات کوچکی در بدن خود ایجاد کنند و مایلند فرم بدن خود را به صورت طبیعی و غیر دائمی که نیازی به استفاده از ایمپلنت و بدن ندارند تنظیم کنند. چربی یا سلول های بنیادی در یک جراحی بزرگ.

بیشتربخوانید: تزریق ژل لب طبیعی در کرج

ژل لب رووفیل :

محصولات REVOFIL Caregen جزو اولین پرکننده‌های پوستی با پپتیدهای بیومیمتیک و اسید هیالورونیک متقابل هستند که برای بازسازی صورت و بافت‌ها مانند کاهش چین و چروک طراحی شده‌اند. پرکننده‌های پوستی رووفیل در بدن تجزیه‌پذیر هستند و حاوی مواد فعال نوآورانه‌ای هستند که تنش پوست را افزایش داده و پوست را بالا می‌برند. پرکننده‌ها برای پوست‌های مسن‌تر که هدف آن دستیابی به ظاهری طبیعی و جوان‌تر است، ایده‌آل هستند. اثرات زیبایی شناسی محصولات Revofil فوری است. نتایج یک درمان بسته به نوع پروتکل می تواند بین 10 تا 12 ماه باقی بماند.

بیشتربخوانید: تزریق فیلر در گوهردشت

تزریق ژل لب پرفکتا :

این ژل حجم دهنده با سوزن ظریف 30G به پوست تزریق می‌گردد و نتیجه این ژل تا 16 ماه باقی می‌ماند. این محصول توسط Sinclair Pharma، که یک شرکت داروسازی پیشرو در زمینه پزشکی و زیبایی در فرانسه است، ساخنه و تولید می‌گردد.

در ترکیب این محصول از اسید هیالورونیک استفاده شده . هیالورونیک اسید سبب حفظ رطوبت و انعطاف پذیری پوست می‌شود، تولید آن با افزایش سن کاهش پیدا می‌کند. اسید هیالورونیک مورد استفاده در این فیلر دارای پیوند متقابل بوده، بدین معنا که مولکول ها برای ایجاد ساختار پایدارتری در هم تنیده شده اند. این باعث می شود که محصول ماندگاری بیشتری در پوست داشته باشد و نتایج بهتری ارائه دهد.

علاوه بر اسید هیالورونیک، این محصول همچنین حاوی لیدوکائین است، یک بی حس کننده موضعی که به کاهش ناراحتی در طول فرآیند تزریق کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: حرکت ژل لب بعد از تزریق

چگونه ژل  لب مناسب خود را انتخاب کنیم؟

چگونه ژل لب مناسب را انتخاب کنیم؟

بهترین فیلر لب چیست؟ این واقعاً به آناتومی، خواسته ها و اهداف شما بستگی دارد. بهترین راه برای تعیین اینکه کدام فیلر لب نتیجه مطلوب را خواهد داد، مشاوره یک به یک  دکتر مجرب است. چندین محصول وجود دارد، دکتر می‌تواند به شما در انتخاب موثرترین جراحی برای نیازهای خاص شما کمک کند. دکتر های کلینیک آلا با تجربه ترین و قابل اعتمادترین فرد در زمینه کاری خود هستند. با صرف زمان برای گوش دادن واقعی به هر زیباجو، می‌توانیم با همکاری مستقیم با شما، گوش دادن به خواسته‌های شما و ارائه اطلاعات صادقانه درباره مزایا و معایب هر گزینه ژل لب، به شما کمک کنیم تا بهترین گزینه ژل لب را پیدا کنید.

برای تزریق انواع ژل لب در کرج و دیگر خدمات زیبایی با آلا کلینیک کرج  همراه باشید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب