کاشت ابرو FIT کرج

کاشت ابرو FIT کرج

کاشت ابرو FIT کرج

ابروها با این که بخش کوچکی از ظاهر ما را تشکیل می‌دهند، اما تاثیر انکار ناپذیری در زیبایی صورت خواهند داشت. اگر باور ندارید، بهتر است به افرادی که از این نعمت برخوردار نیستند، نگاه کنید. کاشت ابرو به روشFIT از راه‌هایی است که می‌تواند این زیبایی را برگرداند.در این مقاله در رابطه با معرفی  خدمات خود در کلینیک آلا یعنی کاشت ابرو FIT کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

روش کاشت ابرو به روش FIT

در ابتدا لازم است بدانید که کاشت ابرو یا مو به روش FIT چیست و چگونه انجام می‌شود. برای عمل کاشت ابرو روش‌های متعدد و جدیدی ارائه شده‌اند که در این بین، روش اف آی تی محبوبیت خاصی میان متقاضیان عمل زیبایی کاشت مو و کاشت ابرو دارد. البته مبنای همه روش‌های پیوند طبیعی ابرو یکسان بوده و فقط در جزئیات و کارکرد با یکدیگر تفاوت‌های اندک دارند. اینکه کدام روش کاشت ابرو برای شما مناسب است، در گرو نتیجه آزمایشات و نظر تیم پزشکی است تا بتوانید بهترین انتخاب را با بهترین نتیجه دریافت کنید.

اگر در انتخاب کادر پزشکی خود دقت کافی را به خرج دهید، عمل کاشت ابرو و کاشت مو به روش FIT بسیار راحت خواهد بود و دردسر چندانی برای شما نخواهد داشت. پس از تصمیم‌گیری نهایی و تایید این موضوع که روش FIT برای شما مناسب است، در طی یک جلسه، کاشت ابرو شما به سادگی انجام می‌گیرد. در این روش، پزشک متخصص فولیکول‌های مو را از بانک مو خارج می‌کند تا بتواند آن‌ها را به قسمت‌هایی که دچار ریزش شده‌اند یا طاس یا کم‌پشت‌ هستند پیوند بزند.

کاشت ابرو FIT کرج
کاشت ابرو FIT کرج

روش کاشت ابرو به روش FIT کرج

برای این کار، پزشک متخصص با استفاده از میکروسکوپ مخصوص، فولیکول‌های مو را از بانک مو با استفاده از پانچ دستی به صورت تک تک جدا کرده و آن‌ها را وارد مرحله آماده‌سازی کاشت ابرو می‌کند. سپس با استفاده از دستگاهی مخصوص، در نواحی مورد نظر برای کاشت ابرو، برشی کوچک ایجاد می‌کند و فولیکول مو را به آن ناحیه پیوند می‌زند. این محل‌ها برش آنقدر کوچک هستند که نیاز به بخیه یا بانداژ ندارند.

 

کاشت ابرو به روش اف آی تی نتایج دائمی به شما خواهد داد و اگر به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید، نیاز مجدد به عمل زیبایی کاشت ابرو نخواهید داشت. عمل کاشت ابرو FIT بدون درد و خونریزی است و چون فولیکول‌های مو به صورت دانه دانه از بانک مو جدا می‌شوند، همواره شاهد یکنواخت ماندن تراکم مو در این نواحی خواهیم بود و آسیبی به تراکم مو در این نواحی وارد نخواهد شد.

پیوند ابرو با  FIT، عملی وقت‌گیر است و در هر جلسه حدود 1500 تا 2500 واحد فولیکولی (4000 تا 8000 تار مو) جداسازی می‌شوند. تعداد فولیکول برداشت شده بسته به مدل ابروی انتخابی و تراکم موی مورد نیاز، متفاوت خواهد بود.

کاشت ابرو FIT کرج
کاشت ابرو FIT کرج

مزایای کاشت ابرو فیت چیست؟

روش FIT یکی از بهترین و جدیدترین روش‌های کاشت ابروست که مزایای زیاد دارد و بسیاری از مشکلات روش‌های سنتی کاشت ابرو را برطرف کرده است. مزایای کاشت ابرو به روش FIT عبارتند از:

  • ایجاد زخم‌های بسیار ریز که به زودی بهبود می‌یابند
  • به‌وجود آوردن حداکثر تراکم در ناحیه ابرو
  • ایجاد ابروهای کاملا طبیعی
  • عدم نیاز به بی‌هوشی
  • عدم ایجاد اسکار
  • عدم نیاز به پانسمان یا مراقبت ویژه

معایب کاشت ابرو طبیعی به روش FIT چیست؟

FIT از پیشرفته‌ترین روش‌های کاشت ابرو است که در طول زمان تمام معایب و عوارض جانبی آن رفع شده است. بعد از کاشت ابرو ممکن است صورت دچار تورم و کبودی شود. البته این موارد در همه افراد یکسان نیست. اگر کاشت ابرو در کلینیک‌های غیرمعتبر انجام شود یا مراقبت‌های بعد از کاشت رعایت نشود، فرد شاهد عفونت در ناحیه اهداکننده و ابروها خواهدبود.

کاشت ابرو FIT کرج
کاشت ابرو FIT کرج

بیشتر بخوانید:

شرایط کاشت ابرو FIT کرج

کاشت ابرو‏ با روش FIT، تنها در 70 درصد بیماران قابل انجام است و در مواردی که به دلیل فرم موها و فولیکولها، در زمان برداشت تعداد زیادی مو از بین می‎رود، این روش مناسب نیست. بنابراین در این بیماران انجام روشFIT ممکن نیست و نتایج آن نیز مطلوب نخواهد بود.

در کاشت ابرو‏ با روش FIT محدودیت طول و عرض برداشتن وجود ندارد. بنابراین پزشک می تواند تعداد زیادی از موهای سر را بر دارد و در ناحیه ابرو بکارد. البته ممکن است تعداد زیاد کاشت ابرو در چندین جلسه انجام ‎شود که علاوه بر مو‏های سر، می‎توان از موهای زیر بغل، پشت و سینه نیز استفاده کرد. کاشت ابرو‏ با روش FIT برای افرادی که پیشتر از روش FUT استفاده کرده اند اما نتیجه مطلوب نگرفته اند، مناسب است. همچنین این روش برای کسانی که بانک موی آنها ضعیف است و یا برای آنها امکان کاشت ابرو‏ به روش FUT بیش از یک بار وجود ندارد، کاربرد دارد.

متقاضی ایده‌آل جهت کاشت ابرو به روش FIT

افرادی که قصد کاشت ابرو دارند، باید از شرایط زیر برخوردار باشند:

  • سن بالای ۱۸ سال
  • عدم ابتلا به بیماری‌های مزمن یا عفونت
  • عدم ابتلا به مشکلات یا بیماری‌های پوستی
  • ریزش نصف موی ابروها
  • به هم خوردن شکل ابروها در اثر آسیب‌دیدگی، سوختگی یا تصادف
  • داشتن ناحیه اهدا کننده پرپشت با موهایی محکم و قوی
کاشت ابرو FIT کرج
کاشت ابرو FIT کرج

مراقبت های قبل از کاشت ابرو به روش FIT

به منظور اینکه بیمار بتواند دوره نقاهت کوتاه مدتی را سپری کند و همچنین به نتایج ایده‌آل خود برسد رعایت برخی نکات قبل از عمل پیوند ابرو به روش FIT شدیداً توصیه می‌شود.
۱. عدم مصرف دخانیات و مشروبات الکلی یک هفته قبل از پیوند ابرو به منظور جلوگیری از خونریزی در حین عمل
۲. عدم مصرف داروهای رقیق‌کننده خون یک هفته قبل از پیوند ابرو به روش اف آی تی
۳. خودداری از رنگ و اصلاح ابروهای خود
۴. حتماً با یک همراه برای کاشت ابرو در کلینیک حضور داشته باشید
۵. عدم مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌دار در روز عمل
۶. به منظور جلوگیری از برخورد لباس به بانک مو و ابرو کاشته شده لباس‌های دکمه‌دار و گشاد بپوشید.

مرکز کاشت ابرو FIT کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب