لیزر در گوهردشت کرج

مرکز لیزر موهای زائد در گوهردشت کرج + لوکیشن

معرفی لیزر موهای زائد در گوهردشت کرج

در حال حاضر لیزر موهای زائد یکی از رایج ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد . با توجه به بالارفتن تقاضا برای لیزر بدن در بین افراد مختلف جامعه و در شهر های مختلف و کلان شهرها مخصوصا شهرهایی که نسل جمعیتی آن جوان است مثل استان البرز و کرج،  به همین خاطر مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در گوهردشت کرج جهت خدمت رسانی به مردم ساکن منطقه با استفاده از تجهیزات روز آماده خدماتمی باشد . علت گرایش مردم به این مسئله این است که لیزر راهکاری بهتر از اپیلاسیون ، نخ ، ژیلت ، موبر و سایر روش های از بین بردن موهای زائد می باشد.  اطلاع از محتوای این مقاله پیش از انجام لیزر، می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب و مسیر شما باشد.

چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟

متداول ترین طبقه بندى پوست، طبقه بندى دکتر فیتز پاتریک است که براساس رنگ پوست و مو و چشم و واکنش پوست به نور خورشید، انواع مختلف پوست رابه ۶ گروه تقسیم کرده است،

  •  بسیار سفید و داراى کک ومک، موهاى قرمز، مردمک چشم آبى، پوست سریعاً در برابر آفتاب مى‌سوزد و هیچوقت برنزه نمى‌شود.
  •  پوست سفید و موهاى بلوند و مردمک چشم روشن، پوست در برابر آفتاب مى‌سوزد و به ندرت ممکنست برنزه شود.
  •  گندمى و موهاى قهوه اى، پوست در برابر آفتاب گاهى مى‌سوزد و خوب برنزه نمى‌شود. (در بعضى اهالى شمال کشور دیده مى‌شود)
  • پوست سبزه و موها و مردمکهاى تیره، پوست در برابر آفتاب خیلى خوب برنزه مى‌شود و بندرت مى‌سوزد (پوست بیشتر ایرانى ها از این نوع است)
  •  قهوه اى تیره، تقریباً هیچوقت در اثر آفتاب نمى‌سوزد و شدیداً برنزه مى‌شود. (در بعضى از اهالى جنوب کشور و بویژه در هند و پاکستان دیده مى‌شود)
  •  پوست کاملاً تیره که هیچوقت در اثر آفتاب نمى‌سوزد. (سیاهپوستان)

لیزر در گوهردشت کرج

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

نور لیزر هر چیزی که تیره‌رنگ باشد را حرارت داده و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ها در فاز رشد هستند.اگر هنگام لیزر موهای زائد ، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است. با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند.

لیزر در گوهردشت کرج

مزایای لیزر در کلینیک تخصصی زیبایی در گوهردشت کرج چیست؟

  • از روش لیزر موهای زائد می‏ توان برای تمامی نقاط بدن استفاده کرد و مزایای آن عبارت است از :
  • لیزر موهای زائد به علت اینکه اثرات طولانی مدت و ماندگاری بر موها دارد، محبوبترین روش رفع موهای زائد می باشد.
  • بعد از لیزر موهای زائد تنها موهای کرکی و نازک باقی می ‏ماند که تا چندین ماه نیاز به اصلاح نخواهد داشت.
  • به نسبت روش های سنتی مانند اپیلاسیون در لیزر سیستم خنک‏ کننده (کولینگ) بخش مهمی است که برای نداشتن احساس درد و جلوگیری از سوختگی به کار می ‏رود.
  • می‏ توان گفت در حال حاضر هیچ گزینه بهتری نسبت به لیزر وجود ندارد.

کدام کلینیک تخصصی در محله گوهردشت کرج بهترین پزشکان و متخصصان را برای خدمات پوست ، مو زیبایی و لیزر در اختیار دارد؟

آلا کلینیک بعنوان یک مرکز تخصصی معتبر با داشتن پزشکان مجرب در زمینه های مختلف پوست ، مو زیبایی و لیزر آماده خدمت رسانی به شما مخصوصا ساکنین استان البرز ، محدوده کرج ، محله های کرج و گوهر دشت می باشد که لوکیشن آن در این بخش درج شده است.

کدام مناطق از بدن را در آلا کلینیک میتوان لیزر کرد؟

لیزر برای از بین بردن موهای ناخواسته صورت ، ساق ، چانه ، پشت ، بازو ، زیر بغل ، خط بیکینی و سایر مناطق مفید است.

لیزر در گوهردشت کرج

 

بیشتر بخوانید:

عوارض لیزر موهای زادئد چیست؟

باید توجه داشت در بعضی افراد که سابقه عوارض لیزر موهای زائد وجود دارد یا به عللی احتمال عوارض در آنها بیشتر است، می‏ توان از تست لیزر استفاده کرد. در این حالت یک نقطه از ناحیه لیزر انجام می شود و یک هفته بعد در زمان مشاوره مجدد اگر مشکلی پیش نیامده بود درمان را شروع می کنیم. در اغلب حالات سرخی، التهاب و کبودی حاصل از درمان لیزری بیش از چند ساعت پایداری ندارد و مصرف پماد اکسید زینک یا کرم های ترمیم کننده ی بعد از لیزر برای از بین بردن این حالات کفایت می کند.

نحوه ریختن موها بعد از لیزر کردن موهای زائد

معمولا زمان زیادی طول می کشد تا فولیکول های مو بریزند و این زمان بین ۲ الی ۳ هفته تخمین زده شده است. بنابراین پس از جلسات لیزر موها رشد می کنند و نگرانی برای این موضوع وجود نداشت و طبیعی است که در این زمان موها رشد کنند و سپس شروع به ریزش نمایند.

 

لیزر در گوهردشت کرج
لیزر در گوهردشت کرج

چه کسانی می‌توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند؟

همه کس اعم از زنان و مردان می‌تواند در تمام قسمت‌های بدن خود از لیزر موهای زائد استفاده کند، هرچقدر رنگ موها تیره‌تر باشد لیزر بر آن تاثیر بیشتری خواهد داشت، البته خصوصیات و ویژگی های فردی شخص نیز در نظر گرفته می شود و قوانین جاری در مورد کاربرد لیزر نیز در کلیه‌ی موارد اجرا می‌شود.

معمولاً فرد برای استفاده از لیزرموهای زائد باید حداقل 12 سال داشته باشد.

فاصله زمانی بین هر جلسه لیزر موهای زائد

فاصله زمانی برای هر بیمار متفاوت است و این را پزشک تشخیص می دهد و به بیمار اعلام می کند که چه زمانی بی خطر است . ولی معمولا هر 4 تا 6 هفته یکبار می توان مجدد جهت لیزر موهای زائد اقدام نمود.

از چه دستگاه و موادی در آلا کلینیک جهت لیزر استفاده می شود؟

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود . چون سلامتی شما مهم است ، اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با بهترین نتیجه می باشد. پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است. مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم. ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب