قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه

قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه

قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه

ریزش مو و طاسی یکی از اتفاقات ناخوشایندی است که در زندگی هر فردی می تواند اتفاق بیافتد. اما در دنیای امروز و با کشف روش‌های جدید و دائمی برای کاشت مو دیگر نیازی به استفاده از کلاه‌گیس و تحمل مشکلات ناشی از آن نیست. با این روش‌ها دیگر نیازی نیست که در هنگام دوش گرفتن یا شانه کردن موها تک‌به‌تک با موهایتان که به‌منزله برگ‌های پاییزی می‌ریزند خداحافظی کنید. در این مقاله در رابطه با معرفی  خدمات خود در کلینیک آلا ، قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه ، با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

کدام موها را برای کاشت مو استفاده می‌­کنند؟

برای کاشت مو، از موهایی استفاده می‌­شود که می‌­توانند به طور دائمی در محل رشد خود باقی بمانند. این موها در ناحیه‌ای به طول ۲۵ تا ۳۰ سانتی‌متر و به عرض تقریبا ۷ سانتی‌متر، در پشت سر و فضای بین دو گوش قرار گرفته است.

که به آن به اصطلاح بانک مو نیز گفته می­‌شود. موهای پشت سر به دلیل داشتن حساسیت پایین، مقاوم­‌تر بوده و کمتر مستعد ریزش هستند. این قسمت از سر، در اکثر مردان هرگز دچار طاسی نمی­‌شود؛ چون در برابر اثرات مخرب هورمون تستوسترون که علت ریزش موی ژنتیکی در مردان است، مقاوم خواهد بود.

 

قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه
قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه

جراحی کاشت موی طبیعی در قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه

در این روش، برای انجام پیوندهای جدید، هیچ گونه برشی در پوست سر ایجاد نشده و موهای مورد نیاز به صورت تکی به ناحیه مورد نظر پیوند زده میشوند. با توجه به این که انجام این جراحی به زمان زیادی نیاز دارد، ممکن است برای پیوند تمام فولیکولهای مورد نیاز، 2 روز زمان نیاز باشد.

مزایای روش FIT

  • نسبت به سایر روش های موجود کم تهاجمی تر است.
  • درد و خونریزی نسبت به سایر روشهای موجود کمتر است.
  • جای زخم بعد از جراحی وجود ندارد.

معایب روش FIT

  • احتمال تخریب بانک مو به دلیل حساسیت بالا، بیشتر است.
  • مدت زمان انجام جراحی طولانی است.
  • هزینه کاشت مو به روشFIT زیاد است.
  • به منظور پیوند فولیکول های مورد نیاز، موها باید کوتاه شده باشند.
قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه
قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه

بیشتر بخوانید

چه کسانی نمی­‌توانند کاشت مو انجام دهند؟

افراد جوانی که کمتر از ۲۵ سال سن دارند، به این دلیل که طرح ریزش موی آن‌ها معلوم نیست کاندید خوبی برای این عمل نیستند؛ مگر در موارد استثنایی. افرادی که در پشت سر یا کناره سر موی کافی ندارند هم کاندیدای خوبی برای این عمل نیستند. همچنین افرادی که دارای بیماری‌های التهابی در سر بوده یا به بیماری‌های خودایمنی مبتلا هستند و درمان دارویی می‌شوند، به این دلیل که ممکن است کاشت مو باعث عود بیماری شود، نباید نسبت به این عمل اقدام کنند.

کاشت مو طبیعی بهتر است یا مصنوعی؟

کاشت موهای مصنوعی تولیدشده توسط شرکت­‌ها در داخل پوست سر را کاشت موی مصنوعی می­‌گویند. اگر بخواهید برای درمان ریزش موهایتان به کاشت موی مصنوعی روی بیاورید، لازم است بدانید، این نوع کاشت مو درمان دائمی ریزش مو و طاسی را به همراه نداشته و از طرفی، وارد کردن هرچیزی غیر از موهای خودتان به پوست سر باعث ایجاد عفونت، کیست، آلرژی های شدید و حتی بروز سرطان پوست می­‌شود.

انتقال گرافت­‌ها (واحدهای پیاز مو) از یک بخش بدن به بخش دیگر را کاشت موی طبیعی می­‌گویند. این روش دائمی بوده و نیاز به ترمیم مجدد ندارد. به علاوه عوارض و معایب آن به طرز چشم­گیری نسبت به کاشت موی مصنوعی کاهش می­‌یابد.

قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه
قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه

هزینه کاشت مو در قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه چقدر است؟

هزینه کاشت مو مشابه با سایر عملهای جراحی به عوامل مختلفی مانند روش انجام جراحی، نوع بیهوشی، کلینیک و یا مرکزی که جراحی در آن انجام می شود، جراح و … بستگی دارد.

به همین خاطر برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه این عمل بهتر است که در یک جلسه مشاوره با پزشک منتخبتان شرکت کنید تا از هزینه ها متناسب با شرایط شخصی خودتان مطلع شوید.
سعی کنید در انتخاب خود حساسیت لازم را به خرج دهید و بخاطر قیمت کمتر گول تبلیغات مراکز نامعتبر و پزشکان بی تجربه را نخورید و کلینیک خوب برای کاشت مو انتخاب کنید.

عوامل موثر در هزینه کاشت

  • وسعت طاسی و بانک مو

هر فرد برای اینکه بتواند کاشت موی سر و ابرو را به‌صورت موثر انجام دهد، باید یک بانک موی خوب داشته باشد. بانک مو ناحیه‌ای از بدن است. که موهای آن به دلایل مختلف نسبت به سایر قسمت‌ها مقاومت بیشتری را در برابر ریزش از خود نشان می‌دهند. در کلینیک آلا معمولا ناحیه پشت سر به‌عنوان بانک مو استفاده می‌شود. اما اینکه طاسی در چه ناحیه‌ای و با چه مساحتی اتفاق افتاده باشد، نوع طاسی و میزان غنی بودن و قابل‌استفاده بودن بانک مو از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده هزینه کاشت مو هستند. همچنین این مورد در تعیین اینکه شما برای رسیدن به نتیجه دلخواه به چه تعداد جلساتی نیاز دارید، بسیار اهمیت دارد.

  • تراکم مدنظر

زمانی که برای مشاوره به نزد متخصصان کلینیک زیبایی آلا مراجعه می‌کنید، یکی از پرسش‌هایی که باید به آن پاسخ گویید این است که دوست دارید موهایتان تا چه حد متراکم باشد. بدیهی است که تراکم بیشتر نیاز به تار موهای بیشتری داشته و درنتیجه هزینه بیشتری را برای شما رقم خواهد زد.

  • کلینیک زیبایی

کلینیکی که برای کاشت موی سر و ابرو به آن مراجعه می‌کنید، نقش موثری در تعیین هزینه کاشت مو دارد. فناوری دستگاه‌هایی که در آن کلینیک برای کاشت مو استفاده می‌شوند، میزان تخصص پزشک‌های حاضر در مرکز و به‌روز بودن دانش کاشت مو مهم‌ترین عوامل در تعیین تخصص یک مرکز و به تبع آن هزینه انجام کاشت مو در آن مرکز است. کلینیک آلا  با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه کاشت مو، توانسته دانش روز و فناوری‌های جدید را با ارائه بهترین قیمت‌ها به خدمت درآورده و بهترین نتیجه‌ها را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه
قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه

قدیمیترین مرکز کاشت در عظیمیه کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب