میکروبلدینگ به روش فیبروز در کرج

میکروبلدینگ به روش فیبروز در کرج

میکروبلدینگ به روش فیبروز در کرج

میکروبلیدینگ یکی از روش‌های آرایش نیمه دائم ابروها است. با میکروبلیدینگ می‌توانید با توجه به فرم صورت، حالت ابروهای خود را طراحی کنید و ابروی خود را پرتر جلوه دهید. در این بخش از مقالات آلاکلینیک به میکروبلدینگ به روش فیبروز در کرج می پردازیم. باما همراه باشید.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای انجام میکروبلدینگ می باشند؟

توصیه می کنیم قبل از انجام میکروبلدینگ حتما با یک متخصص پوست مشورت کرده و سوابق پزشکی ،ابتلا به هر گونه بیماری و مصرف هر گونه دارویی را به وی اطلاع دهید .اگر شما در دوران بارداری یا شیردهی بوده و یا مبتلا به بیماری های نقص سیستم ایمنی مانند ایدز و هپاتیت هستید از انجام میکروبلدینگ جدا خودداری کنید .اگر شما دارای بیماری های پوستی مانند اگزما،پسیوریازیس،زونا و …می باشید و یا نسبت به ترکیبات شیمیایی و گیاهی آلرژی دارید در حال حاضرکاندیدای مناسبی برای انجام این روش محسوب نمی شوید .

در صورت مصرف داروهایی مانند داروهای ضد آکنه ،داروهای ضد پیری مانند رتینول و داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین،آسپرین و هپارین انجام میکروبلدینگ هم اکنون برای شما میسر نمی باشد .بیماران مبتلا به اختلالات تیروئیدی و دیابت نیز گزینه مناسبی برای انجام این روش به شمار نمی آیند .بنابراین در هنگام مراجعه به پزشک در مورد تاریخچه پزشکی فعلی خود صادق بوده و در صورتی که واجد هر یک از شرایط یاد شده می باشید این موارد را به پزشکتان اطلاع دهید .

میکروبلدینگ به روش فیبروز در کرج
میکروبلدینگ به روش فیبروز در کرج

معرفی وسایل میکروبلدینگ

دستگاه میکروبلدینگ بر اساس شکل به سه شکل قلم دستی نقره ای سنگین،قلم میکروبلدینگ با تیغه جانبی و قلم خارج از مرکز تقسیم می شود .

قلم دستی نقره ای سنگین رایج ترین ابزار مورد استفاده در این تکنیک بوده و قلم خارج از مرکز برای افرادی که دارای ابروهای کمتری می باشند مناسب می باشد . سوزن سرکج نیز یکی دیگر از وسایل میکروبلدینگ است که با استفاده از آن می توان خطوط باریکی را روی پوست ایجاد کرده و جوهر و رنگ را به داخل پوست هدایت نمود .

ترمیم میروبلدینگ

برای ترمیم باید ۳۰ تا ۶۰ روز صبر کنید تا محل زخم ترمیم پیدا کند و سپس اقدام به ترمیم کنید. ابروهای میکروبلید شده طی چند مرحله ترمیم خواهند شد. نشست رنگدانه‌ها و قرار گیری دقیق آن‌ها نیازمند زمان بوده و رنگدانه‌ها با مرور زمان حالت طبیعی پیدا خواهند کرد. اگر پس از انجام میکروبلیدینگ، متوجه خروج رنگدانه‌ها از ابروی خود شدید نگران نباشید. پس از ایجاد این حالت، روی ابرو ضد آفتاب با SPF 30 یا ۵۰ زده و در معرض آفتاب قرار نگیرید تا رنگ ابروهای شما از بین نرود.

افرادی که نباید میکروبلدینگ ابرو انجام دهند

اکثریت خانم ها دوست دارند که ابروهای زیبا و پُری داشته باشند تا دیگر نیاز نباشد مدام مداد ابرو در دست داشته باشند و به ابروهایشان فرم دلخواهشان را بدهند. به همین خاطر روش های مختلفی را بر روی ابروهای خود انجام می دهند تا فرم ابروهایشان را زیباتر کنند.

میکروبلدینگ به روش فیبروز در کرج
میکروبلدینگ به روش فیبروز در کرج

میکروبلدینگ ابرو یکی از همان روش های زیبایی ابرو می باشد. اما باید بدانید که این کار را تمام خانم ها نمی توانند انجام دهند مثلا خانم های باردار، خانم هایی که مستعد ابتلا شدن به کلوئید را دارند، خانم هایی که یکی از اعضاء بدن آن ها پیوند عضو داشته است، خانمی که بیماری کبدی دارد و یا مبتلا به یک بیماری ویروسی همچون هپاتیت می باشد نمی توانند که میکروبلیدینگ ابرو انجام دهند و اگر به این کار تمایل بسیاری دارند حتما باید با پزشک متخصص خود مشورت کرده و در صورت تایید پزشک این کار را با احتیاط کامل انجام دهند.

ماندگاری:

به دلیل اینکه میکروبلدینگ در عمق کمتری انجام می‌شود می‌توانیم آن را یک روش نیمه دائمی بدانیم. در حالی که میکروپیگمنتیشن به دلیل اینکه به عمق نفوذ می کند حالت پایدارتری دارد و ماندگاری آن طولانی تر است. قبل از انجام میکروبلدینگ:

  • روزی که قرار است میکروبلیدینگ را برای ابروهای تان انجام دهید ورزش نکنید.
  • یک روز قبل از انجام میکروبلیدینگ از خوردن داروهایی مانند آسپیرین، ایبوپروفن و ویتامینE خودداری کنید.
  • به مدت سه روز قبل از انجام میکروبلیدینگ ابرو های تان را رنگ نکنید.
میکروبلدینگ به روش فیبروز در کرج
میکروبلدینگ به روش فیبروز در کرج

بعد از میکروبلدینگ:

  • بعد از انجام میکروبلدینگ قسمت های اطراف ابرو را با استفاده از سرم نمکی و پنبه تمیز کنید.
  • از کرم‌های تجویز شده هر ۴ ساعت یکبار استفاده کنید.
  • به مدت یک هفته از انجام فعالیت هایی مانند ورزش کردن
  • اگر بعد از انجام میکروبلیدینگ ابرو های تان
  • در زمان بارداری و یا شیر دهی
  • افرادی که دچار بیماری دیابت هستند یا داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنند.
  • افرادی که دارای بیماری صرع هستند
  • اگر بیماری های پوستی دارید میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن برای شما ممنوع است.
  • در صورتیکه شکستگی در ناحیه ابرو دارید از میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن استفاده نکنید.
میکروبلدینگ به روش فیبروز در کرج
میکروبلدینگ به روش فیبروز در کرج

زمان لازم برای انجام میکروبلدینگ

میکروبلدینگ ابرو کار چندان سختی نمی باشد اما از آنجا که با حساس ترین بخش بدن یعنی چشم در ارتباط می باشد و با در نظر گرفتن اینکه صورت یک بخش کاملا حساس می باشد و باید تغییرات و زیبایی هایی که قرار است بر روی آن انجام شود با دقت و توجه خاصی صورت گیرد نزدیک به 2 ساعت زمان لازم دارد تا نتیجه مطلوبی را شاهد باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط