هایفو در گوهردشت

هایفو در گوهردشت

هایفو در گوهردشت

در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراساوند) استفاده می‌شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این بخش از مقالات آلاکلینیک به هایفو در گوهردشت می پردازیم. با ما همراه باشید.

هایفوتراپی چیست؟

دستگاه هایفو اولترافورمر ساخت کشور کره جنوبی یکی از دستگاه های شناخته شده جهان است. هایفو (HIFU) مخفف امواج اولتراسوند با شدت و تمرکز بالا می باشد.این امواج قوی و با نفوذ بالا از لایه اپیدرم می گذرد و خود درم و چربی زیرپوستی را تحت درمان قرار می دهد.

هایفوتراپی یک روش نسبتا جدید برای سفت کردن پوست است که غیرتهاجمی و بدون درد انجام می شود. با استفاده از انرژی اولتراسوند تولید کلاژن در پوست تحریک می شود و موجب محکم تر شدن آن می گردد. هایفو بیشتر به دلیل کاربرد آن در معالجه تومورها شناخته شده است.

هایفو در گوهردشت
هایفو در گوهردشتژ

امواج اولتراسوندی که از دستگاه هایفو به عمق پوست ارسال می شود در مدت زمان دو تا سه ماه پوست را تحریک به کلاژن سازی می کند.تقریبا 11 سال است که  هایفو در زمینه زیبایی نیز به کار می رود.

مزایای هایفوتراپی

هایفوتراپی مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا FDA می باشد. با این روش چین و چروک های صورت، گردن و ناحیه دکلته بهبود می یابد تاکنون افراد زیادی از هایفو بهره مند شده اند و ریسک و خطر آن به ندرت گزارش شده است. بدون هیچگونه جراحی می توان طی چند ماه به نتیجه دلخواه رسید. هایفوتراپی باید برای لیفت و جوانسازی پوست به کار گرفته شود.

کاربردهای هایفوتراپی:

  • کاهش چین و چروک ها
  • سفت کردن پوست
  • بالا بردن ابروها و پلک ها
  • بهبود قابلیت ارتجاعی
  • صاف و نرم شدن پوست
  • هایفو تنها برای پوست شل و افتاده به کار نمی رود بلکه از روند پیری جلوگیری می کند و شل شدن پوست را به تعویق می اندازد.
هایفو در گوهردشت
هایفو در گوهردشت

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

به طور کلی این روش درمانی برای افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند و می‌خواهند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازند، بسیار مناسب است.

هدف اصلی از روش هایفو کاهش سرعت پیری است، لذا در متقاضیان جوان‌تر، پاسخ‌دهی بیشتری را به درمان شاهد هستیم. متقاضیان بالای ۲۵ سال نیز می‌توانند از این روش درمانی به عنوان یکی از موثرترین روش‌های پیشگیری از پیری پوست استفاده کنند.

افرادی که پوست‌شان دچار آسیب‌هایی ناشی از قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید و اشعه‌ی فرابنفش شده یا شل شدگی پوست‌شان شدید‌تر است، برای رسیدن به نتایج دلخواه نیاز به چندین جلسه‌ی درمانی دارند.

افراد مسن‌تر که از شل‌شدگی و افتادگی شدید پوست در ناحیه‌ی گردن رنج می‌برند به طور معمول کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی نیستند و احتمالاً نیاز به جراحی خواهند داشت. این روش برای کسانی که در ناحیه‌ی هدف درمان دچار زخم، عفونت، آکنه‌های کیستی و ایمپلنت‌های فلزی هستند، مناسب نیست.

هایفو در گوهردشت
هایفو در گوهردشت

مزایای هایفوتراپی

تعداد جلسات کم

بسیاری از متقاضیان روش هایفوتراپی تنها به یک جلسه‌ی درمانی نیاز دارند. این که برای رسیدن به نتایج و اهداف دلخواه به چند جلسه‌ی درمانی نیاز دارید به میزان افتادگی پوست، واکنش بدن به امواج هایفو، شرایط فرآیند پیری پوست در شما و موارد این چنینی بستگی دارد. دو جلسه با فاصله‌ی ۶ ماه یا ترمیم سالانه‌ی هایفو از جمله برنامه‌های مناسب برای حفظ جوانی پوست هستند. برنامه‌ی مناسب درمانی در جلسه‌ی مشاوره و بعد از معاینات به شما اعلام خواهد شد.

انعطاف پذیری بالا

به علت محدود بودن عوارض هایفوتراپی و ایمنی بالای این روش، می‌توان از آن برای جوانسازی تمام نقاط بدن، حتی مناطق حساسی مانند پلک‌ها، استفاده کرد. از جمله کاربردهای هایفوتراپی می‌توان به رفع ورم پلک‌ها، حذف نسوج بزرگ پوستی، لیفت صورت، شکستن چربی‌های بدن، بهبود خط فک، رفع غبغب و افتادگی گردن، بهبود شکل کلی صورت و بسیاری از موارد دیگر استفاده کرد. همه‌ی این‌ها با سرعت بالا و بدون دردسرهای عمل جراحی انجام می‌شوند.

هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟

هایفوتراپی از انرژی مافوق صوت متمرکز برای هدف قرار دادن لایه‌های زیر پوست استفاده می‌کند. انرژی فراصوت دمای بافت را به سرعت افزایش می دهد.

وقتی سلول‌ها در منطقه مورد نظر به دمای معینی رسیدند، دچار آسیب سلولی شده و برای ترمیم شروع به کلاژن سازی طبیعی می کنند که این امر باعث جوانسازی و لیفت پوست می شود.

هایفو در گوهردشت
هایفو در گوهردشت

چند جلسه هایفو مورد نیاز است؟

برای رسیدن به بهترین نتیجه‌ی هایفوتراپی بسیاری از مراکز درمانی توصیه می‌کنند در طول سال اول ۳ جلسه‌ی درمانی انجام شود. برای حفظ نتایج هایفوتراپی در سال‌های آتی نیز ۱ یا ۲ جلسه‌ی سالیانه توصیه می‌شود. تعداد جلسات بسته به درخواست شما قابل تغییر است، اما تجربه‌ی ما نشان می‌دهد که تعداد جلسات ذکر شده بهترین نتایج را حاصل می‌کنند..

چقدر طول میکشد تا نتایج هایفوتراپی مشخص شود؟

بعد از انجام هایفو، شما می توانید تاثیر اولیه را ببینید، اما نتیجه نهایی حدود ۲ تا ۳ ماه بعد نمایان می شود. چون این بدن شماست که به طور طبیعی کلاژن را بازسازی می‌کند و این مدت زمان بستگی به بدن شما دارد. چون این فرآیند تولید کلاژن شما را تحریک می‌کند، تا چه مدت نتایج به شما بستگی دارد.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب