کاشت مو به روش sut کرج

کاشت مو به روش sut کرج

کاشت مو به روش sut کرج

کاشت مو، راه نجات بسیاری از افرادی است که از ریزش مو رنج می برند. برای کاشت مو از روش های بسیار متعددی استفاده می شود. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند؛ اما نکته قابل توجه این است که با ظهور روش های جدیدتر، عوارض کاشت مو کاهش و کیفیت آن به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی کاشت مو به روش sut کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

تاریخچه ی کاشت مو

نرومن آرنترایک، ابتدا روش FUE را برای کاشت مو مورد استفاده قرارداد. به این معنی که با دستگاه پانچ، یک یا چند فولیکول مو را، از ناحیه ی اهدا کننده (donor area)، مانند پشت سر، برداشت نموده (عملیات harvesting)، و سپس آنها را در محل طاسی کشت نمود. این روش، بعدها به دلیل آن که در برداشت مو، فولیکول ها به طور مستقل از ناحیه‌ی اهدا کننده برداشت می‌شوند، به FIT (Follicular Isolation Technique) شهرت یافت. البته شایان ذکر است که در اولین روش به کار رفته، یعنی FUE، به خاطر قطور بودن پانچ، محل مورد نظر نیاز به بخیه پیدا می کرد، اما در روش FIT، قطر پانچ طوری است که محل برداشت گرفت، بعد از مدتی از خون، انباشته شده و لخته‌ای که تشکیل می شود، جلوی ادامه خونریزی را می‌گیرد و دیگر نیاز به بخیه در محل برداشت گرفت نیست.

کاشت مو به روش sut کرج
کاشت مو به روش sut کرج

تکنیک (SUT) چیست؟

در روش(SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکار، برش نبوده و هیچ گونه عوارضی نداشته ؛ مامی توانیم، به وسیله، دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو راتا 14000 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر نسبت به روشهای قدیمی می باشد را انجام دهیم . در این تکنیک جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و پیوند موی طبیعی شما نیست. دیگر مانند روش های سنتی (FIT) و (FUT) نیازی به جلسات مكرر، شاهد زمانه طولانی برداشت و كاشت مو و خستگی بیمار نمی باشیم.

از جمله مزایای این تكنیك، بدون جراحی، خونریزی و درد، آن است شاهد هیچ گونه اسكاری چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای كاشته شده نمی باشیم، در این متد می توانیم، تراكمی سه برابری نسبت به روش های سنتی (FIT) و (FUT) را انجام دهیم. كه کاشت14000تار مو را در یك جلسه شاهد هستیم، همچنین لازم بذكر است این تكنیك به روز ترین متد روز امریكا واروپا است. از مزایای این تكنیك طبیعی بودن خط رویش، مهندسی آن توسط تیم مجرب كاشت مو ، تراكم بالای مو در این روش، انجام آن در یك جلسه ومشاهده كردن موهای كاشته شده بعد از كاشت موی طبیعی كه بصورت یك سانتی است.

کاشت مو به روش sut کرج
کاشت مو به روش sut کرج

تكنیك كاشت موی (SUT )

همچنین در تكنیك كاشت موی (SUT ) پرتی و از بین رفتن فولیكولهای برداشت شده به صفر می رسند. زیرا طی یك فرآینده برداشت و فریز كردن فولیكولهای موی شخص تمامی برداشت سالم مانده و توسط متخصص بصورت بسیار ظریف و با دقت بالایی در محل مورد نیاز پیوند داده می شوند، پس از انجام کاشت مو، توسط دستگاهای لیزری این مرکز، تحریک و رشد سریع مو، تقویت ورشد مجدد مو ها شخص را نیز شاهد هستیم تكنیك (SUT ) موفق ترین روش کاشت مو بوده، واندازه تراكم مورد نیاز ، توضیح داده شده توسط مشاورین این مركز با نرم افزارهای خاص به بیمار نشان داده می شود.

کاندید مناسب کاشت مو به روش sut کرج

پزشک در جلسات مشاوره و معاینه قبل از جراحی با مشورت شما، مناسب ترین روش را از بین روش های متعدد کاشت مو انتخاب می کند. بهتر است که انتخاب بهترین روش کاشت مو به پزشک سپرده شود. پزشک با توجه به دانش و تجربه ای که در این زمینه دارد، بهترین روش کاشت مو را برای افراد انتخاب می کند.

کاشت مو با روش Super SUT در افراد زیر توصیه می شود:

  • افرادی که دچار آلوپسی آندروژنی هستند؛
  • افرادی که بر اثر سوختگی دچار ریزش مو شده اند؛
  • فرد هایی که بر اثر اصابت ضربه دچار ریزش مو شده اند؛
  •  که بر اساس بیماری های پوستی دچار ریزش مو شده اند، پس از درمان بیماری، کاندیدای مناسبی برای کاشت مو با روش Super SUT هستند؛
  • که به علت شیمی درمانی دچار ریزش مو شده اند، پس از گذشت دوران درمان، امکان استفاده از این روش برای درمان ریزش مو را دارند؛

به طور کلی کاشت مو برای افراد زیر ۳۰ سال توصیه نمی شود. زیر در کمتر از این سن الگوی ریزش مو هنوز تثبیت نشده است. در صورتی که زودتر از این سن افراد اقدام به کاشت مو کنند، احتمال ریزش موهای کاشته شده زیاد است. علاوه بر این گرافت های منطقه اهدا هدر می روند. ممکن است در دفعات بعدی کاشت مو فرد متقاضی، بانک موی مناسبی برای کاشت، نداشته باشد.

کاشت مو به روش sut کرج
کاشت مو به روش sut کرج

معمولا در یک جلسه کاشت مو چند تار مو می‌توان کاشت؟

هر اندازه میزان تراکم موهای پشت سر فرد بیشتر باشد، تعداد واحدهای فولیکول مو نیز به همان اندازه بیشتر خواهد شد. امکان دارد مویی که از پشت سر برداشته می‌شود، به صورت تک دانه و یا چند دانه‌ای باشد.

برای مثال:

اگر از شخصی هزار تار مو برداشت کنیم، به همان تعداد برداشت شده می‌توان مو در ناحیه ای که دچار ریزش مو شده، کاشت. اما اگر موهای فرد به صورت چهارتایی باشد به۴هزار تار مو ارتقا خواهد یافت که این حالت به نوع مو هر فرد بستگی دارد و در هر شخص متفاوت خواهد بود. به طور کلی با روش های رایج امروزی(FIT)و(FUT)در۳روز پیاپی بیشتر از۶تا۷هزار تارمو برای متقاضی نمی توان کاشت.

یکی دیگر از مشکلات این روش های رایج سنتی بودن آن می باشد. علاوه بر این در این روش ها زیاد شدن جلسات کاشت بیمار را خسته می کند و در نهایت تراکم پایین موهای کاشته شده را شاهد خواهیم بود. ولی با تکنیک کاشت موSUTفرد کاندید شده برای این روش پیوند مو می تواند تجربه ای بدون هیچگونه درد و یا خستگی تجربه کرده و تراکمی بسیار بالا را با ظاهری کاملا طبیعی شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

مراقبت های قبل کاشت مو به روش sut کرج چگونه است؟

قبل از کاشت مو به هر روشی، نیاز است مراقبت هایی صورت پذیرد که این مراقبت ها عموما در تمامی کاشت‌ها یکسان می‌باشد :

  • لازم است حداقل از 24 ساعت قبل از این کاشت، از کشیدن سیگار و به طور کلی استعمال هر گونه دخانیاتی خودداری نمود.
  • نیاز است که از مصرف مشروبات الکی (هر نوع نوشیدنی که حاوی الکل باشد) از حداقل سه روز قبل خوداری نمود.
  • نیاز است که از مصرف برخی از داروها قبل از اقدام به این کاشت خودداری نمود.

مراقبت های بعد از کاشت مو به روش sut کرج

افرادی که کاشت مو انجام داده‌اند لازم است به توصیه‌های زیر به عنوان مراقبت های کاشت مو توجه نمایند:

  • از مصرف دخانیات بعد از کاشت باید خودداری نمود.
  • از نوشیدن نوشیدنی هایی که حاوی الکل هستند باید خودداری کرد.
  • بعد از کاشت نباید شنا کرد یا به اتاق های بخار و سونا رفت.
  • فعالیت های فیزیکی مانند ورزش کردن باید پرهیز نمود.
  • در زمان رفت و آمد و مخصوصا سوار ماشین شدن، باید مراقب بود که محل کاشت، صدمه نخورد و به جای برخورد نکند. این امر در نتیجه عمل کاشت مو بسیار مهم است.
  • و ….
کاشت مو به روش sut کرج
کاشت مو به روش sut کرج

عوارض جانبی و خطرات پیوند مو به روش SUT

کاشت مو به هر روشی که باشد دارای برخی عوارض جانبی احتمالی می باشد، بنابراین ممکن است که پیوند مو به روش SUT نیز عوارضی را به دنبال داشته باشد. اما شما با رعایت برخی نکات می توانید این عوارض را به حداقل و حتی به صفر برسانید. یکی از مهم ترین نکاتی که جهت به حداقل رساندن عوارض کاشت مو طبیعی باید مورد توجه قرار دهید، انتخاب کلینیک مناسب است. کلینیکی که شما برای کاشت مو انتخاب می کنید، باید یک کلینیک کاملا پیشرفته باشد، کلینیک کاشت مو طبیعی باید مجهز به ابزار به روز بوده و همچنین تیم پزشکی بسیار متخصصی را داشته باشد. لازم است که تیم پزشکی حتما تخصص پیوند مو را داشته باشند.

یکی دیگر از نکاتی که به کاهش عوارض ناشی از کاشت و ترمیم مو کمک می کند، انتخاب روش مناسب پیوند مو است. این عمل به دلیل اینکه بدون جراحی و درد و خونریزی انجام می شود، حداقل عوارض را به جای می گذارد. همچنین در پیوند مو به روش SUT جای هیچگونه زخم روی پوست سر باقی نمی ماند، با این وجود لازم است که حتما از پزشک متخصص پیوند مو راجع به عوارض کاشت مو سوال کنید.

هزینه کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش sut جدیدترین و موفق ترین روش کاشت مو در حال حاضر دنیا می باشد که این روش کاشت مو توانسته عیوب و ایرادات و نواقص کاشت مو به روش های fit و fut را بر طرف کرده است از جمله این نواقص ها می توان به خونریزی ، انجام کار با دست ، انجام کار توسط تکنسین  و ….

مرکز کاشت مو به روش sut کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب