ترمیم کاشت ابرو چگونه است

ترمیم کاشت ابرو چگونه است

ترمیم کاشت ابرو چگونه است

در گذشته بسیاری از افراد مخصوصا خانم‌ها علاقه زیادی به ابروهای نازک داشتند. در آن زمان تاتو محبوب‌ترین روش برای زیباسازی ابروهای صورت بود. اما با گذشت زمان، ابروهای متراکم سهم بیشتری از صنعت مد را به خود اختصاص دادند. به طوری که امروزه ابروهای پر یکی از ملاک‌های زیبایی چهره محسوب می‌شود.در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی ترمیم کاشت ابرو و اینکه ترمیم کاشت ابرو چگونه است با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

ترمیم کاشت ابرو چگونه است
ترمیم کاشت ابرو چگونه است

روش های مختلف ترمیم ابرو چیست؟

از گذشته تاکنون روش‌های مختلفی برای ترمیم ابروها به وجود آمده است. این روش‌ها عبارتند از:

تاتو

تاتو ابرو یک روش زیبایی قدیمی برای فرم دادن به ابروهاست. در این تکنیک رنگ مخصوص تاتو با استفاده از سوزن‌های ظریف به صورت مستقیم به ناحیه ابرو تزریق می‌شود. عوارض و ظاهر غیرطبیعی تاتو بر هیچ‌کس پوشیده نیست. ابروهای تاتو شده بعد از گذشت زمان رنگ خود را از دست می‌دهند و نیاز به ترمیم مجدد دارند.

میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ ابرو با استفاده از ابزاری مانند قلم انجام می‌شود که در سر آن ۱۰ تا ۱۲ سوزن ریز، یک تیغه شیب‌دار را ایجاد کرده‌اند. این سوزن‌ها خطوط بسیار نازکی روی ابرو می‌کشند. در حالت استاندارد، نتیجه میکروبلیدینگ ۶ تا ۱۲ ماه ماندگار است.

پی آر پی (PRP)

ترمیم ابرو PRP نوعی روش درمانی نوآورانه است که از قدرت پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) برای تقویت رشد مجدد مو در ناحیه ابرو استفاده می‌کند. این روش برای افرادی که به دلایل مختلف مانند بالا رفتن سن یا استرس زیاد دچار ریزش ابرو شده‌اند، بسیار مناسب است.

مزوتراپی ابرو

مزوتراپی ابرو یک عمل زیبایی غیرجراحی است که کاربردهای فراوان دارد. یکی از کاربردهای آن ترمیم ابروهاست. این روش با تزریق مواد مغذی، ویتامین‌ها، عصاره‌های طبیعی و مکمل‌های هورمونی به زیر پوست انجام می‌شود.

ترمیم کاشت ابرو چگونه است
ترمیم کاشت ابرو چگونه است

بیشتر بخوانید:

 

در چه افرادی احتمال نیاز به جلسه ترمیم کاشت ابرو بیشتر است؟

پاسخ به این سوال جواب مشخصی ندارد و عوامل اثرگذار قطعی بر نتیجه کاشت ابرو مشخص نشده است و تنها برخی از علل به‌صورت تجربی تاثیر گذارتر از بقیه عوامل به نظر می‌رسند، با فرض این که پزشک و تیم کاشت ابرو از تجربه و مهارت کافی در زمینه کاشت ابرو برخوردار هستند مهم‌ترین عوامل اثرگذار عبارت‌اند از:

وجود تاتو، هاشور، فیبروز و یا میکروبلیدینگ در ناحیه ابرو قبل از کاشت: 

این موارد به دلیل تخریب پوست و کاهش خون‌رسانی سطحی پوست ممکن است مانع تامین خون کافی برای رشد تمامی گرافت‌ها گردند لذا احتمال نیاز به جلسه ترمیم کاشت ابرو را افزایش دهند، البته شایان ذکر است که کلا احتمال نیاز به ترمیم حتی در افراد با تاتو ابرو چندان بالا نبوده و در بدترین شرایط از هر ۵ نفر که با تاتو قبلی جهت کاشت ابرو مراجعه می‌نمایند حداکثر ۱ نفر نیازمند انجام جلسه ترمیم کاشت ابرو می‌شود.

این در حالی است که این نسبت در افراد بدون تاتو حدود ۱ نفر از هر ۱۰ نفر می‌باشد، البته عمق انجام تاتو و تعداد دفعات انجام تاتو نیز مهم می‌باشد. همچنین مواردی مانند جای شکستگی، بخیه و سوختگی نیز نتایجی مانند ابروهای تاتو شده ایجاد خواهند نمود.

استعمال سیگار، قلیان و دخانیات در زمان کاشت ابرو:

هم دو هفته قبل از عمل و هم سه ماه بعد از عمل استعمال دخانیات منجر به کاهش اکسیژن‌رسانی به گرافت‌های کاشت شده در نتیجه کاهش تراکم نهایی نتیجه کاشت ابرو می‌گردد.

 

عدم رعایت اصول مراقبت‌های بعد از عمل:

این مطلب صحیح است که ابروهای کاشت شده بعد از یک ماه کاملا با پوست پیوند خورده و دیگر نیازمند هیچ مراقبت و نگهداری خاصی نمی‌باشند اما باید خاطر نشان شد که در یک هفته اول پس از عمل ابروها بسیار آسیب‌پذیر و نیازمند مراقبت‌های خاص از جمله شستشو مکرر و عدم اعمال فشار و مالش روی ابروها می‌باشد بدیهی است که عدم رعایت این موارد ممکن است روی نتیجه نهایی کاشت ابرو تاثیرات منفی گذاشته و ابرو را نیازمند انجام جلسه ترمیم نماید. دستورات و نکات مهم  پس از پیوندابرو طبیعی در بخش مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو قید گردیده است.

ترمیم کاشت ابرو چگونه است
ترمیم کاشت ابرو چگونه است

عوارض ترمیم کاشت ابرو چگونه است ؟

بهتر است شما عزیزان قبل از آغاز این روش برای درمان ریزش ابرو و یا زیبا سازی ابرو های خود اطلاعاتی را در این زمینه و برای این روش کسب کنید .

متاستفانه در مواقعی ترمیم ابرو به واسطه ی انتقال رنگدانه ها بر سطح پوست موجب  حساسیت ، آلرژیک شدن ، سوزش ، خارش و متاستفانه  عفونت می شود که این کار را به شدت سخت کرده و مشکلات زیادی را به وجود خواهد آورد ، از دیگر مواردی که در خصوص همین رنگدانه ها در میان است  تضاد رنگ های القایی با رنگ های اصلی تار ابروهای طبیعی می باشد که ظاهر فرد را   تحت تاثیر ظاهر منفی خود قرار می دهد و اعتماد به نفس  و روحیه ی فرد را بسیار ضعیف تر از روحیه ی قبلی  او خواهد کرد .
و متاستفانه باید گفت که  ترمیم ابرو  با تار های طبیعی ابرو افراد تضاد داشته و سبب مصنوعی نشان دادن چهره ان ها خواهد شد که به هیچ وجع مورد پسند هیچ یک از متقاضیان نمی باشد .

ترمیم کاشت ابرو چگونه است
ترمیم کاشت ابرو چگونه است

مزایای ترمیم کاشت ابرو چگونه است

این روش شگفت انگیز فرد را از شر آرایش ماهانهی ابرو برای همیشه خالص میکند. ترمیم مو شامل راهنمایی جراحان زیبایی برجسته است بنابراین کل ظاهرتصحیح شده و متفاوت است.
با یکبار سرمایهگذاری برای همیشه از قید خرجی ماهانه برای نخ زدن ابرو خالص میشوید.

علیرغم این که شما به ظاهری دائمی دست پیدا میکنید اما هنوز هم می توانید با استفاده از الک پشت ابرو، ابروی خود را به شکلهای مختلفی درآورید. از آنجا که ابروها به خوبی و درست نگهداری می شوند لذا به هیچگونه راهنمایی از طرف متخصص نیاز نیست.

کاندیدای ترمیم ابرو

اگر شما با هر یک از شرایط زیر دست و پنجه نرم میکنید پس ترمیم دائمی ابرو میتواند به طور چشمگیری ظاهر شما را بهبود بخشد:

  • پیری یا ریزش ژنتیکی مو
  • کندن بیش از حد مو
  • عوازض جانبی ناشی از مصرف دارو
  • ریزش مو ناشی از جراحی
  • مداوای سرطان
  • لرزش دست
  • آلوپسی
  • اختالل موکنی
  • بیماریهای تیروئیدی
  • اختالالت بینایی
  • سوختگی

مرکز ترمیم کاشت ابرو در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب