لیفت مژه در کرج

لیفت مژه در کرج

لیفت مژه در کرج

لمینت و لیفت مژه یکی از روش‌های نسبتا جدید برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه است. بسیاری از افراد، این روش‌ها را جایگزین مناسب و کم ضررتری نسبت به اکستنشن مژه می‌دانند.در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که این روش درمانی چیست، چگونه عمل می‌کند و چه استفاده‌هایی دارد. همچنین در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی لیفت مژه در کرج و همچنین لمینت مژه  با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید.

 

لیفت و لمینت مژه کرج

لمینت و لیفت مژه روشی عالی برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه‌های شما است. اگر مژه‌های کوتاه، مستقیم و افتاده دارید، با این روش می‌توانید به آنها حالت دهید و از زیبایی مژه‌های خود لذت برید.(برای مطالعه مقاله لیفت ابرو در کرج کلک کنید)

مرکز لیفت مژه در کرج

جهت مشاوره در رابطه با لیفت مژه در کرج  ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

لیفت مژه در کرج
لیفت مژه در کرج

 

لمینت مژه

در فرآیند لمینت مژه، مهمترین و اولین کار اشباع کردن کراتین موهای مژه است. کراتین که یک پروتئین مقاوم می باشد، یکی از اجزای مو و پوست بدن شما است. در طی مراحل کار ابتدا چربی ها و آلودگی های مژه ها را پاک می کنندو آن را کاملا تمیز می نمایند.

سپس تکنسین سرم تغذیه مو را اعمال می کند. این سرم شامل مجموعه ای از عناصر مفید است. گاهی اوقات هم می توان ویژگی های رنگی آن را تعیین کرد، که بنا بر انتخاب خودتان توناژ رنگ را می توانید انتخاب کنید.

در صورتی که رنگ اصلی به قدر کافی اشباع باشد، می توانید از همان رنگ طبیعی آن استفاده کنید. در مرحله نهایی، کراتین قرار می گیرد، که موجب تقویت حجم و استقامت مو هم می شود.

لمینت هم با ژلاتین صورت می گیرد و هم با کراتین. استفاده از ژلاتین دوام کمتری دارد. اغلب توصیه می شود از لمینیت کراتین استفاده کنید. ترکیب دارویی آن برای هر مویی به کار می رود.

لمینت کراتین یک لایه متراکم هوای فشرده در برابر آسیب ها ایجاد می کند. با توجه به محتوای پروتئینی آن، پپتید، روغن و ویتامین ها، مزایای بسیاری برای مژه ها دارد که باعث درخشش، صاف بودن، حجم گرفتن، سرعت رشد و افزایش رنگ می شود. ضمنا در صورتی که توانایی انجام این کار را داشته باشید، لمینت مژه در خانه هم امکان پذیر است.

مزایای لمینت مژه

با توجه به این که امروز مژه های مصنوعی در بازار دیده می شود و امکان ساخت آنها وجود دارد، لازم است درباره مزایای این روش خاص صحبت کنیم.

  •  این روش طبیعی ترین روش برای تقویت مژه ها است و باعث می شود که خود مژه ها مجددا احیا شود.
  •  باعث می شود که موهای مژه بلندتر، پرپشت تر و با قوس زیباتری دیده شود.
  •  سرمی که بر پیازچه های جوان مو قرار می گیرد، باعث رشد سریع تر آن ها می شود.
  •  لمینیت، مژه ها را از اثرات منفی عوامل خارجی و لوازم آرایشی محافظت می کند، از جمله سرما، گرد و غبار و اشعه ماوراء بنفش.
  •  علاوه بر این، مواد مفید باعث تغذیه پوست در اطراف چشم می شود. لذا استفاده از کرم ها در اطراف چشم دیگر ممنوع نیست!
  •  مژه ها حتی پس از خواب هم حالت خود را حفظ می کنند که این مزیت بزرگ این روش است.
  •  امکان استفاده از لنزهای تماسی بدون محدودیت وجود دارد.

کلینیک لیفت مژه در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر لیفت مژه در کرج  دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید

لیفت مژه در کرج
لیفت مژه در کرج

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین روش ها برای فر کردن قابل توجه مژه ها است که بین 8-6 هفته دوام دارد.

درمان با لیفت مژه به این صورت است که مژه ها به سمت بالا کشیده می شوند تا به آنها حجم و طول اضافه شود. علاوه بر این، شما حتی می توانید مژه هایتان را رنگ کنید!

قبل از لیفت مژه

هر چیز فوق العاده، یکسری معایب به همراه دارد. اگر پوست خیلی حساسی دارید، دچار خشکی مزمن چشم شده اید، یا هر عفونت دیگری در چشم دارید، بهتر است درمان های دیگر را امتحان کنید. محلولی که حین درمان با این روش استفاده می شود، ممکن است باعث خارش بیشتر شود (هیچ کس مژه های بلند در ازای چنین قیمتی نمی خواهد.) همچنین اگر مژه هایتان خیلی کوتاه است، ممکن است لیفت مژه خیلی روی آن ها تاثیر گذار نباشد.

مراقب های پس از انجام لیفتینگ

  • بعد از انجام کار تا 48 ساعت رطوبت و اب نباید به مژه شما برشد. پس از دوش گرفتن و سونا رفتن بپرهیزید. لازم به ذکر است هر چه پروسه ی این مراقبت طولانی تر باشد، نتیجه ی کار شما بهتر و ماندار تر خواهد بود
  • هم چنین در برخی موارد آرایشگر به شما ریمل های مخصوصی می دهد که بایستی در دو روز ابتدایی استفاده شود تا مژه ها به هم نچسبند و رطوبت آن ها حفظ شود.
  • توصیه می شود تا 48 ساعت از استفاده از ریمل ها و مواد آرایشی بر روی مژه ها خودداری کنید.

ازمطالب زیر نیز در آلا کلینیک دیدن فرمایید

مراحل انجام لیفت مژه

بعد از تمیز کردن مژه‌ها، یک پوشش سلیکونی بالای مژه روی پلک قرار می‌گیرد. مژه‌ها با چسب خاصی به این پوشش می‌چسبند. این چسب تقریبا شبیه به چسب هایی است که برای چسباندن مژه مصنوعی استفاده می‌شود.

سپس تارهای مژه با شانه مخصوص در جای خود قرار می‌گیرند. در همین مرحله، یک محلول خاص حالت‌دهنده به مژه‌ها می‌زنند که این محلول هیچ ضرری برای چشم و مژه ندارد. این محلول یا لوسیون، حکم نرم‌کنده و حالت‌دهنده را دارد.

برای مدت ۶ تا ۱۲ دقیقه این لوسیون روی مژه باقی می‌ماند.

این مقدار، به جنس مژه‌های شما بستگی دارد. اگر زودتر حالت بگیرد، مدت کمتری روی مژه‌هایتان از این لوسیون استفاده می‌شود. گاهی این روند باید دو بار تکرار شود تا مژه‌ها کاملا حالت بگیرند.

لیفت مژه در کرج
لیفت مژه در کرج

عوارض لیفت مژه

بالاخره هر زیباشدنی دردسر‌هایی هم دارد. البته نه برای همه! عوارضی که در ادامه بیان می‌کنیم ممکن است برای شما پیش آید ممکن هم است که هیچ‌کدام را تجربه نکنید.

اگر سابقه خشکی چشم و حساسیت پوست و چشم داشته باشید، امکان دارد که مواد شیمیایی محلول‌ها و لوسیون‌ها آزارتان بدهد.

عوارض جانبی محلول‌ها به قرار زیر است:

  • تاول
  • تحریک پوست
  • قرمزی پوست صورت
  • خشکی چشم
  • جمع شدن آب در چشم
  • التهاب
  • شکنندگی بیشتر مژه‌ها

اگر سابقه مشکلات پوستی یا چشمی خاصی دارید، موادی که در لیفت استفاده می‌شوند باعث حساسیت خواهند شد. مشکلات و واکنش‌هایی نظیر:

  • حساسیت چشمی
  • عفونت چشم
  • حساسیت پوستی
  • گل مژه

تفاوت لیفت مژه و لمینت

لیفت مژه به معنای فر و حالت دار کردن مژه می باشد. لمینت اصلا مژه را فر نمی کند ولی در همان حالتی که مژه ها هستند ضخیمتر میشوند. اگر مژه خودش کمی حالت فر داشته باشد چون رنگ مشکی استفاده می شود و مژه را بلندتر می کند به صورت خودکار مژه فرتر دیده می شود.

لیفت مژه در کرج
لیفت مژه در کرج

هزینه لیفت مژه در کرج

جهت مشاوره در رابطه با لیفت مژه در کرج  ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب