رفع غبغب بدون جراحی

رفع غبغب بدون جراحی

رفع غبغب بدون جراحی

از بین بردن غبغب این روزها حسابی در بورس است. برای همه ما داشتن چهره زیبا و متناسب اهمیت زیادی دارد. غبغب موجب می شود تا چهره فرد ناموزون به نظر برسد و شکل طبیعی صورت در ناحیه فک و چانه مشخص نباشد. هر چند که به نظر می رسد این موضوع بیشتر در افراد دارای اضافه وزن رخ می دهد، اما در بسیاری از مواقع حتی افراد لاغر و دارای وزن طبیعی نیز با این مشکل روبرو می شوند. در این مقاله برای شما همراهان گرامی رفع غبغب بدون جراحی را بررسی خواهیم کرد. با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

علت داشتن غبغب

برخی از افراد به طور ژنتیکی غبغب دارند. افرادی که صورت گرد دارند بیشتر مستعد داشتن غبغب هستند. با بالا رفتن سن، متابولیسم بدن کند می‌شود.  با کاهش متابولیسم نیز حجم عضلات بدن کاهش پیدا می‌کند، استخوان‌های شما ضعیف می‌شوند و قابلیت ارتجاعی پوست کم می‌شود.

تمامی این موارد در بروز غبغب مؤثر هستند. افراد چاق بدنشان بیش از اندازه‌ی لازم چربی ذخیره می‌کند. بعد از پر شدن تمامی نواحی معمول مانند بازوها، شکم و ران‌ها، چربی اضافه راه خود را به نواحی دیگری مانند چانه باز می‌کند و در نتیجه غبغب ایجاد می‌شود.

متقاضیان مناسب برای درمان غبغب

متقاضی مناسب برای درمان غبغب با روش های غیر جراحی و یا همراه با جراحی باید از پوستی انعطاف‌پذیر و ارتجاع‌پذیر برخوردار باشد تا بتوانند به‌خوبی با این درمان سازگاری پیداکرده و بهبودی لازم را به دست آورد. بیمارانی که پوست اضافی زیادی دارند نمی‌توانند بهره‌ی چندانی از این روش درمانی به دست آورند.

همچنین کاندیدای مناسب باید از سلامتی عمومی خوبی برخوردار باشد، بهتر است که مصرف سیگار را ترک کرده باشد و به‌صورت واقع‌بینانه نتیجه جراحی غبغب را درک نماید.

آیا رفع غبغب بدون جراحی ممکن است؟

رفع غبغب بدون جراحی
رفع غبغب بدون جراحی

 

بیشتر بخوانید:

از بین رفتن غبغب بدون جراحی

غبغب اغلب ممکن است برای افرادی که اضافه وزن دارند پیش بیاید. هرچند بسیاری از مراجعه کنندگان که با مشکل غبغب روبرو هستند مشکلی با وزن یا کم کردن وزن خود ندارند زیرا برای بعضی افراد غبغب ممکن است یک مشکل ژنتیکی باشد که به ارث رسیده باشد.

بعضی افراد نیز با افزایش سن متوجه تجمع چربی در غبغب می شوند. در حالی که پیش از آن وجود نداشت و ممکن است با بقیه علائم افزایش سن مثل شل شدگی پوست و پایین آمدن خط چانه همراه باشد و روی اعتماد به نفس افراد نقش موثری داشته باشد.

تا پیش از این اگر کاهش وزن و ورزش موثر واقع نمی شد راه هایی مثل لیپوساکشن تنها راه حل کاهش و حذف غبغب شناخته می شد. خوشبختانه امروزه راه های غیر جراحی زیادی به این منظور وجود دارند که غبغب را هدف قرار می دهند و موثر شناخته شده اند.

روش های زیر غیر جراحی هستند و به داشتن پوستی کشیده و مستحکم تر و صورتی بدون افتادگی و بهبود خط چانه و کاهش غبغب کمک می کنند و به شما اجاره می دهند بدون تحمل عوارض جراحی و ریسک بالای آن ها مشکل غبغب را درمان نمایید.

روش های رفع غبغب بدون جراحی

رفع غبغب بدون جراحی
رفع غبغب بدون جراحی

از اثربخش ترین دستگاه ها و لیزرهای جوانسازی استفاده شده در روش های غیر تهاجمی رفع غبعب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندولیفت
آر اف گرمایی سطحی
لیزرهای فرکشنال و سوزنی
مزوتراپی لیپولیتیک (مزولیپولیتیک)
لیفت غبغب با نخ

هایفوهایفوتراپی (HIFU)

هایفوهایفوتراپی (HIFU) یکی از بهترین و موثرترین روش های درمان غبغب بدون جراحی است که دوران بهبود کوتاهی نیز دارد. هایفوتراپی بر اصل عبور دادن پرتوهای مافوق صوت متمرکز و با شدت بالا از پوست به شیوه‌ای کنترل شده مبتنی است. هایفو آسیبی کنترل شده را به لایه‌های داخلی عمقی‌تر پوست وارد می‌کند.

بافت‌های شل و افتاده در واکنش به این آسیب‌دیدگی و در اثر متلاشی شدن لایه چربی زیرپوستی سفت و منقبض می‌شوند. این نوع آسیب کنترل شده و تجزیه شدن همزمان چربی زیرپوستی باعث تولید کلاژن جدید می‌شود. هایفوتراپی علاوه براین که غبغب را کوچک می‌کند، به دلیل تحریک تولید کلاژن جدید باعث جوانسازی صورت نیز می‌شود.

هایفو درمانی بسیار ایمن و با دوران بهبود بسیار کوتاه است که کوچکترین آسیبی به لایه‌های فوقانی درم و اپیدرم وارد نمی‌کند. یک جلسه هایفوتراپی بسته به ناحیه تحت درمان ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد. یک جلسه درمان برای از بین بردن غبغب کافی است و پس از آن نیازی به استراحت کردن نیست.

رادیوفرکانسی یا RF

این روش به تنهایی نیز سبب گرم نمودن ناحیه ای می شود که امواج به آن تابانده می شوند و ساختار چربی را هدف قرار می دهند و سبب تجزیه آن ها می شوند این روش به هیچ وجه دردناک نیست و افراد فقط احساس گرما در ناحیه پوست خود خواهند کرد.

نتایج معمولا یک تا دو ماه بعد از درمان مشخص می شود. این روش در ترکیب با سایر روش ها مثل لیزر IPL نیز انجام می شود که اگر لازم باشد پزشک متخصص پوست و مو شما را در جریان قرار خواهد داد زیرا IPL برای پوست های تیره یا برنزه مناسب نیست.

رفع غبغب بدون جراحی
رفع غبغب بدون جراحی

لیفت با نخ

در این روش غیر جراحی و ایمن طی یک ساعت پزشک نخ های زیست تجزیه پذیر و مناسب با ساختار بدن را وارد غبغب می کند که سبب لیفت آنی آن می شود. هم چنین این نخ ها طی چند هفته سبب ترشح کلاژن و الاستین می شوند که تا ماه ها در پوست باقی می ماند و حتی پس از جذب نخ ها توسط بدن بخ ترشح خود ادامه می دهند.

این نخ ها بعد حدود ۶ ماه جذب می شوند و می توانید برای دو تا سه سال از نتایج ان ها بهره ببرید.

 

 

 

مزایای رفع غبغب بدون جراحی چیست؟

روش های رفع غبغب بدون جراحی اگر توسط بهترین متخصص پوست برای رفع غبغب انجام شود، مزایای بسیاری نسبت به عمل جراحی لیفت غبغب دارد که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به بیهوشی؛
  • کوتاه بودن دوره نقاهت؛
  • کم تهاجمی بودن؛
  • عوارض نادر؛
  • افزایش قوام پوست و کاهش حجم چربی زیر جلدی.
  • پاسخ دهی در کوتاه مدت.
رفع غبغب بدون جراحی
رفع غبغب بدون جراحی

مرکز رفع غبغب بدون جراحی

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط