کاشت SUT مو کرج

کاشت SUT مو کرج

کاشت SUTمو کرج

تا زمانی که فرد دارای موهای سالم و پرتراکمی باشد، مراقبت از مو را بی اهمیت می‌پندارد. درست زمانی که موها به مرور ضعیف شده و دچار ریزش می‌شوند، نگران شده و به دنبال راهی برای جبران خواهد بود. پیوند موی طبیعی برای افرادی که پاسخ امیدوار کننده‌ای از سایر روش‌های تقویت و درمان مو دریافت نکرده‌اند، پیشنهاد می‌شود. در این مقاله در رابطه با معرفی یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی  کاشت SUTمو کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

کاشت مو به روش sut

خیلی وقت نیست که از معرفی SUT به عنوان یکی از جدیدترین متدهای کاشت مو در جهان می‌گذرد.  SUT از متد FUE پیروی می‌کند و طی این روش تعداد 3500 الی 10000 فولیکول مو از ناحیه اهدا کننده (غالبا در پشت سر) توسط یک دستگاه جدید برداشته می‌شود که این تعداد گرافت، برای درمان طاسی‌های گسترده سر بسیار مناسب است. در واقع با کاشت مو به روش SUT، تمام دغدغه‌های ناشی از استرس داوطلبان برای عوارض جانبی و تاثیر نهایی کاشت مو، به طور کل به دست فراموشی سپرده شده است. در واقع این روش بدون دخالت دست و با نظارت دقیق پزشک حین مراحل استخراج و کاشت انجام می‌گیرد؛ این ویژگی احتمال خطای انسانی و عفونت را نیز به صفر می‌رساند. به همین دلیل بازخوردهای کاشت مو با این روش در سراسر دنیا در مدت زمان کوتاه، بسیار چشمگیر و دلگرم کننده بوده است.

طی گزارشات اخیر کلینیک‌های زیبایی مطرح دنیا، پس از کاشت موی طبیعی با روش اس یو تی SUT ، رویش موها 100 درصدی خواهد بود. این متد کوتاه ترین زمان برای کاشت مو را لازم دارد، دوره نقاهتش بسیار کوتاه است (حدود 4 الی 7 روز)، روشی کاملا مکانیزه و بدون خونریزی می‌باشد. در این روش علاوه بر موی سر، می‌توان از موی دیگر نواحی بدن مثل ریش و سینه نیز برای کاشت مو استفاده کرد که باعث افزایش احتمال موفقیت پیوند می‌شود.

کاشت SUT مو کرج
کاشت SUT مو کرج

مزایای کاشت مو به روش SUT

از آن جایی که کاشت مو به روش SUT تکنیکی کاملا مدرن و تکمیل شده سایر روش هاست ، به همین جهت معایب سایر تکنیک ها تا حد ممکن در این روش برطرف شده است.

پیشنهاد ما برای کسب اطلاعات بیشتر :
  • در کاشت مو به روش SUT، سعی جراح بر آن است تا فولیکول ها را به گونه ای استخراج کند که حداقل میزان بافت پوست سر همراه با آن برداشته شود. به عبارتی انتقال فولیکول ها به تنهایی و بدون اتصال به بقایای بافتی پوست سر این امکان را ایجاد می کند تا در نهایت حداکثر تعداد فولیکول های کاشته شده، رشد کنند و این عامل خود وجه تمایز نتایج حاصل از پیوند مو به روش SUT از سایر تکنیک ها می باشد. ناگفته باقی نماند که ویژگی استخراج فولیکول های خالص در تکنیک FIT نیز تا حدودی صادق است، اما از آنجایی که در روش SUT فرآیند استخراج به طور کامل به وسیله دستگاه های پیشرفته ای انجام می شود، لذا نتایج حاصل از SUT به مراتب بهتر و طبیعی تر خواهند بود.
  • به یاد داشته باشید که در روش SUT متقاضی به هیچ عنوان بیهوش نمی‌شود بلکه صرفا بی‌حسی موضعی در این تکنیک مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در تکنیک SUT، ابزارهایی کاملا اتوماتیک و یشرفته کار استخراج ، جمع آوری ، نگه داری و کاشت فولیکول ها را تحت نظارت جراح انجام می دهد. این دستگاه سرعت فرآیند کاشت را به طور قابل توجهی نسبت به سایر تکنیک ها بالا می برد. همچنین امکان ایجاد خطا و آسیب به فولیکول ها به حداقل خود می رسد. از آنجایی که از پانچ های نوک تیز دستی در این روش استفاده نمی شود، لذا متقاضی درد، خون ریزی و اسکاری را تجربه نخواهد کرد.

دیگر مزایا

  • تکنیک SUT روشی کم‌تهاجمی است و از روش‌های کاشت موی بدون جراحی به شمار می‌آید، لذا شما در این تکنیک درد، خونریزی، بی‌هوشی و بخیه را تجربه نخواهید کرد.
  • دوره‌ی بهبودی یا ریکاوری آن کوتاه است. سوراخ‌های کوچک در بانک مو تا ۷ روز و در ناحیه‌ی گیرنده حداکثر تا ۱۴ روز بعد التیام می‌یابند.
  • بلافاصله بعد از عمل، درد و ناراحتی وجود ندارد یا بسیار کم است.
  • جای زخم یا اسکار ایجاد نمی‌شود.
  • بعد از درمان معمولاً محدودیتی برای انجام فعالیت های روزمره وجود ندارد.
  • در صورت امکان، برداشت مو از مناطقی چون زیر ریش هم در این تکنیک مجاز است.
کاشت SUT مو کرج
کاشت SUT مو کرج

 

بیشتر بخوانید:

معایب کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش اس یو تی اگر توسط یک پزشک حاذق انجام شود، معمولا عوارض شدیدی گریبان‌گیر زیباجو نخواهد شد اما با این حال امکان مشاهده برخی عوارض احتمالی و جزئی دور از انتظار نخواهد بود. از جمله مهم‌ترین معایب پیوند مو  sut می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رشد نامیزان و غیرهماهنگ موهای کاشته شده و موهای قبلی که به مرور زمان (معمولا بعد از یک بار اصلاح) از بین خواهد رفت
  • طولانی بودن زمان جلسه درمان
  • نیاز به تراشیدن نواحی اهدا و دریافت کننده مو می‌باشد.

توصیه های قبل از کاشت مو به روش SUT

رعایت برخی نکات، قبل از کاشت مو ضروری است. با در نظر داشتن این نکات و رعایت توصیه های ارائه شده، شما نتیجه بهتری از کاشت مو خواهید گرفت.

برخی نکات مهم که قبل از کاشت مو با روش SUT باید رعایت شود، عبارتند از:

  • شب قبل از جراحی، موها با شامپو شسته شوند. استفاده از ژل بعد از شستشوی موها مجاز نیست؛
  • فرد متقاضی لازم است که یک وعده غذایی سبک میل کند؛
  • مصرف داروهای قلبی عروقی، دیابت، آسم یا سایر انواع داروها طبق تجویز پزشک انجام شود؛
  • لازم است که پزشک از تمامی داروها، مکمل های دارویی و غذایی و داروهای گیاهی که استفاده می شود، اطلاع پیدا کند. در برخی شرایط پزشک توصیه به توقف استفاده از آن ها یا جایگزینی آن ها توسط انواع دیگری از داروها را دارد. بنابراین پزشک باید از تمامی داروهای مصرفی به طور دقیق اطلاع داشته باشد؛
  • در صورت وجود حساسیت به آنتی بیوتیک ها از قبیل سفالکسین، اریترومایسین، پنی سیلین یا هر نوع داروی دیگری، پزشک معالج باید از موضوع مطلع شود؛
  • با توجه به اینکه داروهایی از قبیل وارفارین و آسپیرین باعث رقیق شدن خون می شوند و در انعقاد خون مشکل ایجاد می کنند، بهتر است ۱۰ روز قبل از انجام کاشت مو مصرف این داروها متوقف شود؛
  • مصرف دخانیات و مشروبات الکلی حداقل ۲ هفته قبل از کاشت مو قطع شود.

در اینجا ما برخی از توصیه های قبل از کاشت مو که معمولا در جراحی های کاشت مو مهم هستند را برای شما خواننده گرامی بیان کردیم؛ اما لازم به تاکید است که نظر پزشک در این زمینه بسیار مهم است. پزشک پس از معاینات بالینی و آگاهی از شرح حال متقاضی، توصیه هایی را در رابطه با مراقبت های قبل از جراحی و استفاده یا قطع مصرف برخی از داروها ارائه می دهد. تمامی این نکات باید به طور دقیق، مطابق دستور العمل پزشک رعایت شود.

کاشت SUT مو کرج
کاشت SUT مو کرج

مراقبت‌های بعد از کاشت مو به روش SUT

  1. برای مصرف مشروبات الکلی و دخانیات باید تا یک ماه صبر کنید. اما بهتر است دلیل این ممنوعیت را بدانید. تنباکو، اکسیژن‌رسانی را دچار مشکل خواهد کرد پس اکسیژن کافی به فولیکول‌ها نرسیده و همین موضوع باعث از دست رفتن آن‌ها خواهد شد. مشروبات الکلی نیز از طریق رقیق کردن خون، باعث می‌شوند خونریزی در محل زخم بیشتر شده و زخم‌ها دیرتر التیام پیدا کنند.
  2. تا مدتی که پزشک توصیه می‌کند به هیچ عنوان نباید سر را با سشوار خشک کنید به این دلیل که هوای داغ، برای فولیکول‌های تازه پیوند شده سم است. در ادامه همین مورد متذکر شویم که رفتن به سونا و جکوزی نیز به همین دلیل، ممنوع است.
  3. دارو‌هایی که متخصص تجویز کرده است را به طور کامل مصرف کنید.
  4. مصرف میوه‌ها و سبزیجات در رژیم غذایی بیشتر شود این مواد نه تنها بهترین مکمل غذایی حاوی پروتئین و ویتامین برای فولیکول‌ها هستند بلکه به دلیل غنی بودن از آنتی‌اکسیدان‌ها، سرعت بهبود زخم‌ها را بیشتر کرده و دوره نقاهت کوتاه‌تر می‌شود.
  5. برای شستن سر باید از شامپویی استفاده کنید که پزشک تجویز می‌کند.
  6. برای اینکه التهاب و ورم پوست در محل کاشت و بانک مو زودتر برطرف شود، می‌توانید کمپرس یخ را داخل پارچه گذاشته و سپس با احتیاط روی پوست قرار دهید.
  7. شروع ورزش و یا حتی فعالیت‌های سنگین، باید از پزشک خود اجازه بگیرید. چون این فعالیت‌ها باعث افزایش متابولیسم بدن شده و فولیکول‌ها تحت فشار قرار خواهند گرفت.
  8. در زمان خواب دقت کنید سر باید کمی بالاتر از بدن باشد. همچنین به محل پیوند مو فشار وارد نشود.
  9. خاراندن و ماساژ دادن پوست سر ممنوع است با این کار لطمه بزرگی به فولیکول‌ها خواهید زد.
  10. به هیچ عنوان در معرض گرد و غبار قرار نگیرید چون احتمال عفونت بالا می‌رود.
کاشت SUT مو کرج
کاشت SUT مو کرج

مرکز کاشت SUTمو کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب