جوانسازی در عظیمیه

جوانسازی در عظیمیه

جوانسازی در عظیمیه

بوتاکس که نام تجاری برای محصول سم بوتولینوم می باشد ، روش درمان موثری برای از بردن مشکلاتی است. ، که در نتیجه بالا رفتن سن. ، در بسیاری از بانوان و آقایان نمود می نماید. این محصول با غیر فعال و اصطلاحاً ریلکس نمودن. ، ماهیچه های صورت و محدود نمودن دامنه حرکت آن ها. ، در کاهش یافتن چین و چروک ها از پیشانی تا گردن ، کمک نموده و باعث صاف شدن پوست می شود.در این مقاله در رابطه با یکی از برترین خدمات خود در سطح شهر کرج یعنی. جوانسازی در عظیمیه را بررسی خواهیم کرد . پس با ما همراه شوید.

بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

جوانسازی در عظیمیه
جوانسازی در عظیمیه

در حال حاضر تزریق بوتاکس (Botox) یکی از پر طرفدارترین درمان های زیبایی شناخته شده است، بوتاکس در حقیقت از سم «بوتولینوم» (Botulinum toxin) تشکیل شده است که ما امروزه، آن را با نام تجاری «بوتاکس» آن را می شناسیم. نام تجاری بوتاکس، یک محصول آمریکایی است و به علت محبوبیت و ماندگاری تجاری آن، امروزه به جای نام علمی بوتولینوم به کار می رود.
این ماده از سم باکتری کلستریدیوم تشکیل شده است که زیر پوست انسان تزریق شده و مانع حرکت ماهیچه های زیر پوست، در آن ناحیه می شود. بدین ترتیب، ماهیچه های مربوط به آن قسمت، ناتوان شده و کشش و انقباضی که باعث بروز چین و چروک روی پوست هستند از بین می رود. در نتیجه، این عمل، می تواند درمانی برای رهایی از چین و چروک ها و همچنین جوانسازی پوست و حتی کاهش تعرق در افراد تلقی شود.

لیزر در عظیمیه کرج:

یکی از دغدغه های زنان این است که بتوانند به طور دائمی موهای زائد بدن خود را برای همیشه از بین ببرند و به همین دلیل از راه های مختلفی مانند اپلاسیون، بند، اپلیدی و دیگر روش ها استفاده کرده اند اما تمامی این روش ها موقتی است و بعد از مدتی موهای زائد مجددا رشد می کند. اما استفاده از روش لیزر می تواند یک روش نسبتا دائمی به شمار بیاید، بطوری که بعد از چندین جلسه لیزر، موهای زائد دیگر فرصتی برای رشد مجدد نخواهند داشت.

جوانسازی در عظیمیه
جوانسازی در عظیمیه

عملکرد دستگاه لیزر به این صورت است که اشعه لیزر به ریشه موها تابانده شده و آنها را می سوزاند. به این ترتیب دیگر رشد نخواهند کرد. از لیزر می توان برای از بین بردن موهای زائد در قسمت های مختلف بدن استفاده کرد که عبارتند از: موهای زائد پشت لب، زیر بغل، بیکینی، دست، پا، صورت و …. . لیزر در عظیمیه کرج توسط جدیدترین دستگاه ها و متخصصان حرفه ای انجام می شود. جهت دریافت وقت برای لیزر در عظیمیه کرج می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

تزریق بوتاکس در عظیمیه کرج :

تزریق بوتاکس در عظیمیه کرج ، یکی از آثار بالا رفتن سن، ایجاد چین و چروک بر روی پوست صورت است که این مورد می تواند بر اعتماد به نفس افراد تاثیر منفی بگذارد. اما روش هایی برای برطرف کردن این چین و چروک ها وجود دارد که یکی از رایج ترین روش ها، استفاده از بوتاکس است. این دارو در واقع سمی است که از بوتولونیوم تهیه شده که به طور موقتی عضلات صورت را فلج کرده و در نهایت باعث چین و چروک صورت را از بین می برد. از بوتاکس می توان برای از بین بردن چین و چروک خطوط پیشانی، خط خنده، خطوط پنجه کلاغی و همینطور لیفت کردن ابروها نیز استفاده کرد.

از بوتاکس برای موارد دیگری نیز استفاده می شود مانند درمان سردرد، از بین بردن تعریق زیاد در قسمت زیر بغل و … . افرادی که قصد تزریق بوتاکس را دارند، حتما باید به کلینیک های پوست و مو مراجعه کنند و از انجام آن در داخل آرایشگاه ها و سالن های زیبایی خودداری کنند. تزریق بوتاکس در عظیمیه کرج با بهترین و با کیفیت ترین مواد انجام می شود. جهت تزریق بوتاکس در عظیمیه کرج می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

جوانسازی در عظیمیه
جوانسازی در عظیمیه

معرفی انواع بوتاکس

  • بوتاکس صورت
  • اصلاح فرورفتگی یا جمع شدن چانه که در هنگام خنده ایجاد می شود.
  • اصلاح خطوط بین ابرو
  • لیفت ابرو
  • بوتاکس میگرن
  • بوتاکس دور چشم (رفع خطوط پنجه کلاغی)
  • رفع افتادگی اطراف دهان
  • رفع چین و چروک گردن (لیفت گردن)
  • بوتاکس پیشانی
  • بوتاکس لبخند (برای افرادی که در هنگام خنده لثه های فوقانی بیش از حد نمایان می شود)
  • عرق زیربغل
  • درمان عرق کف دست
  • درمان عرق کف پا
  •  عرق صورت
  • و بطور کلی برای رفع هرگونه چین و چروک ایجاد شده در صورت و گردن می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
جوانسازی در عظیمیه
جوانسازی در عظیمیه

تزریق فیلر به لب در عظیمیه کرج :

تزریق فیلر به لب در عظیمیه کرج ، برای برطرف کردن نواقص لب در افراد انجام می شود. فیلر یا همان پر کننده، یک لایه و یا یک بافت بسیار نرم می باشد که به زیر پوست تزریق می گردد. هدف اصلی تزریق فیلر، پر کردن چین و چروک های صورت، بازگرداندن ظاهر و بافتی نرم تر به صورت، حجم دهی و جوانسازی می باشد. برخی از افراد از لب های نازک، کوچک و یا بد شکل خود رضایت ندارند. از آنجا که فرم لب ها می تواند در میزان زیبایی افراد تاثیر بسزایی داشته باشد، تصمیم به تزریق مواد حجم دهنده به لب های خود می گیرند. تزریق فیلر به لب در عظیمیه کرج با مواد درجه و اورجینال انجام می شود. اگر شما قصد برجسته کردن لب های خود را دارید و به دنبال مواد ضد حساسیت هستید، به مرکز تزریق فیلر به لب در عظیمیه کرج مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط