پروتز پستان در کرج

پروتز پستان در کرج

پروتز پستان در کرج

پستان از بافت چربی و بافت غددی تشکیل شده است که توسط پوست احاطه شده اند و روی عضله جدار قفسه سینه قرار میگیرد. گاهی کمبود بافت سینه باعث سایز کوچک آن میشود که در بعضی از بانوان ممکن است احساس ناخوشایندی ایجاد کند. در این موارد بواسطه افزایش سایز سینه با پروتز پستان احساس اعتماد به نفس و رضایت بیشتری در فرد ایجاد میشود. در این بخش از مقالات آلاکلینیک به پروتز پستان در کرج می پردازیم ضمن تشکر از توجه تان تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قبل از جراحی پزشک در مورد سایز و شکل پروتز مورد استفاده با شما صحبت می‌کند و در صورت نیاز سونوگرافی یا ماموگرافی و بررسیهای اولیه انجام میشود.

اقدامات قبل از پروتز سینه

  • انتخاب بهترین فوق تخصص پلاستیک ، از مهم ترین اقداماتی است که باید پیش از جراحی انجام گیرد ؛ چرا که ، جراح سینه از موارد تاثیر گذار بر روی نتایج دریافتی از انجام اين پروسه است.
  • بانوانی که سیگار یا قلیان استفاده می کنند ؛ باید از مدتی پیش از جراحی ، از مصرف آن ها خودداری نمایند ؛ همچنین ، بهتر است در معرض دود آن ها نیز قرار نگیرند.
  • مصرف مشروبات الکلی نیز همانند استعمال دخانیات ، از مدتی پیش از جراحی زیبایی سینه ممنوع می باشد.
  •  حضور همراه در روز جراحی ایمپلنت سینه ، الزامی می باشد.
  • مصرف خودسرانه برخی از داروها ، منجر به افزایش احتمال خونریزی در حین عمل می گردد ؛ بنابراین ، پیش از مصرف دارو پزشک معالج خود را در جریان قرار دهید.
  • پیش از هر گونه اقدام درمانی یا زیبایی ، باید شرایط جسمی و روانی بیمار در نظر گرفته شود ؛ به همین جهت ، به متقاضیان جراحی زیبایی توصیه می شود ، اطلاعات دقیقی از سوابق پزشکی خود به فوق تخصص پلاستیک ارائه دهند.
  • بهتر است در شب قبل از جراحی زیبایی سینه ، استحمام کنید.
  • بهترین جراح پروتز سینه تهران یا سایر شهر های ایران توصیه می کنند ، بانوان در روز جراحی زیبایی سینه ، بدون آرایش و لاک ناخن بوده و هیچ گونه زیورآلات نیز به همراه نداشته باشند.
  • بانوان در روز جراحی زیبایی سینه ، باید تمامی مدارک پزشکی خود را به همراه داشته باشند.

    پروتز پستان در کرج
    پروتز پستان در کرج

پروتز سینه

 پروتز سینه، روش جراحی است که به بزرگ شدن اندازه سینه خانم ها کمک می کند. این روش جراحی هم چنین می تواند به فرم دهی و پر شدن سینه ها نیز کمک کند. عمل پروتز سینه، تحت بیهوشی عمومی انجام می شود، روشی سرپایی است و در اغلب موارد نیازی به بستری بودن فرد در بیمارستان نیست.

بسیاری از خانم ها بر این باورند که سینه های آن ها کوچک است، رشد لازم را نداشته و یا نامتقارن است. گاها تصور می کنند آن گونه که باید سینه های جذابی ندارند. در برخی از خانم ها به دنبال بارداری، زایمان و شیردهی فرم سینه ها تغییر شکل پیدا می کند و همین مسئله موجب کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود.

جراحی پستان

بسیاری از خانم ها برای دستیابی به فرم و اندازه سینه مورد نظرشان، اقدام به جراحی پروتز سینه می کنند. این جراحی با قرار دادن پروتز پشت بافت طبیعی پستان خانم ها انجام می شود. پروتزها کیسه هایی به شکل پستان هستند که با ژل سیلیکون یا سرم نمکی پر شده اند. آن ها برای بهبود ظاهر پستان، در بالای عضله اصلی قفسه سینه یا در زیر آن قرار می گیرند.

پروتز پستان در کرج
پروتز پستان در کرج

بهترین سن برای جراحی پروتز سینه

متغیرهای مختلفی را برای تعیین سن دقیق برای انجام عمل پروتز باید در نظر گرفت. رسیدن به بلوغ جسمی و روانی دو شاخصه بسیار مهم در این امر است که جراح باید قبل از انجام این عمل بسیار مهم، در نظر بگیرد.

در صورتی که سینه رشد کافی نداشته باشد و عمل پروتز سینه در فرد انجام شود، ممکن است در گذر زمان، با رشد و تغییر شکل سینه ها، نتیجه عمل را تحت تاثیر قرار دهد. گاهی اوقات برش های جراحی ممکن است موجب رشد کامل و مناسب سینه ها شود.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب