کاشت ریش به روش sut کرج

کاشت ریش به روش sut کرج

کاشت ریش به روش sut کرج

کاشت ریش وسبیل باموی طبیعی روشی است که معمولا برای آقایانی که ازکم بودن یا خالی بودن موهای صورت خودناراضی هستند انجام میشود ویاممکن است زخم های خاص درمحل رویش موی صورت داشته باشند که کاشت ریش طبیعی درمحل اسیب دیدگی میتواند تنها راه کار دائم برای پرپشت کردن ریش وسبیل ویا پوشاندن محل اسیب دیدگی صورت باشد. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی کاشت ریش به روش sut کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

دلیل ریزش، تضعیف و یا عدم رشد موهای ریش و سبیل چیست؟

برای ریزش و یا نازک شدن بیش از حد موهای ریش و سبیل، دلایل متعددی وجود دارد. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین این موارد اشاره شده است.

  • ژنتیک

اولین دلیل به مسائل ژنتیکی مربوط می‌شود. اختلالات ژنتیکی عموما پی از 20 سالگی در فرد ظاهر می شوند. نتیجه این اختلالات ممکن است ریزش مو، ابرو و یا ریش و سبیل باشد.

  • هورمون‌ها

سطح هورمون‌ها در بدن، تعیین کننده مسائل بسیار زیادی برای شما خواهند بود. فولیکول‌ها برای کامل شدن فرآیند رشد موها، به هورمون‌هایی خاص نیاز دارند. حال اگر این هورمون‌ها ترشح نشوند، ممکن است افراد هرگز شاهد رشد مو در صورتشان نباشند.

  • بیماری آلوپسیا

بیماری آلوپسیا از جمله بیماری‌های نادری است که برخی مردان بدان مبتلا می‌شوند. در این صورت فرد مبتلا شاهد شکل‌گیری لکه‌هایی بر روی صورت خود خواهد بود. لکه‌هایی که هیچ تار مویی در آن‌ها رشد نمی‌کند. البته این وضعیت قابل درمان است و در مواردی حتی خود به خود هم از بین می‌رود.

کاشت ریش به روش sut کرج
کاشت ریش به روش sut کرج

کاشت ریش و سبیل به روش sut

در کاشت ریش و سبیل به روش sut می توان در تمامی مناطق از قبیل (چانه، پشت لب، خط ریش و …) کاشت و پیوند مو را انجام داد. کاشت مو علاوه بر سر و ابرو در نواحی ریش و سبیل هم قابل اجرا می باشد. اصولا می توانیم بگوییم که در قسمت هایی از سر، ابرو، ریش و سبیل که خالی از مو می باشند می توان از تکنیک های پیوند مو استفاده کرد.
ریش و سبیل برای آقایان بسیار حائز اهمیت بوده و یکی از رکن های اساسی در زیبایی مردان به شمار می رود که نبود آن به نوعی آزار دهنده بوده و جلوه منفی در بردارد.

ریزش مو در نواحی ریش و سبیل به دو شکل می باشد که در نوع اول عموما به شکل مادرزادی بوده و از ابتدا فرد فاقد ریش و سبیل می باشد، اما نوع دوم ریزش ریش و سبیل به عوامل محیطی مربوط بوده است که ناشی از استرس، اضطراب و … می باشد.

در مرحله اول فردی که دچار ریزش ریش و سبیل شده است، سراغ داروها و درمان هایی نظیر قرص و آمپول می رود که متاسفانه این نوع درمان ها نه تنها باعث رویش مو نمی شوند بلکه برخی از آنها عوارض جانبی در برداشته و باعث می شود موهای موجود هم ریزش پیدا کنند.

کاشت ریش به روش sut کرج
کاشت ریش به روش sut کرج

دوران نقاهت کاشت ریش و سبیل

دوران نقاهت کاشت ریش و سبیل در میان افراد می تواند کمی متفاوت باشد ولی به صورت کلی نیاز است که فرد بعد از انجام این کاشت از فعالیت های جسمانی خود داری نماید. در نتیجه اگر فرد دارای شغلی است که در آن به صورت مداوم باید فعالیت جسمانی داشته باشد بهتر است که تا چند روز بعد از این کاشت از رفتن به سر کار خودداری نماید.

باید گفت که این زمان در نظر گرفته شده برای استراحت بعد از کاشت، در افراد مختلف، متفاوت است و پزشک متخصص در این زمینه می تواند بهترین زمان را با توجه به شرایط فرد در نظر گیرد.

کاشت ریش به روش sut کرج
کاشت ریش به روش sut کرج

بیشتر بخوانید

کاشت ریش به روش SUT چه مزیت هایی دارد؟

  1. همانطور که گفته شد در این فرآیند، آثار جانبی بسیار کم و محدود هستند. در نتیجه دوران نقاهت ناشی از آن به سرعت طی می‌شود و شما خیلی زود می‌توانید همه کار‌های همیشگی خود را بدون اضطراب و نگرانی پشت سر بگذارید.
  2. در این روش خبری از احساس درد نیست چرا که عملا برش بزرگی روی سر یا صورت شما به وجود نمی‌آید.
  3. اگر می‌خواهید کاشت ریش و سبیل انجام بدهید و نگران روبرو شدن با مسائلی مثل خونریزی هستید، با انتخاب روش SUT، جایی برای نگرانی نخواهد بود.
  4. با استفاده از این متد، تراکم ریش در صورت شما به مراتب بیشتر از تراکم ریش در روش‌های سنتی و قدیمی خواهد بود.
  5. در کاشت ریش با روش اس یو تی، فولیکول‌ها کاملا سالم می‌مانند و پس از برداشت و در زمان کاشت، لطمه‌ای به آن‌ها وارد نمی‌شود.

معایب کاشت مو به روش SUT

معایب در روش SUT به حداقل رسیده است، اما موارد زیر ممکن است برای برخی افراد رخ دهد که معمولاً خفیف بوده و طی چند روز تا چند هفته برطرف می شوند:

  • تورم ناحیه ی پیشانی
  • احساس بی حسی در ناحیه ی اهداکننده که پس از چند هفته ناپدید می شود.
  • رشد نابرابر و با تاخیر در موهای کاشته شده
کاشت ریش به روش sut کرج
کاشت ریش به روش sut کرج

ویژگی کاندیدای مناسب برای  کاشت ریش به روش sut چیست؟

برای کاشت ریش به روش sut ابتدا باید با پزشک مشورت کنید تا از ثابت شدن الگوی ریزش مطمئن شوید. از آنجاییکه موها در کاشت ریش و سبیل به روش sut از بانک مو استخراج می‌شوند باید بانک موی سالم و قوی داشته باشید. همچنین موها در ناحیه اهدا کننده باید با موهای صورت از نظر رنگ و جنس همخوانی داشته باشند و سفید نشده باشند.

مرکز کاشت ریش به روش sut کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب