مزو مو رویتاکر فرانسه در کرج

مزو مو رویتاکر فرانسه در کرج

مزو مو رویتاکر فرانسه در کرج

تاثیر بسیار موهای سالم و پرپشت بر زیبایی اشخاص مسئله ای نیست که کسی مخالف آن باشد. درست به همین دلیل نیز از دست دادن موهای طبیعی و روند آن موجب کاهش اعتماد به نفس افراد می شود.امروزه نام مزوتراپی رویتا کر Revitacare زیاد شنیده می شود و شاید شما نیز در مورد آن کنجکاو شده اید.در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مزو مو رویتاکر فرانسه در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مراقبت از مو با مزو مو رویتاکر چگونه است؟

اگر می خواهید خرید کوکتل مزوتراپی فرانسوی داشته باشید می توانید روی برند رویتاکر فرانسه حساب کنید. با کارشناس خرید کوکتل مزوتراپی مو فرانسوی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

این محصول با دارا بودن محصولات گسترده ای برای پوست و رفع چین و چروک پوست ، هدف این تحقق بخشیدن به شکاف در صنعت زیبایی برای خانم ها است که آرزو دارند قفل های ضخیم و زیبایی زیبا برای مطابقت با پوست خود داشته باشند.

اگر شوره سر به طور منظم یک مشکل است ، پس مراقبت از مو می تواند این مسئله را برطرف کند. علاوه بر این ، به لطف اسیدهای آمینه ، آرژینین و سیستئین ، دفع بیش از حد و طاسی را کنترل می کند. موها پس از درمان اولیه و بعد از استفاده مداوم ، به نظر می رسد قوی تر و براق تر می شوند.

روند رشد مو به کمک ویتامین B که باعث تحریک فولیکول های مو می شود ، به حالت عادی باز می گردد.

مشخصات کوکتل رویتاکر مدل هیرکر

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که هم آقایان و هم بانوان با آن درگیر هستند و می‌تواند در هر سنی برای افراد مشکل آفرین باشد. داشتن موهایی پرپشت و زیبا، یکی از نکات بسیار مهم برای افزایش زیبایی تمامی افراد است، به همین دلیل، باید اقدامات مختلفی برای نگهداری از آن‌ها انجام شود. به طور عادی تمامی افراد در طول روز بین 50 تا 100 تار مو را از دست می‌دهند اما در صورتی که تعداد این تارهای مو افزایش پیدا کند، تعادل بین رشد و ریزش مو از بین خواهد رفت. در این زمان، با استفاده از رویتاکر مدل هیرکر، می‌توانید این مشکل را برطرف کنید و به کمک موهای سر خود بیاید تا دوباره حجم بالا و زیبایی خود را به دست بیاورند.

مزو مو رویتاکر فرانسه در کرج
مزو مو رویتاکر فرانسه در کرج

 

ویژگی‌ها

کوکتل هیرکر، یکی از محصولات مجموعه فرانسوی رویتاکر است و در حقیقت یک محلول مزوتراپی می‌باشد که برای افرادی که از ریزش موی سر رنج می‌برند یا دچار ضعف پیاز مو هستند، بسیار مفید است و می‌تواند به عنوان یک محلول کمکی برای کاهش مشکلات این چنینی و افزایش رشد مجدد مو باشد.

هیرکر یک محلول با حجم 5 سی سی است که به میزان 2 سی سی از آن را هیالورونیک اسید و باقی از ویتامین‌های B8، B6، B3، B5، B12 و گروهی از آمینو اسیدها مانند آرژنین، سیستئین، گلوتامین، گلایسین، زینک گلوکونات و اورنیتین تشکیل شده است. هیالورونیک اسید در این کوکتل، نقش آبرسان را دارد که می‌تواند برای رشد مو و سلامت آن بسیار مفید باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این محصول، جذب سریع و نمایان شدن اثرات آن پس از تزریق است. این محصول تنها داروی مزوتراپی ریزش مو است که غنی از زینک می‌باشد و علاوه بر توقف ریزش و رویش مجدد مو، سبب آبرسانی عمیق پوست سر و رفع کامل شوره سر بعد از دو جلسه می‎شود. البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که رویتاکر مدل هیرکر، دارای تاییدیه CE اروپا و همچنین لیبل وزارت بهداشت ایران است که می‌تواند نشان دهنده بی خطر بودن تزریق آن باشد.

مزایای کوکتل مزوتراپی رویتاکر چیست؟

*رشد مو را تسریع کرده و ریزش مو را کاهش می دهد.

*کیفیت مو و پوست سر را بهبود می بخشد و هیدراتاسیون را بازیابی می کند .

*ترمیم فولیکول مو

*شوره پوست سر را کاهش می دهد

*تغذیه و آبرسانی پوست سر

*موها نرم و شاداب و براق می شوند.

مزو مو رویتاکر فرانسه در کرج

مزو مو رویتاکر فرانسه در کرج
مزو مو رویتاکر فرانسه در کرج

تقویت ریشه مو برای به دست آوردن تقویت موهای قوی و محافظت از الیاف مو و در نتیجه موهایی سالم و زیبا. تحریک رشد ، به لطف ویتامین های گروه B که باعث ترمیم فولیکول مو می شوند.

ویژگی های کوکتل 715 رویتاکر سی لاین

کوکتل رویتاکر سی لاین c line ویژگی های بسیار زیادی دارد که برای مثال می توان موارد زیر را نام برد:

  1. روشن کنندگی
  2. ضد پیری
  3. ضدچین و چروک
  4. پر کردن نواحی شل و افتاده مانند پشت دست ها
  5. مزو مو رویتاکر فرانسه در کرج

این 4 مورد را می توان از کار های اصلی کوکتل رویتاکر 715 سی لاین فرانسوی نام برد اما این کوکتل به خودی خود جزوه بهترین برند های دنیاست و دارای ترکیبات فوق العاده قوی می باشد که تک تک به آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

نواحی مورد درمان توسط کوکتل سی لاین رویتاکر و عناصر تشکیل دهنده کوکتل

  • گردن
  • صورت
  • نواحی شل و افتاده مانند ران، پشت دست ها، پشت بازو

این 3 ناحیه از مهمترین نواحی به حساب می آید که توسط این ویال ها می تواند مورد درمان قرار گیرند. اما کاربردهای دیگر این کوکتل ها نیز بر کسی پوشیده نیست.

مزو مو رویتاکر فرانسه در کرج
مزو مو رویتاکر فرانسه در کرج

عناصر اصلی تشکیل دهنده کوکتل

عناصر تشکیل دهنده کوکتل 715 رویتاکر ضدپیری و ضد چین و چروک از عناصر فعال و بسیار غنی هیالورنیک اسید، کارنوزین، کمپلکس اسید آمینه، سی ام سی و… تشکیل شده است که این 4 مورد از مهمترین موارد تشکیل دهنده آن ها می باشد.

  • اسید هیالورونیک
  • کارنوزین (دیپپتید)
  • کمپلکس اسید آمینه
  • CMC
  • مزو مو رویتاکر فرانسه در کرج

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط