کلینیک کاشت ریش و سبیل در کرج

کلینیک کاشت ریش و سبیل در کرج

کلینیک کاشت ریش و سبیل در کرج

پس از آغاز دوران بلوغ، موی ریش ضخیم تر می شود و در عرض سه سال شکل نهایی خود را پیدا می کند. مگر اینکه تغییر مهمی در سطح هورمون های مرد ایجاد شود، در غیر این صورت موی ریش ویژگی های مشخصه خود را حفظ می کند. تا به حال، هیچ روش درمانی یا زیبایی برای رشد موی طبیعی در ناحیه های بدون مو وجود نداشته است. در این مقاله در رابطه خدمات خود در کلینیک آلا ، کلینیک کاشت ریش و سبیل در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

علت ریزش مو در ناحیه ریش و سبیل

مشکلات ریش و سبیل در آقایان به سه شکل کلی مشاهده می‌شود:

  • در بیشتر آقایان بخش‌هایی از صورت (مثل لپ‌ها) فاقد ریش است ولی بخش‌های دیگر تراکم خوبی دارند مثلاً چانه پر از مو است.
  • برخی از آقایان ریش و سبیل کامل دارند ولی با تراکم کم و موهای ضعیف. این افراد عموماً نمی‌توانند ریش و سبیل خود را بلند کنند.
  • تعداد کمی از آقایان به طور کلی ریش و سبیل ندارند که می‌تواند علل ژنتیکی، مادرزادی یا اکتسابی داشته باشد.

کلینیک کاشت ریش و سبیل در کرج
کلینیک کاشت ریش و سبیل در کرج

کاشت ریش و سبیل چگونه است ؟

روش‌های کاشت ریش و سبیل مانند دیگر روش‌های کاشت مو انجام می‌گیرد. برای این کار یک بانک مو انتخاب شده و گرافت‌های مو از ناحیه‌ی برداشت به ریش و سبیل انتقال داده می‌شوند. در اکثر موارد به دلیل داشتن شرایط لازم و کافی پشت سر به عنوان بانک مو انتخاب می‌شود. شاید بسیاری از افراد، اصلا با این فرآیند آشنایی نداشته باشند. چرا که معمولا روند برداشت گرافت‌ها برای کارهایی مثل کاشت مو در سر و ابروها شنیده شده است.

در حال حاضر افراد بسیاری هستند که می‌خواهند فرم مطلوبی در ریش‌های خود داشته باشند. کاشت ریش و سبیل در حقیقت روشی برای کمک به این افراد است. عوامل مختلفی ممکن است موجب ریزش بخشی از ریش و سبیل یا همه آن شود. این مشکل منجر به ظاهری ناخوشایند در صورت فرد خواهد شد. کاشت ریش و سبیل یک روش عالی و کم دردسر برای کمک به رفع این مشکل می‌باشد. هر چقدر که وضعیت فولیکول‌های ناحیه دهنده مو  مطلوب‌‌تر باشد، فرآیند کاشت ریش و سبیل آسان‌تر خواهد بود.

افرادی که از بانک موی خوبی برخوردار هستند، از اولین مرحله برای کاشت ریش و سبیل عبور کرده‌اند. غالبا موهای پشت سر نسبت به ریزش مقاوم هستند. از این رو از این ناحیه به عنوان بانک مو استفاده می‌شود. اما اگر  گرافت‌ها از این ناحیه قابل برداشت نباشند، اوضاع برای کاشت ریش و سبیل کمی پیچیده خواهد شد.

کاشت ریش و سبیل برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی دو دسته از افراد می توانند از کاشت ریش و سبیل بهره برند:

دسته ی اول، کسانی هستند که از نداشتن ریش و سبیل در صورت به خاطر تاثیری که بر زیبایی آنها دارد رنج می برند، و دسته ی دوم، افرادی هستند که در صورت خود زخم و یا اسکاری دارند که قصد دارند با کاشت ریش و یا سبیل عیوب موجود را در صورت خود رفع و پوشیده نمایند.

کلینیک کاشت ریش و سبیل در کرج
کلینیک کاشت ریش و سبیل در کرج

بیشتر بخوانید:

تفاوت کاشت ریش و سبیل با کاشت مو

از آنجایی که گرافت‌ها روی صورت که پوست نازک و حساسی نیز دارد کاشته می‌شود، دقت و ظرافت در کار بسیار مهم است. پزشک باید هر تار را در جای مناسب و در جهت مناسب کاشت کند تا در نهایت نتیجه خوب بوده و به پوست حساس صورت نیز آسیب وارد نشود. پس می‌توان  گفت کاشت ریش و سبیل سختتر از کاشت مو است.

تراکم مناسب، خواب درست و حالت طبیعی چیزی است که در کاشت ریش و سبیل انتظار آن را داریم.

مزایای کاشت ریش طبیعی

کاشت ریش و سبیل مزایای دارد که در ادامه بررسی میکنیم:

  • می‌توانید به صورت دائمی و کاملا طبیعی ریش و سبیلی که همیشه می‌خواستید را داشته باشید و خوشتیپ‌تر شوید. منظور ما فقط ریش و سبیل پرپشت نیست بلکه فرمی از ریش و سبیل است که همیشه دوست داشته‌اید و با کاشت له آن دست پیدا خواهید کرد.
  • خانم‌ها مردانی که ریش یا به قول معروف ته ریش دارند را جذاب می‌دانند.
  • حس مردانگی و اعتماد به نفس بیشتری خواهید یافت.
  • به کمک موها از پوشت خود در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کنید.
کلینیک کاشت ریش و سبیل در کرج
کلینیک کاشت ریش و سبیل در کرج

معایب کاشت ریش و سبیل طبیعی

کاشت ریش معایب خاصی ندارد. ولی برای خالی نبودن عریضه چند مورد را به عنوان معایب کاشت ریش و سبیل بیان می‌کنیم.

  • کاشت ریش و سبیل تقریبا گران است و انجام آن برای همه ممکن نیست شاید این بزگترین ایراد این روش باشد.
  • شما یک مدلی طراحی می‌کنید و تغییرات آن به سایر مدل‌ها نسبت به دیگر افراد محدودتر خواهد بود.
  • موها باید از سایر قسمت‌های بدن، اصولا پشت سر برداشته شود و این یک نوع عمل جراحی محسوب می‌شود.
  • ریش و سبیل کاشته شده بع از مدتی دچار ریزش می‌شوند و در این مدت ممکن است صورت شما فرم خوشایندی نداشته باشد. البته بعد از مدتی فاز رشد مجدد شروع می‌شود.
  • ممکن است بعد از کاشت ظاهر نامناسبی داشته باشید و نتوانید برای مدتی از خانه خارج شوید.
  • درد، بی حسی و سختی مراقبت‌ها بعد از کاشت ریش نیز می‌تواند جزو معایب باشد. البته هر عملی این ویژگی‌ها را دارد.

آیا کاشت ریش و سبیل برای افرد دردناک خواهد بود؟

خوشبختانه باید گفت که انجام این روش برای داشتن ریش و سبیل بدون درد می باشد و فرد در حین انجام کاشت تنها متوجه دردی شبیه به نیشگون خواهد شد. بسیاری از افراد با دیدن عکس های کاشت ریش و سیبل گمان می دارند که این روش می تواند درد فراوانی داشته باشد، اما باید این مژده را به آنها داد که خوشبختانه این طور نیست و این روش می تواند حتی در حالی انجام شود که شخص مشغول بازی کردن با تلفن همراه خود است!

رشد موهای کاشته شده چگونه است؟

رشد نهایی موهایی که در ریش و سبیل کاشته شده اند در حدود ماه چهارم از زمان شروع کاشت صورت می گیرد و به ریش و سبیل افراد شکلی طبیعی و زیبا خواهد داد. خوشبختانه باید گفت که این رشد به صورت کاملا طبیعی است و می تواند تأثیرات بسزایی در ظاهر کلی افراد بگذارد.

آیا ریزش ریش بعد از کاشت، طبیعی است؟

آقایانی که اقدام برای کاشت ریش و سبیل نموده اند بعد از دو تا سه هفته شاهد ریزش کلی موهای کاشته شده در این قسمت ها خواهند بود. باید دانست که این موها به صورت موقت ریزش پیدا خواهند کرد و این امر کاملا طبیعی است و در میان تمامی افرادی که کاشت ریش و سبیل انجام داده اند اتفاق می افتد. بعد از این ریزش، مو های موجود کاشته شده در این نواحی فرصت رشد پیدا کرده و ظاهری متفاوت برای افراد پدید خواهند آورد.

کلینیک کاشت ریش و سبیل در کرج
کلینیک کاشت ریش و سبیل در کرج

مرکز کلینیک کاشت ریش و سبیل در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط