مزوژل صورت کرج

مزوژل صورت کرج

مزوژل صورت کرج

یکی از مهمترین روش­های درمانی برای رفع مشکلات پوستی نواحی اطراف چشم تزریق مزوژل  است .در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی مزوژل صورت کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

مزوژل صورت کرج
مزوژل صورت کرج

 

مزوژل چیست؟

مزوژل متد جدیدی در  زمینه ی جوان سازی پوست است. ماده ای که در ساختار مزوژل استفاده شده است. هیالورونیک اسید ۱۵ درصد می باشد.

به همراه ماده ی مزو جوان ساز کننده نظیر اقسام و انواع مواد ویتامینه و معدنی و گیاهی ، ماده مینرال ، عوامل رشد بافت ها ، کوآنزیم Q10، سنتلا و … را می توان نام برد.

که تمام آن ها باعث ایجاد و ساخت کلاژن و زیاد شدن خون رسانی به بافت ها و اندام ها می شوند.

در مزوژل از ۱۴ نوع مواد ویتامینه و معدنی و آنتی اکسیدان جهت تقویت و ترمیم پوست بهره گرفته می شود.

مزوژل دربرگیرنده ی موادی از انواع ویتامین ها و همچنین هیالورونیک اسید با تراکم و سفتی زیاد می باشد .اما همانند ژل ها حجم دهنده و پر کننده نیستند. این نوع ژل ها مشابه ترکیبات مزو و به صورت زیر جلدی تزریق می گردد. که در نهایت سبب رفع چین و چروک و خطوط صورت و جوان سازی پوست صورت و گردن می شود.

ذره های کوچک هیدروفیل هیالورونیک اسید پس از تزریق معادل دویست برابر حجم و اندازه ی خود تمایل و قابلیت حل شدن در آب  دارند . آنگاه متورم شده و در نهایت رطوبت و آب مورد احتیاج از درون به خارج پوست را مهیا می کند.

پوست پس از هیدراتاسیون شدن جوان تر ، باطراوات تر و روشن تر می شود. این گونه پرکننده های پوستی را می شود در نواحی صورت ، گردن و دست استفاده و انجام داد تا شادابی و نرمی و رطوبت رسانی پوست فزونی یابد.

میزان ماندگاری مزوژل صورت کرج

مناسب ترین و بهترین بازه ی زمانی جهت تزریق مزوژل سه جلسه  در طی هر ۳۰ روز یک مرتبه  می باشد. پیوستگی دستور کار ابتدایی تزریق مزوژل ، بدین سبب است که پوست با هیالورونیک اسید پر گردد و مزوژل محرک ایجاد و ساخت کلاژن گردد تا پروسه ی پیری پوست وارونه شود. بعد از طی این برنامه ی اولیه ، لازم است تزریق هر شش ماه یک مرتبه تجدید گردد. مدت زمان  و دوام و پایداری و طول عمر  ژل مزوژل درون بافت تقریباً شش ماه می باشد.

مزوژل صورت کرج
مزوژل صورت کرج

کاربردهای مزوژل صورت

تزریق مزوژل با تحریک بافت های پوست باعث کلاژن سازی و ترمیم بافت های آسیب دیده سبب بالا رفتن حالت کشسانی و الاستینه پوست می شود. در نتیجه چین چروک های سطحی پوست رفع می شود و پوست حالت یکدست و کشیده تر و در نتیجه شاداب تر و جوانتری دارد.

با این روش می توان به سادگی خطوط کنار چشم و خط خنده و خط اخم را برطرف کرد. تزریق مزو ژل به زیر چشم باعث از بین رفتن هاله تیره زیر چشم و بهتر شدن حالت کبودی چشم می شود. مزوژل با ایجاد کلاژن سازی در پوست، علاوه بر جوانسازی ظاهری، باعث می‌شود خون رسانی به بافت های حساسی مانند دور چشم بهتر انجام بگیرد و در نتیجه پوست آبرسانی و تغذیه رسانی شود.

جوانسازی با مزو ژل در تمام تیپ های پوستی قابل انجام و پاسخگو می باشد . در پوست های خشک با جذب آب به بافت پوست از حالت خشکی و کدر بودن خارج شده و حالت شفاف تر و شادابتری پیدا می کند. همچنین در از بین بردن جای جوش های قدیمی و لکه های تیره تاثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید:

هزینه تزریق مزوژل صورت کرج

به طور خلاصه میتوان گفت که خدمات زیبایی پوست و مو دارای قیمت های مشخص و تعیین شده ای نیستند . نسبت به برخی موارد قیمت آنها مشخص میشود.

از عواملی که روی قیمت تاثیر میگذارند میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. نوع و مقدار مزوژل
  2. محل مورد نظر تزریق
  3. تعداد جلسات
  4. تجربه ، مهارت و شهرت پزشک و کلینیک
  5. و …
  6. مزوژل صورت کرج
    مزوژل صورت کرج

نکات و مراقبت های قبل از انجام تزریق مزوژل

  • پزشکان برای پیشگیری از بروز کبودی به شما توصیه می‌کنند. که از پنج روز قبل از دمان، مقدار زیادی قطره ارینکا مصرف کنید و از مصرف مکمل‌ها، ویتامین و روغن ماهی بپرهیزد.
  • از مصرف هر گونه داروی رقیق‌کننده خون پرهیز کنید. در صورت لزوم باید یک هفته قبل از درمان با پزشک مشورت کنید. برخی داروهای رقیق‌کننده خون عبارتند از ناپروکسن، ایبوپروفن و آسپیرین.
  • حداقل 24 ساعت قبل از تزریق مزوژل نوشیدنی های الکلی مصرف نکنید .زیرا الکل سبب رقیق شدن خون و افزایش خطر کبودی می شود.
  • 2 هفته قبل از درمان داروهای ضد التهاب و رقیق کننده خون مصرف نکنید.
  • از داروها و مکمل های دارای خاصیت رقیق کنندگی خون مانند آسپرین، ویتامین E، جینکو بیلوبا، جینسنگ، مکمل های روغن ماهی و امگا 3، ایبوپروفن، Motrin ، Advil ، Aleve و سایر داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی استفاده نکنید.
  • پزشکان برای پیشگیری از بروز کبودی پنج روز قبل از درمان، توصیه می کنند مقدار زیادی قطره ارینکا مصرف کنید.
  • قبل از تزریق مزوژل از مصرف مکمل ها، ویتامین و روغن ماهی بپرهیزد.
  • ممنوعیت مصرف سیگار و دخانیات حداقل یک هفته قبل از انجام تزریق
  • ممنوعیت مصرف الکل 24 ساعت قبل از تزریق
  • قطع مصرف داروهای ضد التهاب و رقیق کننده خون 2 هفته پیش از تزریق (با مشورت پزشک)
مزوژل صورت کرج
مزوژل صورت کرج

مرکز مزوژل صورت کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط