کاشت ابرو چگونه است

کاشت ابرو چگونه است

کاشت ابرو چگونه است

یکی از مهم ترین مسائل در زیبایی چهره هر فردی داشتن ابروهای زیبا و پر پشت می باشد.امروزه افراد زیادی از جمله مدل ها و بازیگران و افراد مشهور اقدام به انجام کاشت ابرو طبیعی می نمایند.ابروهای نازک همانند گذشته دیگر جذابیتی نداشته و امروزه ابروهای پر پشت مورد توجه قرار گرفته است.افرادی که دچار کم پشتی و ریزش ابرو هستند متقاضیان کاشت ابرو طبیعی هستند. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی کاشت ابرو و اینکه کاشت ابرو چگونه است با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

کاشت ابرو چگونه است
کاشت ابرو چگونه است

چرا ابروها می‌ریزند؟

پیدا کردن علت ریزش ابروها یکی از مهم‌ترین مراحل برای انتخاب روش مناسب کاشت است. قبل از کاشت ابروها باید علت ریزش آن‌ها درمان شود. توجه کنید که موهایی که در فرایند کاشت ابرو استفاده می‌شوند، موهایی کاملا طبیعی هستند و فرایند رشد آن‌ها نیز با موهای طبیعی تفاوتی ندارد. بنابراین هر دلیلی که باعث ریزش ابروها شده است، می‌تواند بر روی موهای کاشته شده نیز تاثیر بگذارد. ممکن است بعضی از این دلایل مانند دلایل ارثی قابل درمان نباشند؛ اما شاید بتوان از طریق روش‌هایی آن‌ها را کنترل کرد.

از دست دادن یا کم پشتی ابروها می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • بیماری‌های تیروئیدی
  • افزایش سن افراد
  • بیماری‌های عمومی یا سیستمیک
  • آلوپسی آره‌تا
  • سوختگی
  • تاتو و هاشور ابرو
  • عفونت
  • کندن و برداشتن بیش از حد ابروها
  • اختلال در رشد ابروها به صورت مادرزادی
  • افرادی که به صورت ارثی و ژنتیکی مستعد از دست دادن ابروها یا کم پشت شدنشان هستند.

به هر حال دلیل کم‌پشتی و ریزش موهای ابروی شما هر کدام از موارد بالا که باشد، بهترین راه داشتن ابروهایی ضخیم، کاشت ابرو است. روش‌هایی مانند تاتو، هاشور، استفاده از مداد ابرو و سایر شیوه‌های مشابه می‌توانند تا حدی ظاهر ابروی شما را بهبود بخشند، ولی در ایجاد ابروهای ضخیم و طبیعی ناتوان‌اند. در تمام روش‌های زیباسازی، طبیعی بودن نتایج برای همه‌ی متقاضیان اهمیت دارد. موضوعی که در کاشت ابرو به خوبی قابل دستیابی است و این روش ابروهایی ضخیم و طبیعی را به شما هدیه می‌دهد.

 

کاشت ابرو چگونه است و چگونه انجام می شود ؟

با استفاده از عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی شما قادر خواهید بود تا خودتان دوباره فرم ابروهایتان را تغییر داده و ضخامت و طول آنها را افزایش یا کاهش دهید. حال که اطلاعات کلی درباره عمل زیبایی پیوند ابرو طبیعی بدست آوردید، وقت آن رسیده تا با چگونگی انجام عمل زیبایی پیوند ابرو نیز آشنا شوید. خبر خوب این است که برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی برخلاف سایر عمل های زیبایی، شما نیاز به گذراندن ساعت های طولانی و مراقبت های ویژه در بیمارستان نخواهید داشت زیرا برای کاشت ابرو تنها از یک بیهوشی موضعی استفاده خواهد شد.

پزشک متخصص با ظرافت تمام و دقت بسیار بالایی کار خود را انجام داده و سپس شما آماده بازگشت به منزل خواهید بود. البته لازم به ذکر است که پس از اتمام پیوند ابرو طبیعی برای دوران نقاهت کمی مراقبت لازم است که در ادامه به آنها پرداخته شده است. در عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی همانند کاشت مو طبیعی از روش FUE استفاده خواهد شد؛ در این روش برای پیوند ابرو پزشک متخصص با استفاده از استخراج واحدی فولیکول های نقاط اهدا کننده و کاشتن آنها در ناحیه ابروها، موجب بازگردان زیبایی چهره شما خواهد شد. ریزش ابروها به دلیل ضعیف شدن فولیکول های ابرو خواهد بود که با جایگزین کردن فولیکول های سالم این مشکل حل شده و ابروها تقویت خواهند شد. در نتیجه تقویت ابروها، شما شاهد رشد و ترمیم ابروهای خود خواهید بود.

کاشت ابرو چگونه است
کاشت ابرو چگونه است

بیشتر بخوانید:

کاشت ابرو چه تفاوتی با تاتو دارد؟

تفاوت‌های آشکاری بین تاتو و کاشت ابرو وجود دارد. تتو با وارد کردن رنگدانه‌ها به لایه میانی پوست انجام می‌شود؛ در حالی که در کاشت ابرو فولیکول‌های مو از سر به ابرو منتقل می‌شوند. تاتو یک روش نیمه دائمی بوده که نیاز به ترمیم دارد، ولی کاشت ابرو یک روش دائمی برای درمان ریزش ابرو است و فولیکول‌های منتقل شده تا پایان عمر به رشد خود ادامه خواهند داد.

هزینه ابتدایی تاتو بسیار ارزان‌تر از کاشت ابرو است ولی تاتو نیاز به ترمیم داشته و مجموع هزینه‌های ترمیم آن از هزینه کاشت ابرو بسیار بالاتر خواهد شد. در تاتو احتمال انتقال بیماری‌های مختلف مانند ایدز و هپاتیت وجود دارد. ابروهای تاتو شده مصنوعی و یکنواخت هستند ولی نتیجه نهایی کاشت ابرو کاملا طبیعی و بدون عوارض جانبی خواهد بود و فرد می‌تواند ابروهای کاشته شده را به هر رنگ یا مدل دلخواهی درآورد. در نهایت کاشت ابرو ارزان است زیرا نیاز به ترمیم ندارد.

کاشت ابرو چگونه است
کاشت ابرو چگونه است

کاشت ابرو چگونه است و برای چه کسی مناسب است؟

کاشتن ابروی طبیعی روشی بی‏ خطر و مطمئن برای کسانی می‏ باشد که به دلایل مختلف ابروهایشان از بین رفته و یا آسیب دیده‏ است، مانند افرادی که دارای اسکار یا شکستگی هستند، یا مدل ابروهای طبیعی ‏شان متناسب و ایده‏ آل نبوده کاندید خوبی برای این عمل می‏ باشند.

کاشت ابرو یک راهکار مؤثر برای جایگزینی ابرو یا اصلاح بخش‌های کوچک از موهای از بین رفته است که به خاطر برداشتن بیش از حد موی ابرو، اثرات ناشی از زخم‌ها، یا مسائل ژنتیک در افراد مشاهده می‌شود. برای کاشت ابروی طبیعی از همان تکنیک‌های مشابه کاشت مو استفاده می‌شود.

کاندید مناسب کاشت ابرو

آنهایی که یک یا چند شرط از شرایط زیر را داشته باشند، کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو ها محسوب می شوند.

  • افرادی که به علت سوختگی، همه یا قسمتی از ابروهای آن ها از دست رفته باشد؛
  • افرادی که به علت جراحی و بخیه، قسمتی از ابروها در آنها دچار ریزش شده است یا تصمیم دارند جای زخم و بخیه را از طریق کاشت ابرو بپوشانند؛
  • آنهایی که به طور مادرزادی، ابروهای کم پشتی دارند یا اینکه اصلا ابروها در آن ها رشد نکرده اند؛
  • بانوانی که به علت برداشتن بیش از حد، ابروها در آنها کم پشت شده اند؛
  • افرادی که از شکل و حالت ابروهای طبیعی خود احساس رضایت نمی کنند؛
  • افرادی که برای زیباتر کردن ابروها از تاتو یا هاشور استفاده کرده اند و حالا تصمیم دارند با کاشت ابرو طبیعی، ظاهری طبیعی تر به ابروهای خود بدهند؛
  • در برخی افراد که به دلیل بیماری های زمینه ای از قبیل اختلالات هورمونی یا بیماری های پوستی، ابروها دچار ریزش شده اند، کاشت ابرو طبیعی، روش درمانی موثر است؛ البته در این افراد ابتدا بیماری درمان می شود و پس از درمان بیماری و برطرف کردن علت ریزش ابرو، نسبت به کاشت ابرو اقدام می شود.
کاشت ابرو چگونه است
کاشت ابرو چگونه است

نکات مهم قبل از کاشت ابرو طبیعی

افرادی که تقاضای کاشت ابرو دارند معمولا دارای ابرو های باریک و کم تراکم بوده و یا اینکه اصلا ابرو ندارند و جای سوختگی یا اسکار روی ناحیه ابرو دارند که درصدد پوشش آن می‌باشند. افرادی که ابرو های باریک یا کم تراکمی دارند ممکن است به علت‌ی مختلفی دچار این عارضه شوند مانند اصلاح بیش از حد و غیر اصولی ابرو  یا بیماری‌هایی که موجب ریزش موهای سر و ابرو می‌شوند مانند تیروئید و غیره  یا دلایل ارثی و ژنتیکی و آلوپسی‌ها، همچنین مصرف برخی داروها و کهولت سن.

بیشترین علت مراجعه در بانوان باریک و کم تراکم شدن ابرو ها بر اثر اصلاح مواوم و غیر اصولی ابرو ها می‌باشد . در مردان بیشترین علت تقاضای پیوند ابرو کم پشت شدن انتهای ابرو ها بر اثر کهولت سن می‌باشد.

مرکز کاشت ابرو

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب