میکرونیدلینگ ابرو چیست

میکرونیدلینگ ابرو چیست

میکرونیدلینگ ابرو چیست

میکرونیدلینگ باعث تقویت کلاژن و الاستین پوست می شود و باعث جوان سازی و از بین بردن چین و چروک های ریز و درشت می شود و علاوه بر این، خاصیت لیفتینگ نیز دارند. در ناحیه ابرو سوراخ های کوچکی در عمق مشخصی از ناحیه پوست زیر ابرو ایجاد می شود که سیستم ایمنی بدن را فعال کرده و سلول های پوست را ترمیم می کند و رشد موهای ابرو را افزایش می دهد. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی میکرونیدلینگ در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.همچنین خواهیم گفت  میکرونیدلینگ ابرو چیست. پس با ما همراه شوید.

میکرونیدلینگ چیست‌ و چگونه عمل می کند؟

میکرونیدلینگ نوعی روش تحریک مکانیکال و بدون عارضه برای اصلاح بافت‌های آسیب دیده پوست است. در این روش پزشک توسط سوزن های بسیار ریز، صدها میکروکانال با عمق و شدت تحت کنترل در لایه های اپیدرم و درم پوست ایجاد می‌کند، این امر سبب تحریک سیستم ایمنی بدن می شود که در نهایت موجب افزایش انتشار فاکتورهای رشد و تولید رشته‌های کلاژن و الاستین می گردد.

میکرونیدلینگ در حقیقت بیشترین کاربرد را در جوانسازی و رفع اسکار داراست، زمانی که بافت ابرو دچار آسیب شده است برای ترمیم آن و جلوگیری از ریزش موی ابرو از این روش استفاده می شود تا با خون رسانی به بافت ابرو مواد مغذی بیشتر به ریشه ابروها برسد و نهایتاً با ترمیم بافت، رشد موهای ابرو و ضخامت آنها بیشتر شود.

"<yoastmark

میکرونیدلینگ ابرو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

میکرونیدلینگ یکی از روش‌های درمانی جدید برای پرپشت کردن ابروها است. با توجه به مطالب عنوان شده در onlinelibrary: در واقع نوعی تحریک مکانیکال بافت‌های آسیب دیده پوست است. ابروها به مرور زمان در اثر عوامل مختلفی چون بالا رفتن سن، بیماری، استفاده از مواد شیمیایی و …. دچار ریزش و کم پشتی می‌شوند. اگر به دنبال راه‌حل دائم برای از بین بردن این عارضه هستید بهتر است با مشورت با پزشک متخصص، میکرونیدلینگ ابرو انجام دهید.
در واقع میکرونیدلینگ ابرو برای کسانی مناسب است که با ریزش شدید ابرو مواجه هستند و این راه می‌تواند روشی برای قطع ریزش ابروها باشد.

روش انجام میکرونیدلینگ ابرو ؟

در این روش پزشک با کمک سوزن‌‌های مخصوص، حفره‌های ریزی روی پوست ایجاد می‌کند سپس مواد تحریک کننده و تقویت کننده تولید الاستین و کلاژن را به پوست تزریق می‌کند. معمولا زمانی که فردی دچار ریزش ابرو می‌شود، پزشک برای رشد ابروها و جلوگیری از ریزش بیشتر آن‌ها از میکرونیدلینگ ابرو استفاده می‌کند. در این روش علاوه بر اینکه خون رسانی در آن ناحیه بهبود پیدا می‌کند، مواد مغذی و مورد نیاز ابرو برای ترمیم ابروها و رویش مجدد آن‌ها به پوست تزریق می‌شود.
تعداد جلسات میکرونیدلینگ به نوع پوست و میزان ریزش ابروهای شما بستگی دارد. شدت و عمق این حفره‌ها با توجه به تشخیص پزشک مشخص خواهد شد.

"<yoastmark

 

بیشتر بخوانید:

تفاوت میکروبلیدینگ ابرو با میکروپیگمنتیشن چیست

میکروبلیدینگ ابرو برخلاف میکروپیگمنتیشن ابرو که با قلم و دستگاه دیجیتال انجام می‌شود و ماده‌ی رنگی به لایه‌ی عمیق‌تری از پوست تزریق می‌شوند و به‌همین‌دلیل طرح ابرو دائمی‌تر است، روشی نیمه‌دائمی تلقی می‌شود. میکروبلیدینگ ابرو به‌دلیلِ ظاهر طبیعی‌ای که به ابرو می‌بخشد و حالت خط‌های مایلی که شبیه موهای ابرو در جاهای خالی ابرو طراحی و کشیده می‌شوند، حالتی طبیعی به ابرو می‌بخشد؛ به‌همین‌دلیل با استقبال فراوان خانم‌های خواهان ابروهای خوش‌حالت در سرتاسر جهان مواجه شده است.

روش میکروبلیدینگ برای طراحی ابرو نسبت‌به میکروپیگمنتیشن دوره بهبودی کوتاه‌تر، هزینه و ماندگاری کمتری دارد و برای کسانی که به‌دنبال طراحی طبیعی برای ابروها هستند، روش ترمیم ایده‌آلی است. دو روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ برخلاف روش‌های سنتی تتو ابرو نیمه‌دائمی هستند و بعد از مدتی حدود دو تا 5 سال (در میکروبیلدینگ حتی کمتر از این مدت یک تا سه سال) کم‌رنگ و بی‌رنگ می‌شوند، به‌همین‌دلیل هر چند وقت یک‌بار نیاز به ترمیم دارند.

بد نیست درمورد روش میکروپیگمنتیشن بدانید که علاوه‌بر ترمیم ابرو و کاربردهای دیگر این روش در امور زیبایی، در امور درمان هم می‌توان از میکروپیگمنتیشن برای مداوای مشکلاتی مانند ویتیلیگو (بیماری برص یا پیسی) یا اصلاح جای زخم یا کلوئید کمک گرفت. یکی از محبوب‌ترین کاربردهای میکروپیگمنتیشن هم اصلاح زخم‌های جراحی پلاستیک یا بازسازی هاله‌ی پستان در موارد ماستکتومی (عمل جراحی برداشتن پستان در سرطان‌ها و…)، هماهنگ کردن اندازه‌ی هاله و شدت رنگ هاله با سینه است.

مراقبت‌های بعد از میکرونیدلینگ ابرو چیست؟

با توجه به مطالب عنوان شده درbyrdie : رعایت نکات مهم مراقبتی بعد از انجام میکرونیدلینگ ابرو بسیار مهم است. اگر به درستی از آن‌ها نگهداری نکنید نتیجه و بازده خوبی را مشاهده نخواهید کرد، یکی از عوامل مهم در نتیجه میکرونیدلینگ ابرو مراقبت‌های بعد از آن است.

  • پس از میکرونیدلینگ ابرو تا چند روز از کرم‌های لایه‌بردار، ترمیم کننده، کرم‌های ضدآفتاب، محصولات آرایشی و … استفاده نکنید.
  • برای بهبود التهابات از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از انجام میکرونیدلینگ ابرو حمام نکنید.
  • تا چند روز بعد از میکرونیدلینگ از خوردن غذاهای تند، نوشیدنی‌های الکلی و … خودداری کنید.

"<yoastmark

موارد منع استفاده از میکرونیدلینگ

  1. خانم های باردار و شیرده
  2. سرطان پوست
  3. دیابت
  4. اختلال های خونی و انعقادی
  5. اختلال سیستم ایمنی
  6. بیماری صرع
  7. عفونت حاد یا تبخال
  8. خال های بزرگ و زگیل در محل میکرونیدلنیگ
  9. افرادی که به تازگی در محل میکرونیدلنیگ لیزر یا لایه برداری کرده اند

"<yoastmark

مرکزمیکرونیدلینگ ابرو در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط