الگوی کانتورینگ صورت کرج

الگوی کانتورینگ صورت کرج

الگوی کانتورینگ صورت کرج

خانم های امروزی که به آرایش صورت شان اهمیت میدهند حتما با اصطلاح کانتورینگ آشنا هستند اما شاید ندانید که کانتورینگ برای انواع فرم صورت یکسان نیست و هر فرم صورت تکنیک ها و ترفندهای خاص خودش را در کانتورینگ دارد.الگوی کانتورینگ صورت کرج یکی از خدمات ما در کلینیک آلا میباشد.در این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد.

کانتورینگ صورت چیست

قبل از شروع مراحل آموزش می خواهیم توضیح دهیم که کانتورینگ صورت چیست، تا همه افراد تازه کاری که این مطلب را مطالعه می کنند نیز درک درستی از آن داشته باشند.

کانتورینگ صورت تکنیکی است که قبلا برای مدل های فشن و هنرپیشگان سینما استفاده می شد، اما اکنون بخشی از برنامه آرایش روزانه بسیاری از افراد شده است. کانتورینگ، هنر ارتقاء ساختار صورت شما از طریق آرایش و شکل دادن به قسمت های خاص صورت است.

معمولا رنگهای تیره بر روی نواحی پیشانی ، بینی، چانه و گونه استفاده میشود.

کرمهای هایلایت نیز برای برجسته سازی نواحی مختلف صورت مورد استفاده قرار میگیرند. که معمولا از کانسیلر یا کاموفلاژ دو درجه روشنتر از پوست استفاده میشود.
اصولا در روند کانتورینگ صورت نواحی از چهره را به رنگ روشن آغشته میکنند که بیشتر در معرض تابش آفتاب میباشد.

نکته: باید به گونه ای رنگهای روشن و تیره رو اعمال کنید که هیچ گونه مرز جدا کننده ای وجود نداشته باشه.

ابتدا باید فرم صورتی را که میخواهید ارایش کنید رو تشخیص بدید که جزو کدوم دسته از صورتها قرار دارد
و سپس اون صورت رو به صورت متعادل ما که صورت بیضی هست نزدیک میکنیم

الگوی کانتورینگ صورت کرج
الگوی کانتورینگ صورت کرج

 

الگوی شروع کانتورینگ صورت کرج

برای شروع کانتورینگ مهم‌­ترین مرحله و اساسی­‌ترین آن شناخت فرم صورت است. در این صورت است که با تکنیک­‌هایی مناسب در صدد بهبود فرم صورت برای رسیدن به فرم ایده‌­آل می­‌رسید.

در کانتورینگ یک فرم صورت ایده­‌آل در نظر گرفته شده است که هدف استفاده از سایه روشن­‌ها برای رسیدن به این فرم است. برای اینکه بدانید فرم صورتتان به چه شکل است ما دسته‌­بندی­‌هایی را ارائه می­‌کنیم و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مقابل یک آینه بایستید، موهایتان را از جلو پیشانی­تان کاملا عقب بکشید و با یک قالب صابون رنگی کادر صورتتان را مشخص کنید .

صورت های زاویه دار و استخوانی که در بسیاری از مجلات و عکس های تبلیغاتی دیده میشه معمولا با استفاده از هنر کانتورینگ و آرایش حرفه ای ایجاد میشه و معمولا همه افراد این مدل صورت رو به طور طبیعی ندارند!

کانتورنیگ صورت یکی از مهارت های تخصصی در زمینه آرایش صورت هست اما اونقدرها هم سخت نیست و همه خانوم ها می تونن با استفاده از یه آموزش صحیح و مرحله به مرحله بهترین کانتورینگ رو برای صورت خودشون یاد بگیرند. تنها کاری باید انجام بدید اینکه که اموزش های مرحله به مرحله متناسب با حالت صورت خودتون رو با دقت ببینید و بعد، از این آموزش ها برای کانتورینگ صورتتون استفاده کنید.

الگوی کانتورینگ صورت کرج
الگوی کانتورینگ صورت کرج

کلینیک آلا

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

الگوی کانتورینگ صورت کرج
الگوی کانتورینگ صورت کرج

در مجله آلا بیشتر بخوانید:

الگوی کانتورینگ صورت کرج
الگوی کانتورینگ صورت کرج

وسایل کانتورینگ

وسایل کانتورینگ و نحوه استفاده از پالت مورد نیاز شما به شرح ذیل میباشد :

  • همانطور که در عکس مشاهده می کنید نیاز به پالت کانتورینگ همانند تصویر زیر را دارید که دارای حداقل دو رنگ تیره و روشن باشد.
  • معیار سنجش تیرگی و یا روشنی پالت ها پوستتان می باشد.
  • در کانتورینگ صورت، رنگ روشن برای برجسته کردن و رنگ تیره مابین دو رنگ روشن استفاده می شود.
  • طبق تصویر فوق نقاط روشن مشخص شده صورتتان را به رنگ روشن پالت آغشته نمایید.
  • حال نوبت به رنگ تیره می باشد و همانطور که قبلا گفته شد مابین خطوط روشن از پالت تیره البته به صورت خطوط نازک استفاده نمایید.
  • الان نوبت به مرز کشی مناطق کانتور شده میباشد به این صورت که با نقطه چین مرز کرم پودر کانتورینگ روشن و تیره را از یکدیگرمشخص نمایید.
  • به صورت منظم در مرز مشخص شده با نقطه چین بوسیله قلم دو رنگ را با یکدیگر مخلوط نمایید.
  • الان باید سایه ای از مرز ها و برجستگی ها را در چهره خود ببینید.
  • برای تکمیل کانتورینگ صورت، تمام چهره خود را به پودر آغشته نمایید و آرایشتان را مرتب کیند.
  • جهت تیره تر کردن نواحی تیره کانتورینگ می توانید از پودر برنزه استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط