تزریق ژل در گوهردشت

تزریق ژل در گوهردشت

تزریق ژل در گوهردشت

تزریق ژل و بوتاکس ،برای جوانسازی یا برجسته کردن قسمتی از صورت ژل هایی به پوست تزریق می شوند که هر فردی اعم از مرد و زن با هر سنی ممکن است وسوسه شود که این عمل را بر روی صورت خود انجام دهد. در این مقاله از آلاکلینیک در رابطه با یکی از برترین خدمات خود در سطح شهر کرج یعنی تزریق ژل در گوهردشت را بررسی خواهیم کرد . پس با ما همراه شوید.

بوتاکس چیست؟

ژل ها در بهترین مرکز تزریق ژل گوهردشت کرج  به چند دسته تقسیم میشوند؟

انواع ژل بر اسا س میزان ماندگاری به سه دسته ی دائم، نیمه دائم و موقت دسته بندی می شوند

  • ژل هایی که به وسیله آنزیم های بدن تجزیه و اثرات آن نسبتا سریع ت از بین میروند به ژل های موقت معروف هستند.
  • ژل های نیمه دائم آن دسته از انواع هستند که مانند ژل موقت تزجیه میشود. اما در تفاوتی که با ژل موقت دارد این است که این تجزیه در مدت طولانی تری صورت میگیرد. پس در نتیجه اثرات آن تا بلند مدت است.
  • و اما ژل های دائم که کلا تجزیه پذیر نیست. و تا زمانی که در بدن باشد اثرات آن نیز باقی می ماند
تزریق ژل در گوهردشت
تزریق ژل در گوهردشت

تزریق ژل کرج چه کاربرد هایی دارد

از فیلرو ژل درحوزه  پزشکی زیبایی برای زاویه سازی، پروتز، حجم دهی، رفع چین و چروک و مورادی ازین دست بسیار کاربرد دارد. همچنین برخی انواع ژل برای رفع گودی که در پوست و زیر چشم وجود دارد نیز کاربرد دارد.

علت محبوبیت این ژل خواص دیگر آن به جز شکل دهی و فرم دهی است، در واقع می توان گفت که این ماده به صورت طبیعی در بدن انسان وجود دارد و به عنوان یک روان کننده طبیعی بافت‌های همبند ، مفاصل بدن، چشم و پوست فعالیت می کند، در نتیجه استفاده کردن از آن می‌تواند موجب بهبود رطوبت و کیفیت پوست( با جذب آب به سطح زیرین پوست) شود.در نتیجه می‌توان گفت که تزریق این ژل نه تنها. هیچ گونه عوارضی ندارد بلکه علاوه بر بهبود ظاهری سریع. ، کیفیت باطنی پوست شما را نیز به تدریج افزایش می‌دهد.

تزریق ژل در گوهردشت
تزریق ژل در گوهردشت

تزریق ژل و بوتاکس ،اگر شما هم تمایل دارید پوست سالم و جوانی داشته باشید و خطوط چین و چروک هایی را که به دلایل مختلف از جمله : پیری ، تاثیر اثر اشعه خورشید بر روی پوست ، وراثت و روش زندگی بر روی پوست شما ایجاد شده است از بین ببرید این تزریقات می تواند برای شما مناسب باشد. ما در کلینیک ما تمامی این خدمات را به مراجعه کنندگان خود با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ارائه می دهیم.

کاربرد تزریق ژل در کلینیک ما

افزایش حجم اجزای صورت
تزریق ژل لب و برجسته کردن لب (پروتز لب)
بزرگ کردن چانه یا پروتز چانه
برجسته کردن گونه یا پروتز گونه
ژل های تزریقی برای چه مناطقی مفید هستند ؟

بوتاکس

حقایقی درباره بوتاکس ؟ممکن است ندانید که بوتاکس یک پروتئین خالص طبیعی است که در دوز بسیار پایین تجویز می شود، تاثیر این پروتئین معمولاً محدود به ناحیه تزریق شده است و به جاهای دیگر بدن سرایت نمی کند، بوتاکس توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است و کاربرد کلینیکی ۲۰ ساله آن کاملاً بی خطر بودن آن را اثبات می کند.

تزریق ژل و بوتاکس ،بوتاکس نام اختصاری سم بوتولیسم است که تزریق مقدار کمی از این ماده می تواند به صورت مستقیم در ماهیچه فعالیت آن را کم کرده و خطوطی را که نتیجه پرکاری آن روی صورت است از بین ببرد در نتیجه صورت جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد.

این روش کاملاً سریع و نسبتاً غیر تهاجمی است برای درمان چروکهای پیشانی و کناره های چشم در مناطقی که حرکت عضلانی ضروری نیست میتوان از بوتاکس استفاده کرد تا از پیشرفت و ایجاد چروک های پوست جلوگیری شود.

تزریق ژل لب

برای تزریق ژل لب به مشتریان محترم ساکن منطقه گوهردشت،. نکاتی را پیشنهاد می کنیم که در نظر داشته باشند. و حتی اگر تمایل به بهره گیری این خدمات از مجموعه دیگری را هم داشتند.، دانستن این نکات خالی از لطف نخواهد بود.

ژل لب بیشترین مراجعه کننده و متقاضی را در بین مشتریان تزریق ژل بطور کلی در کرج دارد.

اولین و مهم ترین نکته در خصوص تزریق ژل لب، نوع ژل تزریقی و بعد میزان سی سی لازم برای لب است.

در انتخاب نوع ژل حتما با پشتیبانی وبسایت مشورت داشته باشید و زمانی که به دکتر هم مراجعه کردید، اشاره کنید که کیفیت ژل برای شما مهم تر از قیمت آن است چون ژل های ارزان گاها 3 هفته ای از بین می روند و هزینه کردن برای آن ها هدر دادن وقت و پول شماست.

بعلاوه در ژل های کم کیفیت ممکن است عوارض دیگری هم به وجود بیاید که این موضوع اهمیت کیفیت ژل را بیش از پیش می کند.

تزریق ژل در گوهردشت
تزریق ژل در گوهردشت

چند سی سی برای لب ژل بزنیم؟

این سوال بسیاری از مشتریان ژل می باشد و بخصوص برای کسانی که اولین بار است کار تزریق ژل را انجام می دهند، دوست دارند هم نتیجه ای ملموس ببینند و هم کمی از تزریق ترس دارند.

پیشنهاد اکثر پزشکان تزریق ژل بر تزریق 1 سی سی برای اولین بار است.

حتی دوستانی دارم که گاها نیم سی سی فقط ژل به لب خود تزریق می کنند و اگر جنس ژل خوب باشد همین مقدار هم میتواند برای بعضی لب ها کفایت کند.

نکته قابل توجه دیگر برای کسانی که اولین بار است تزریق ژل لب انجام می دهند، سازگاری ژل با بدن شماست که خب ایجاب می کند در اولین تزریق با میزان حداقل شروع کنید و اگر بعد از مدتی حس کردید نیاز به ژل دیگری دارید، به دکتر برای تزریق مجدد مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط