لیپوساکشن کل بدن در کرج

لیپوساکشن کل بدن در کرج

لیپوساکشن کل بدن در کرج

انجام یک عمل فرم‌دهی بدن تصمیمی کاملاً شخصی است، که بر همین اساس لازم می‌دانیم به تمامی نگرانی‌ها و پرسش‌هایتان پاسخ دهیم. دکتر مشاوره لیپوساکشن را با دریافت اطلاعات کاملی در مورد تاریخچه پزشکیتان و یک معاینه شروع می‌کند. در این بخش از مقالات آلاکلینیک به لیپوساکشن کل بدن در کرج می پردازیم. با ما همراه باشید.

مشاوره اولیه

در صورت داشتن سابقه هرگونه اسکاری که به خوبی التیام نیافته، انجام هرگونه لیپوساکشن یا جراحی در گذشته، سابقه خانوادگی سرطان سینه، و هرگونه نگرانی یا دغدغه‌ای در خصوص این درمان، می‌بایست موضوع را با دکتر در میان بگذارید. همچنین اگر قصد دارید وزن زیادی کم کنید یا در آینده باردار شوید، می‌بایست پزشکتان را در جریان بگذارید. به علاوه، از شما در مورد نتایجی که در نظر دارید، عادات ورزشی و رژیم غذایی‌تان سؤال خواهد شد. این اطلاعات به پزشک کمک می‌کنند تا انتظارات شما را بهتر درک کرده و مناسب‌ترین برنامه درمانی را برایتان طراحی کند.

لیپوساکشن کل بدن در کرج
لیپوساکشن کل بدن در کرج

در جلسه معاینه، اندازه و شکل دست‌ها، پاها و تنه، و همچنین کیفیت پوست و نسبت اندازه بدن، دور قفسه سینه و دست و پاها به یکدیگر ارزیابی می‌شود. در مورد سایر گزینه‌های موجود نیز صحبت می‌شود. همچنین می‌توانید عکس‌های قبل و بعد از عمل بیماران اخیر را ببینید. در صورت تمایل، می‌توانید از نظر بیماران قبلی نیز مطلع شوید. هزینه لیپوساکشن به طور تقریبی برایتان توضیح داده خواهد شد. برای تشکیل پرونده پزشکیتان از شما عکس گرفته می‌شود.

آیا لیپوساکشن با وجود برداشتن چربی ها، منجر به کاهش وزن می شود؟

در پاسخ باید گفت خیر. از آنجایی که لیپوساکشن سلول های چربی را خارج می کند، اغلب فکر می کنند که می توانند با این روش، بدون ورزش و تغییر رژیم غذایی وزن خود را کاهش دهند. با  اینکه بیشتر بیمارانی که از روش لیپوساکشن استفاده کرده اند، وزنی کم نکرده اند، اما به طور متوسط می توان انتظار داشت که بیمار با لیپوساکشن بین ۱ تا ۲ کیلوگرم وزن کم کنند. به طور کلی تمام روش های زیبایی که طی آنها چربی ها از بدن خارج می شوند، به علت عدم کاهش وزن  به عنوان راه حل نهایی توصیه نمی شوند.

لیپوساکشن کل بدن در کرج
لیپوساکشن کل بدن در کرج

به علاوه حذف سلول های چربی هیچ تاثیری بر نوسانات وزنی آینده بیمار نخواهد داشت. در صورتی که پس از لیپوساکشن شکم یا نقاط دیگر بدن، پرخوری کنید یا ورزش نکنید، سلول های چربی باقی مانده می توانند بزرگتر شوند و وزن فرد ممکن است اضافه شود. با این تفاوت که این بار در قسمت دیگری نمود پیدا خواهد کرد.

عمل جراحی لیپوساکشن برای چه کسانی مناسب است؟

در صورتی که قصد انجام لیپوساکشن را دارید قبل از هر چیزی باید مطمئن بشوید که فرد مناسبی برای این عمل هستید. به همین دلیل در ادامه قصد داریم به ویژگی افراد مناسب برای عمل جراحی لیپوساکشن بپردازیم. به طور کلی کاندیداهای مناسب برای عمل جراحی لیپوساکشن عبارت‌اند از:

  • لیپوساکشن کل بدن در کرج
    لیپوساکشن کل بدن در کرج

    افرادی که قبلاً تلاش کرده‌اند تا با رعایت رژیم‌های غذایی و انجام ورزش، حجم توده چربی بدن خود را کاهش بدهند، اما رسوبات چربی به حدی بوده است که علیرغم ورزش و رژیم غذایی صحیح نیز، از بین نرفته‌اند. این افراد می‌توانند از عمل جراحی لیپوساکشن به عنوان یک راه‌حل مناسب برای خارج کردن این قبیل چربی‌های سرسخت، استفاده کنند.

  • افراد غیر سیگاری
  • زنانی که قصد بارداری ندارند.
  • افرادی که نگاهی واقع‌بینانه و چشم‌انداز مثبتی به عمل جراحی لیپوساکشن شکم، لیپوساکشن پشت یا سایر نواحی بدن دارند و برخورداری از یک فرم بدنی ایده‌آل برایشان اهمیت دارد.

سن مناسب لیپوساکشن

اکثر افرادی که از مراجعه کنندگان عمل لیپوساکشن هستند، در رده های مختلف سنی قرار دارند. از نوجوان زیر هجده سال تا افراد بالای هفتاد سال ممکن است لیپوساکشن انجام دهند. اما باید گفت که توصیه پزشکان در مورد سن مناسب برای لیپوساکشن در هر ناحیه از بدن، بالای هجده سال است.

لیپوساکشن کل بدن در کرج
لیپوساکشن کل بدن در کرج

عمل لیپوساکشن چگونه انجام می شود؟

برای انجام این عمل از یک دستگاه لیپوساکشن و لوازم جانبی آن از جمله لوله های کوچکی به نام کانولا استفاده می شود. تیم پزشکی ابتدا قسمت هایی از بدن شما که باید تحت عمل قرار گیرد را آماده می کند. سپس بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام می شود.

یک بریدگی کوچک بر روی موضع محل عمل ایجاد شده و لوله ساکشن که نوک تیزی دارد از طریق این بریدگی در داخل توده چربی های انباشته قرار داده می شود و سلول های چربی به وسیله نوک لوله جارو می شوند.

چربی های کَنده شده از طریق لوله ساکشن به بیرون کشیده می شود. عمل مکش به وسیله یک پمپ وکیوم و یک سرنگ بزرگ انجام می گیرد.

کدام قسمت از بدن را میتوان ساکشن کرد؟

گردن و غبغب، بازو ، سینه ، شکم و پهلو ها و پوبیس (ناحیه بالای قسمت تناسلی) ، پشت و کمر ، باسن ، رانها ، زانوها ، ساق و برجستگی های پشتی و جلویی ناحیه زیر بغل

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب