بوتاکس دیسپورت کرج

بوتاکس دیسپورت کرج

بوتاکس دیسپورت کرج

بوتاکس دیسپورت نام تجاری محصولی است که از یک سم رقیق شده به نام بوتولینیوم استخراج شده است.در این مقاله از سایت آلا کینیک  برای شما همراهان گرامی خواهیم گفت بوتاکس دیسپورت چیست ، بوتاکس دیسپورت کرج در مرکز آلا چگونه انجام میپذیرد و مزایا و عوارض آن چیست. با ما در این مسیر همراه شوید.

بوتاکس دیسپورت چیست؟

بوتاکس دیسپورت ایپسن انگلیس یکی از 3 برند معتبر دنیاست که مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا FDA را هم دارند. این نوع بوتاکس در حال حاضر کمیاب است و در مراکز محدودی در دسترس است.

شرکتهای مختلفی در دنیا در زمینه تولید بوتاکس فعال هستند که دیسپورت dysport جزو مشهورترین آنهاست.
بوتاکس دیسپورت ساخته شده در کشور انگلیس و دارای تاییدیه های معتبر جهانی است.

بوتاکس دیسپورت از نظر کیفیت جزو بهترین برندهای جهانی است و در ایران هم طرفداران زیادی دارد بوتاکس دیسپورت دارای تاییدیه از وزارت بهداشت ایران است.

بهترین مرکز بوتاکس دیسپورت کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر بوتاکس دیسپورت کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

بوتاکس دیسپورت کرج

 

در وبلاگ آلا کلینیک بیشتر بخوانید

بوتاکس دیسپورت در کرج

مزایای بوتاکس دیسپورت

دیسپورت برای افرادی که بوتاکس برای آنها دیگر مؤثر نیست به کار برده می‌شود.

با مصرف مدام، بوتاکس دیسپورت به دلیل واکنش‌های ایمنی بدن بیمار، اثربخشی خود را از دست می‌دهد. به مرور زمان اثربخشی بوتاکس کاهش می‌یابد. در دیسپورت مقدار کمتری پروتئین وجود دارد و واکنش ایمنی بدن بیمار به آن کمتر می‌شود. افرادی که بوتاکس روی عضلات آنها تأثیری ندارد می‌توانند از دیسپورت استفاده کنند.(برای مطالعه مقاله بوتاکس در کرج کلید کنید)

پخش یکنواخت

دیسپورت پروتئین کمتری دارد و به همین دلیل اثر آن نسبت به بوتاکس بهتر پخش می‌شود. پخش یکنواخت باعث می‌شود که ناحیه تحت درمان مانند پیشانی طبیعی‌تر و هموارتر به نظر برسد. آنچه که در این باره بسیار مهم است مراجعه به یک کلینیک زیبایی معتبر می باشد.

بدون درد

چین و چروک‌های صورت با استفاده از این روش و تزریق مستقیم مقدار کمی دیسپورت در عضلات صورت کاهش می‌یابند. برای افزایش اثربخشی این روش درمانی باید 3 تا 5 تزریق کوچک که بدون درد است انجام شود.

بدون نیاز به بیهوشی و بی حسی

از آنجا که این روش بدون درد است، بیهوشی یا بیحسی برای انجام آن به کار برده نمی‌شود. به هر حال اگر شما نگران باشید ممکن است پزشک ناحیه اطراف محل تزریق را بیحس کند.

عوارض جانبی کم

آزمایش‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که فرایند تزریق بوتاکس دیسپورت در مقایسه با بوتاکس عوارض جانبی کمتری دارد.

نتایج فوری

معمولاً نتایج را می‌توان یک تا هفت روز پس از انجام فرایند ملاحظه کرد. به هر حال، نیمی از بیماران می‌توانند قبل از سه روز نتایج درمان را مشاهده کرد و نیمی دیگر نیز بعد از این مدت اثرات انجام تزریق را خواهند دید.(برای مطالعه مقاله تزریق ژل در کرج  کلید کنید)

بوتاکس دیسپورت کرج

مرکز بوتاکس دیسپورت در کرج

تفاوت بوتاکس دیسپورت و بوتاکس

سرعت تاثیر پذیری بر روی پوست فرد یکی از تفاوت های بین بوتاکس دیسپورت و بوتاکس می باشد .

در بیشتر افراد بوتاکس ۳ تا ۵ روز اثر خود را نشان می دهد این در حالی است که اثر دیسپورت خود را 2 روز بعد نمایان می‌کند . بعد از دو روز تاثیر دیسپورت روی پوست کاملا قابل مشاهده است که این برای کسانی که می خواهند در یک فستیوال حرفه ای و یا اجتماعی شرکت کنند و به آراستگی خود اهمیت می دهند یک مزیت ایده آل است.

همچین مطالعات نشان دهنده ی باقی ماندن بیشتر نتایج حاصل از فرایند بوتاکس دیسپورت نسبت به بوتاکس می باشد . درمواقعی که اثر بخشی بوتاکس در درمان از دست رفته می توان از دیسپورت استفاده کرد 

. ویال های دیسپورت در اندازه های ۳۰۰ و ۵۰۰ واحدی موجود می باشند در حالیکه بوتاکس به شکل ۵۰ و ۱۰۰ واحدی می باشند.

تهیه این ویال از مراکز معتبر برای رعایت زنجیره سرما و جلوگیری از تخریب ملکول های حساس آن ضروری است. از آنجا که در تهیه دیسپورت از لاکتوز (قند شیر) استفاده می شود افرادی که آلرژی به شیر دارند نباید از این محصول استفاده کنند.

مقدار مورد نیاز برای تزریق و استفاده از دیسپورت

به صورت معمول جهت رفع چین و چروکهای قسمت فوقانی صورت به ۲۰۰ تا ۲۵۰ واحد از بوتاکس دیسپورت احتیاج است. پس بوتاکس ۳۰۰ واحدی دیسپورت به یک نفر و بوتاکس ۵۰۰ واحدی  دیسپورت به دو نفر به راحتی قابل تزریق است. به صورت معمول فاصله  دوره های بیش از سه ماه قابل تزریق مجدد است.(جهت خواندن مقاله بوتاکس نورونوکس کرج کلیک کنید)

بوتاکس دیسپورت کرج

عوارض بوتاکس دیسپورت چیست؟

انتشار محلول تزریق شده و انتقال آن به حدقه چشم و تاثیر نامطلوب بر روی عضلات چشم از مهمترین عوارض بوتاکس است که برای پیشگیری از آن توصیه می شود ۴-۳ ساعت بعد از تزریق حالت خوابیده و دراز کش انجام نشود، در غیر این صورت ممکن است عوارض چشمی از قبیل افتادگی پلک و دو بینی ایجاد شود.

تکنیک صحیح تزریق ، دوزاژ مناسب و مراقبت های بعد از درمان از ایجاد این عوارض جلوگیری می کند. هر چند که افتادگی پلک بدون درمان بطور کامل ظرف ۲ تا ۴ هفته بر طرف می شود ، ولی نگرانی و استرس و ظاهر نامطلوب بیمار ایجاب می کند که سریعا درمان شروع شود.

در پلک فوقانی دو عضله عملکرد بالا بردن پلک را انجام می دهند اول عضله بالا برنده پلک فوقانی که مخطط و ارادی است و دوم عضله مولر که تحت تاثیر سیستم سمپاتیک و غیر ارادی است.

خوشبختانه عضله مولر تحت تاثیر بوتاکس قرار نمی گیرد . با تقویت این عضله با استفاده از داروهای تقویت کننده سیستم سمپاتیک، پلک حدود ۳ میلی متر به طرف بالا جا به جا شده و افتادگی پلک درمان می شود.

قطره چشمی آپراکلونیدین Apraclonidine0.5% که یک داروی آدرنرژیک است هر ۶ تا ۸ ساعت ۲ قطره بمدت ۲ تا ۴ هفته برای این منظور توصیه می شود.(جهت خواندن مقاله بوتاکس مو کرج کلیک کنید)

 

مراقبت های قبل و بعد بوتاکس دیسپورت

موارد احتیاط در تزریق دیسپورت

  •  نسبت به پروتئین شیر گاو حساسیت وجود داشته باشد.
  • واكنش آلرژيك نسبت به ساير محصولات سم بوتولينیوم مانند  ، Myobloc®–rimabotulinumtoxinB ،Botox®–onabotulinumtoxinA يا Xeomin®– incobotulinumtoxin)
  •  در محل تزریق عفونت پوستی وجود داشته باشد
  • وجود بیماریهای فعال عصبی مثل ام اس، ایتون لامبرت، میاستنی گراویس
  •  اشکالات ریتم قلبی
  •  دیابت کنترل نشده
  •  صرع و تشنج کنترل نشده
  • وجود سابقه جراحی مثل لازک یا جراحی پلک در شش ماه گذشته
  • وجود عضلات بسیار ضعیف در صورت و پیشانی
  •  عدم تقارن صورت
  •  التهاب در محل تزریق
  •  افتادگی پلک
  •  زخم های عمیق صورت
  • وجود پوست ضخیم و روغنی
  •  چین و چروک های عمیق و غیر قابل اصلاح

بوتاکس دیسپورت کرج

هزینه بوتاکس دیسپورت کرج

به دلیل نوسانات بازار و افزایش قیمت روزافزون تجهیزات پزشکی بر اثر تحریم‌ها، نمی‌توان قیمت دقیقی را برای عمل بوتاکس تعیین کرد.

از این رو، بهتراست با مراجعه حضوری یا تماس مستقیم با شماره های کلینیک از هزینه‌های روز مطلع شوید.

قبل از انجام عمل معمولا بیمار  جلسه مشاوره با پزشکان خواهد داشت که در این جلسات می‌توان از نحوه عمل و هزینه‌ها آگاه شد.

جهت مشاوره در رابطه با هزینه بوتاکس دیسپورت کرج ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط