کاشت ابرو طبیعی کرج

کاشت ابرو طبیعی کرج

کاشت ابرو طبیعی کرج

یکی از عوامل زیبایی صورت داشتن ابروهای پرپشت است. مخصوصا در حال حاضر که ابروهای نازک و کم‌پشت دیگر محبوبیت خود را از دست داده‌اند. بنابراین بسیاری از افراد به ‌خصوص بانوان برای پرپشت کردن ابروهای خود یا پر کردن جای خالی موهای ریخته شده در ناحیه ابرو دست به راه‌کارهایی می‌زنند. از مداد کشیدن داخل ابرو گرفته تا انجام عمل‌های زیبایی مانند تاتو، هاشور و حتی کاشت ابرو. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی کاشت ابرو طبیعی کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

علت ریزش ابروها چیست؟

ریزش موهای ابرو دلایل متنوعی می‌تواند داشته باشد. از مهم‌ترین این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیماری‌های مختلف: بیماری‌هایی مانند عفونت‌ها، اختلالات تیروئیدی، تغییرات هورمونی، سرطان‌ها، بیماری‌های روحی شدید و کمبود مواد معدنی از جمله آهن.
  • مصرف دارو: بعضی از داروهای خاص مانند داروهای ضد التهاب، ضد بارداری، ضد تشنج و داروهای درمان اختلالات رفتاری و شیمی‌درمانی.
  • تغذیه نامناسب: کمبود ویتامین‌هایی مانند ویتامین E و ویتامین‌های ‌B کمپلکس، کمبود آب بدن، کمبود پروتئین و بیوتین.
کاشت ابرو طبیعی کرج
کاشت ابرو طبیعی کرج

کاشت ابرو چیست؟

بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند که تاتو و هاشور بهترین روش برای پر کردن ابروها و فرم دهی به آن‌ها است. این موضوع معمولا ناشی از عدم شناخت کافی از هریک از روش‌های زیبایی و مزیت‌ها و معایب آن است. باید بدانید که این دو روش موقتی هستند و ظاهری طبیعی به ابروهای فرد نمی‌بخشند.

رنگ تاتو و هاشور شیمیایی بوده و با موهای طبیعی ابرو تفاوت دارند. همچنین بعد از مدت کوتاهی باید برای تمدید آن اقدام شود. در هر بار تمدید نیز باید درد و زخم‌های ناشی از آن را تحمل کرده و در نهایت نیز ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید.

در مقابل این روش‌ها کاشت ابرو یکی از روش‌هایی است که زیبایی را به‌صورت دائمی به شما هدیه می‌دهد. در فرایند کاشت ابرو، موها از نواحی اطراف سر یا کناره‌های گوش برداشته شده و در ناحیه ابرو کاشته می شوند. به همین دلیل نتیجه‌ای کاملا نچرال و طبیعی خواهند داشت.

روش‌های مختلف کاشت ابرو تقریبا با روش‌های کاشت مو یکسان است و می‌توان آن را نوعی کاشت مو در ناحیه ابروها دانست. در این فرایند علاوه بر موها، ارگان‌های کوچک تولیدکننده مواد موردنیاز برای رشد تار موها نیز منتقل می‌شوند.

همین موضوع است که باعث می‌شود نتایج کاشت ابرو برای همیشه باقی بمانند و ابروهایی طبیعی حتی بهتر از روز اول را به شما هدیه دهند. موهای کاشته شده کاملا شبیه به موهای طبیعی هستند و رشد می‌کنند. بنابراین شما نیاز به اصلاح و کوتاهی ابروها بعد از کاشت خواهید داشت.

روش های کاشت ابرو طبیعی کرج

اولین روشی که برای انجام کاشت ابرو معرفی شد کاشت ابرو به روش FUT بود که این روش کاشت مو به دلیل عوارض های بسیاری همانند جراحی ، درد ، خونریزی ، بخیه ، جلسات متعدد و … داشت در زمان کوتاهی منسوخ شد و به تدریج در کشور های مختلف از این روش دیگر برای کاشت ابرو استفاده نکردند و روش هایی مانند FIT,FUT,FUE توصیه نمی شود و بهتر است افراد با انتخاب کلینیک های غیر تخصصی از این روش ها استفاده ننمایند.

 

بهترین روش کاشت ابرو طبیعی کرج

در حال حاضر کاشت ابرو سوپر کاشت بهترین روش ارائه شده در کاشت ابرو و مو می باشد که روش تکمیلی کاشت مو بوده و می تواند بدون هیچگونه عوارض ، بدون نیاز به بخیه و برش سر بردشات فولیکول ها را از طریق سوزن های مخصوص انجام دهد و سپس فولیکول های به دست آمده را توسط سوزن های مخصوص لا به لای ابرو ها بکارد.

کاشت ابرو طبیعی کرج
کاشت ابرو طبیعی کرج

بیشتر بخوانید:

ویژگی های کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو از قوانین و ویژگی هایی تبعیت می کند که برخی از آن ها عبارتند از:

یکی از مهمترین ویژگی های ابرو جهت رشد موی ابرو می باشد.به طور کلی ابرو از 3 بخش سر ، تنه و دم تشکیل شده است که در هر قسمت از این 3 بخش جهت رشد مو متفاوت می باشد .هنگام کاشت ابرو طبیعی پزشک متخصص بر اساس جهت قرارگیری مو در این نواحی می بایست اقدام به کاشت ابرو نماید.

یکی دیگر از ویژگی های ابرو زاویه رشد موی ابرو می باشد.زاویه قرارگیری و رشد موی ابرو متفاوت با زاویه صورت بوده به گونه ای که ابرو بر روی صورت می خوابد.بهترین نوع مو برای پیوند زدن به ابرو موهای پشت گوش می باشد که زاویه آن ها با زاویه ابرو مطابقت دارد.علاوه بر این پزشک در هنگام کاشت ابرو طبیعی فولیکول های مو را با زاویه نسبت به پوست خواهد کاشت تا ظاهری طبیعی پیدا نماید.

کاشت ابرو طبیعی کرج
کاشت ابرو طبیعی کرج

مراقبت پس از کاشت ابرو طبیعی کرج

موهای مورد نیاز برای هزینه کاشت ابرو معمولا از ناحیه پشت سر گرفته می‌شوند.

در این حالت یک شکاف کوچک در سر ایجاد می‌شود تا به این ترتیب بتوان یک بخش کوچک از موهای سر را از قسمت عقب سر برداشته شود.

این موها را در زیر میکروسکوپ به پیازهای موی مجزا تفکیک کرد.

باید توجه داشته باشید که پیازهای مو به صورت تک تک در قسمت ابرو کاشته می‌شوند.

به این ترتیب میتوان یک ظاهر کاملاً طبیعی برای ابرو ایجاد کرد.

به خاطر اینکه موی پیوند زده شده به ابرو از ناحیه سر گرفته می شود، این مو در ادامه به رشد خود مشابه وقتی که روی سر بیمار بوده ادامه می‌دهد.

بنابراین نیازمند اصلاح و تمیز کردن به صورت دوره ای برای حفظ ظاهر طبیعی موهای ابرو می‌باشد

کاشت ابرو طبیعی برای چه کسانی مناسب است ؟

از دلایل مهمی که افراد به ایمپلنت ابرو روی می‌آورند می‌توان به این موضوع مهم اشاره کرد که داشتن ابرو هایی زیبا و بدون نقص تاثیر چشمگیری بر زیبایی چشم‌ها و حتی کل صورت فرد خواهد داشت و حتی اهمیت آن از پیوند مو نیز بیشتر خواهد بود به این دلیل که صورت و ابروی هر فرد نسبت به موهای آن بیشتر در کانون توجه قرار می‌گیرد.

همچنین تناسب ابرو ها با فرم صورت و حتی حالت چشم‌های فرد تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره خواهد داشت بنابراین ریزش موهای ابرو که موجب کم پشتی و کم تر شدن زیبایی ابرو ها و در نتیجه باعث تاثیر منفی روی زیبایی صورت فرد می‌شود.

کاشت ابرو طبیعی کرج
کاشت ابرو طبیعی کرج

مرکز کاشت ابرو طبیعی کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب