فیبروز ابرو کرج

فیبروز ابرو کرج

فیبروز ابرو کرج

نام این متد فیبروز برگرفته از شرکتی در صربستان می باشد. که این روش زیبایی را بنیان گذاری کرده است. در حال حاضر افراد بسیاری از کشور ما. ، این  متد زیبایی ابرو را مورد استفاده قرار داده اند. در این بخش از مقالات آلاکلینیک به فیبروز ابرو کرج می پردازیم. با ماهمراه باشید.

فیبروز از کجا آمده است؟

اصطلاح فیبروز برگرفته از نام شرکتی می‌باشد که این روش را برای زیبایی بیشتر ابرو‌ها بنیان گذاری کرده است. در کلمه فیبروز فی نشان نام شرکت است و بروز به معنی خط ابرو یا ابرو‌ها می‌باشد. شرکت فیبروز در صربستان واقع شده است. و دارای شاگردان ایرانی زیادی است. و در حال حاضر در ایران از فیبروز ابرو. برای فرم و حالت دادن به ابرو‌ها استفاده می‌شود.

"<yoastmark

فیبروز چیست؟

فیبروز ابرو از انواع روش‌های نیمه دائمی برای آرایش ابرو‌ها است که در این روش برای هاشور و سایه زدن ابرو از سوزن‌های یک‌بارمصرف و به صورت دستی استفاده می‌شود و بعد از اتمام مراحل فیبروز شما ابرو‌هایی با فرم زیبا و طبیعی خواهید داشت.

خدمات فیبروز ابرو در کرج

فیبروز ابرو از جمله روش نیمه دائمی برای زیبایی ابرو و آرایش ان می باشد که از آن می توان به صورت دستی با استفاده از سوزن های یکبار مصرف استفاده نمایید و پس از اتمام این روش شاهد زیبایی ابروهای خود با فرم بسیار طبیعی و عالی خواهید بود.فیبروز شهرت جهانی دارد و مختص اروپای شرفی نیست و در کشورهای آسیایی و آمریکایی از علاقمندان زیادی برخوردار می باشد .

خدمات تخصی فیبروز ابرو ، در جهت فرم دهی و پر کردن جاهای خالی به کمک ابزار فیبروز انجام می شود. ابزار فیبروز از تیغهای آن تا رنگدانه های آن با میکروبلیدینگ متفاوت است .

"<yoastmark

هدف از انجام فیبروز

هدف از این متد برطرف کردن و ارائه راه حلی برای پوشاندن نواقص ابرو می باشد که با پر کردن مناطق خالی، فرم دهی به ابرو و قرینه سازی ابرو انجام میگیرید. با فیبروز ابرو شما می توانید صاحب ابرو هایی با طرح خاص و با رنگ مختصی باشید. در نظر داشته باشید که این روش آرایش ابرو دائمی نمی باشد و پس از گذشت مدتی معین از بین می رود برای همین برای داشتن ابروهایی طبیعی با زیبایی خاص می توانید به صورت دائم از این متد استفاده نمایید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی از این روش بهره مند شوید همچنین می توانید با تهیه دستگاه فیبروز ابرو و آشنایی با این روش و مراحل های آن در منزل خود به آرایش ابروهای خود بپردازید.

مزایای فیبروز ابرو:

  • اولین مزیت هاشور فیبروز ابرو این است که شما وقت کمتری برای آرایش لازم دارید. بدون صرف وقت شما ابروهای پرپشت و قرنیه دارید و نیازی به استفاده از مداد، سایه و ریمل­های ابرو نیست.
  • نسبت به بقیه روش‌ها بعد از پاکسازی ته رنگی با تناژ قرمزی روی صورت ایجاد نمی­شود.
  • پاک کردن هاشور فیبروز ابرو به راحتی امکان پذیر است. چون رنگدانه های استفاده شده در این روش به عمق پوست نفوذ نمی‌کند.
  • نسبت به بقیه روش‌های دیگر التهاب، سوزش و درد کمتری دارد.
  • "<yoastmarkا استفاده از این روش هر مدل دلخواه بر روی ابرو قابل اجرا است.
  • هزینه فیبروز ابرو نسبت به روش­های دیگرمناسب تر است.
  • اگر می‌خواهید ابروهای قرینه داشته باشید فیبروز ابرو یکی از بهترین روش‌ها است.

فیبروز ابرو از جمله روش نیمه دائمی برای زیبایی ابرو و آرایش ان می باشد که از آن می توان به صورت دستی با استفاده از سوزن های یکبار مصرف استفاده نمایید و پس از اتمام این روش شاهد زیبایی ابروهای خود با فرم بسیار طبیعی و عالی خواهید بود.امروزه اغلب افراد با این روش زیبایی و آرایش ابرو آشنا هستند و در تمامی جوامع غربی و شرقی از این روش استفاده می کنند.

رنگ‌های مورد استفاده در فیبروز

رنگ‌هایی که برای فیبروز مورد استفاده قرار می‌گیرند از انواع مواد معدنی ساخته می‌شوند و این رنگ‌ها فاقد فلزات سنگین می‌باشند و به راحتی جذب پوست می‌گردند و ظاهر و رنگی طبیعی را به ابرو‌های شما می‌بخشند این رنگ‌ها همچنین بعد از پاک شدن ته رنگ قرمز از خود به جای نمی‌گذارند و به صورت کامل از روی پوست پاک می‌شوند.

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو

در تاتو، جوهر به طور غیر طبیعی و یک دست و به هم پیوسته به زیر پوست تزریق می‌شود و به دلیل عمقی بودن تزریق، پاک‌کردن آن بسیار دشوار خواهد بود و در آخر هم مقداری از جوهر یر پوست باقی خواهدماند.

اما در روش فیبروز ابرو به دلیل سطحی بودن تزریق، دیگر پاک کردن آن بسیار راحت خواهد بود و اثری از ان بعد از پاک کردن به جا نمی‌ماند و می‌توانید مدل ابرو خود رابه راحتی تغییر دهید و ان را پهن یا باریک بکنید بدون ترس از به جا ماند جای تاتو قبلی.

قلمی که در هاشور فیبروز به کار می‌رود بسیار باریک است و متخصص این کار با ظرافت کامل به طراحی ابروی شما می‌پردازد و به راحتی تار مو‌ها را طراحی می‌کند به صورتی که بعد از انجام این کار کسی متوجه تاتو کردن ابرو‌های شما نشود. اما در تاتو، شکل ابرو‌ها طبیعی نخواهد بود.

"<yoastmark

فیبروز ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

توجه داشته باشید که این روش آرایش ابروها مناسب افرادی می باشد که تا به حال روش تاتو بر صورت آنها انجان نشده است. در صورتی که افراد از تاتو استفاده کرده باشند اجرای این روش امکان پذیر نخواهد بود چرا که فیبروز ابرو به قدری ظریف می باشد که در ابروهای تاتو شده نمی توان این طرح را مشاهده کرد. هم چنین برای اجرای این متد بایست پوست فرد عاری از هرگونه زخم و آسیب باشد با توجه به این موضوع می توان نتیجه گرفت افرادی که در این قسمت از صورت خود دچار آسیب هستند تا بهبود آن بایست انجام فیبروز را به تعویق بیندازند. با استفاده از این تکنیک بی شک رضایت کافی را کسب خواهید کرد و زیبایی بی نظیری را به ابروهای خود هدیه خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط