کربوکسی تراپی تیرگی زانو در کرج

کربوکسی تراپی تیرگی زانو در کرج

کربوکسی تراپی تیرگی زانو در کرج

تماس زیاد با نور آفتاب، خشکی پوست، بیماری های ارثی، اصطکاک مداوم، رعایت نکردن بهداشت اشاره کرد. این سیاهی ها زیبایی پوست افراد را از بین برده و همین امر نیز سبب شده است که افراد به دنبال رفع سیاهی  زانو بوده و راه های مختلفی را برای درمان این سیاهی ها داشته باشند. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی کربوکسی تراپی تیرگی زانو در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

کربوکسی تراپی تیرگی زانو در کرج
کربوکسی تراپی تیرگی زانو در کرج

علت سیاهی آرنج و بازو

سیاهی آرنج و زانو یک اتفاق معمول است. این مشکل می تواند افراد از هر نوع پوستی را تحت تأثیر قرار دهد ، اگرچه اغلب در افرادی با رنگ پوست تیره دیده می شود. به این دلیل که پوست تیره به احتمال زیاد بیش از حد ملانین تولید می کند.

ممکن است دلایل مختلفی برای ایجاد تیرگی پوست در زانو ، آرنج و سایر مفاصل وجود داشته باشد. این شامل:

  • تجمع سلول های مرده پوست
  • اصطکاک
  • قرارگیری در معرض نور خورشید
  • برخی بیماری های پوستی مانند اگزما
  • هایپرپیگمانتاسیون پس از التهاب
  • قرص های جلوگیری از بارداری
  • ملاسما (لکه های تیره) ناشی از بارداری اخیر
  • کک و مک و لکه های پیری

در بعضی موارد ، خشکی پوست می تواند زانوهای تیره را سبب شود و باعث بیشتر دیده شدن تیرگی زانو ها شود. گرچه چنین عللی می تواند بر روی هر قسمت از پوست شما تأثیر بگذارد ، اما آرنج و زانوهای شما به دلیل عدم توجه و مراقبت نسبت به سایر قسمت های برجسته بدن مانند صورت ، آسیب پذیرتر است.

کربوکسی تراپی برای تیرگی زانو چگونه کار می‌کند؟

کربوکسی تراپی را می‌توان نوعی مزوتراپی دانست. در این روش گاز کربن دی اکسید به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌شود. کربن دی اکسید وارد بافت‌ها شده و به صورت موضعی در محل تحت درمان انتشار می‌یابد. بدن در واکنش با افزایش میزان دی اکسید کربن، شروع به فعال‌سازی مکانیسم‌های جبرانی می‌کند.

حتماً می‌دانید که گاز دی اکسید کربن در فرآیند تولید انرژی توسط سلول‌های بدن ما تولید می‌شود. سلول‌ها با استفاده از مواد غذایی (مثل قندها) و گاز اکسیژن، در فرآیند تنفس سلولی، انرژی و دی اکسید کربن تولید می‌کنند. برای همین بدن ما به طور مداوم به اکسیژن نیاز دارد و دی اکسید کربن تولیدی را با بازدم دفع می‌کند.

کربوکسی تراپی تیرگی زانو در کرج
کربوکسی تراپی تیرگی زانو در کرج

بیشتر بخوانید:

چه زمانی نمی‌توان از کربوکسی تراپی استفاده کرد؟

اگر هر یک از موارد زیر در مورد شما صدق می‌کند، کاندیدای مناسبی برای کربوکسی تراپی نیستید:

  • بیماری‌های قلبی عروق کنترل نشده یا حاد (مانند فشار خون کنترل نشده)
  • بیماری‌های تنفسی حاد
  • مشکلات انعقاد خون (مثل هموفیلی)
  • آمبولی ریه که اخیراً رخ داده باشد
  • بیماری‌های بافت پیوندی
  • عفونت پوستی
  • دیابت کنترل نشده
  • بارداری یا شیردهی
کربوکسی تراپی تیرگی زانو در کرج
کربوکسی تراپی تیرگی زانو در کرج

قبل و بعد کربوکسی تراپی تیرگی زانو در کرج

برای کربوکسی تراپی تقریباً هیچ آمادگی خاصی لازم نیست. بسته به محل تحت درمان ممکن است پزشک به شما توصیه‌هایی بکند. بهتر است تا چند روز قبل از مراجعه به کلینیک داروهای ضد التهابی (مثل ایبوپروفن و ژلوفن) یا آسپرین مصرف نکنید. این داروها احتمال کبودی را زیاد می‌کنند.

یکی از مزیت‌های کربوکسی تراپی این است که بعد از درمان نیاز به مراقبت نداشته و محدودیت خاصی هم نخواهید داشت. به طور کلی تا ۴ ساعت بعد از درمان در معرض آب سرد قرار نگیرید. در مورد درمان سلولیت، تا ۲۴ ساعت از رفتن در وان حمام یا استخر خودداری کنید.

ماندگاری نتایج کربوکسی تراپی چقدر است؟

در مورد جوانسازی پوست، نتایج کربوکسی تراپی بین ۴ تا ۶ ماه ماندگاری دارد. در سایر کاربردهای درمانی مثل سلولیت، در صورتی که رژیم غذایی خوبی داشته باشید و ورزش کنید، نتایج تا چند سال ماندگار خواهند بود.

کربوکسی تراپی تیرگی زانو در کرج
کربوکسی تراپی تیرگی زانو در کرج

مرکز کربوکسی تراپی تیرگی زانو در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب