فیلر زیر چشم در کرج

فیلر زیر چشم در کرج

فیلر زیر چشم در کرج

تزریق ژل زیر چشم یکی از روش های جوانسازی پوست است که به کمک آن می توان سیاهی و گودی زیر چشم را برطرف کرد. همچنین حجم از دست رفته زیر چشم را برگرداند.پس از صحبت در رابطه با تزریق فیلر در کرج،  در این مقاله از سایت کلینیک آلا قصد داریم در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی فیلر زیر چشم در کرج ، و در کل هر آنچه که باید در رابطه با تزریق فیلر بدانید با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

مرکز فیلر زیر چشم در کرج

جهت مشاوره در رابطه با تزریق فیلر در کرج ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

فیلر زیر چشم در کرج

چروک‌ها چند نوع هستند؟

چروک‌های چشم دو دسته هستند:

چروک‌های پنجه کلاغی:

چروک‌های پنجه کلاغی در گوشه‌ی چشم مشاهده و با خندیدن تشدید می‌شوند. درمان این چروک‌ها تزریق بوتاکس دیسپورت است.

چروک‌های زیر چشم:

این دسته از چروک‌ها زیر چشم قرار گرفته‌اند و درمان اصلی آن‌ها تزریق ژل و فیلر و مواد هیالورونیک غیر حجم‌دهنده است. به عنوان درمان مکمل برای این نوع چروک‌ها از لیزر جوانسازی غیر تهاجمی هم استفاده می‌شود

 

فیلر زیر چشم چیست؟

فیلر زیر چشم را میتوان یک فیلر تزریقی بافت معرفی کرد که از اسید هیالورونیک طبیعی تهیه شده است، که یک مولکول پیچیده کامل طبیعی محسوب می شود که در پوست وجود دارد.

پزشکان از فیلر زیر چشم جهت حجم دادن و بالا آوردن بخش هایی از پوست که فرو رفته اند، قابل انعطاف کردن چروک های عمق دار و ایجاد ظاهر و پوستی جوان و درخشان در بیماران خویش کمک می گیرند.

به چه دلیل بعضی از اشخاص نسبت به بقیه دارای حلقه های تیره تر و گودتری در نزدیکی چشم خود هستند؟

عوامل زيادي برای پدید آمدن حلقه های سیاه در زیر چشم وجود دارد ، یکی از مهم ترین عوامل ژنتیک است. بعضی از اشخاص از بدو تولد دارای چربی کم تری در زیر پوست بدن خویش هستند که این مورد میتواند گودی دور چشم را عمیق تر کند.

مزایای استفاده از فیلر های زیر چشم

فیلرهای زیر چشم نه تنها برای افرادی که می‌خواهند ظاهر خود را بهبود بخشند ، مزایای مختلفی دارند ، بلکه همچنین افرادی که طرفدار عمل جراحی نیستند و وقت کافی نیز برای این کار ندارند که چند روز مرخصی بگیرند تا بتوانند با این روش بهبود یابند، مناسب است. برخی از فواید این روش درمانی عبارت‌اند از:

  • غیرتهاجمی است و پس از انجام عمل نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد
  • بدون درد و بی‌خطر است
  • درمان سریعی است و خیلی وقت شما را نمی‌گیرد
  • پرکننده‌های اسید هیالورونیکی که از مواد طبیعی استفاده می‌شوند با گذشت زمان در بدن حل می‌شوند
  • وقتی که نتایج نهایی مورد نظر بیمار نباشد، پزشک می‌تواند به راحتی نتایج را برگرداند
  • راه حلی برای برطرف کردن کیسه‌های زیر چشمی و نواحی تیره موجود در این ناحیه، را فراهم می‌کند
  • ظاهر کلی صورت را بهبود می‌بخشد و از ایجاد ظاهری خسته در شما جلوگیری می‌نماید

انواع فیلرها

فیلرهای مرغوب مناسب دور چشم انواع مختلفی دارند. بعضی از آن‌ها عبارتند از:

  • Aliaxin SR
  • Belotero Balance
  • Stylage S
  • Juvederm volbella

اما فقط پزشک شما می‌تواند تصمیم بگیرد کدام یک از این چهار مورد برای نوع چروک یا گودی و تیرگی دور چشم شما مناسب هستند. از لحاظ کیفیت و هزینه، این چهار مورد مثل یکدیگرند، اما از لحاظ ساختار مولکولی، میزان جذب آب، شکل خوابیدن زیر بافت پوست و … تفاوت‌های ظریفی با هم دارند. پزشک شما بر اساس فاکتورهای متعدد، مانند عمق و فرم گودی و چروک‌ها، سن، ضخامت پوست، میزان چربی زیر پوست و … نوع فیلر مناسب را برای تزریق ژل و فیلر انتخاب می‌کند.

فیلر زیر چشم در کرج

بهترین کلینیک فیلر زیر چشم در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر فیلر زیر چشم در کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

فیلر های زیر چشم چه چیزی را درمان نمی کنند؟

رنگ دانه های روی پوست

در برخی موارد، دایره های تیره رنگ زیر پوست در اثر رنگدانه های پوستی ایجاد می شوند و کاهش حجم زیر پوست تاثیری در این موضوع ندارد. فیلر ها نمی توانند مشکل رنگ دانه های بیش از حد را حل کنند.(برای مطالعه مقاله فیلر صورت در کرج کلیک کنید)

چین و چروک های جدید

در حالی که فیلر ها معمولا در درمان چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرند، اما نمی توانند به خوبی از شکل گیری خطوط جدید روی پوست جلوگیری کنند.

بسته به شرایط خاص، محصولات مبتنی بر بوتولینیوم نظیر بوتاکس، دیسپورت و زئومین می توانند تاثیر بهتری در این زمینه داشته باشند

نحوه استفاده فیلرهای زیر چشم

قبل از انجام عمل فیلر زیر چشم، لازم است با پزشک متخصص پوست و مو یا جراح زیبایی مشورت کنید. این گفتگو به پزشک فرصتی خواهد داد تا متوجه شود چه چیزی باعث ایجاد حلقه­ های تاریک شما می­شود و آیا شما نامزد خوبی برای تزریق فیلر هستید یا خیر.

در صورت تشخیص پزشک برای تزریق فیلر، هیچ عامل بی­حس کننده ای برای این روش دریافت نمی­شود ، اما در صورت تمایل می­توانید از پزشک بخواهید محل تحت درمان را بی­حس کند. در صورت تقاضای بی­حسی باید باید ۳۰ تا ۴۰ دقیقه صبر کنید تا موضع تحت درمان کاملاً بی­حس شود. بدون بی­حسی درمان در ۱۵ دقیقه انجام خواهد شد.

وقتی صحبت از تزریق برندهای فیلر زیر چشم می­شود، دو رویکرد متفاوت وجود دارد: برخی ترجیح می­دهند از سوزن­ های ریز که همراه فیلرها است استفاده کنند، در حالی که تعداد بیشتری از متخصصین پوست و جراح زیبایی، برای تزریق برندهای فیلر زیر چشم کانول را ترجیح می­دهند. استفاده از سوزن یک رویکرد کلاسیک است. کانول مانند نی عمل می­کند و امکان قرارگیری دقیق­تر فیلر با تورم و کبودی کمتر را فراهم می­کند، اما مهمترین عامل در هنگام پرکردن برندهای فیلر زیر چشم، مراجعه به یک متخصص باتجربه است که آناتومی پیچیده اطراف چشم را بشناسد و به نحوه تزریق اشراف کامل داشته باشد.

بعد از عمل ، بلافاصله متوجه نتایج خواهید شد و طی دو هفته پس از تزریق، بهبودی قابل توجهی حاصل می­شود.

کلینیک فیلر زیر چشم در کرج

مواد تشکیل دهنده تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

فیلر زیر چشم از اسید هیالورونیک تولید شده است که این اسید در واقع نقش بسیار مهمی در از بین بردن گودی و کبودی زیر چشم دارد.

این اسید از آن دسته اسیدهایی به شمار می رود که در بافت های بدن به تنهایی یافت می شود، ولی زمانی که سن شما بالاتر برود این اسید به میزان کمتری در بدن تان تولید می گردد و در واقع مقدار مفیدی از این اسید در بدن شما از دست می رود. زمانی که این اسید در زیر چشم شما دیگر تولید نشود، امکان دارد گودی و کبودی زیر چشم هایتان بیشتر شود و زیبایی چشمان شما را بگیرد.

یکی از مهمترین مزیت هایی که در این اسید فیلر زیر چشم وجود دارد این است که آب بیشتری را برای بدن جذب می کند و همین مسئله موجب می شود که سیاهی چشمان شما و گودی که زیر چشم به وجود می آید کم کم از بین برود.

اسیدی که در فیلرها وجود دارد از جمله اسیدهایی است که در بدن شما یافت می شده و به همین دلیل هی خطری برای بدن شما نخواهد دات و به بهترین نحو ممکن عملکرد بسیار عالی و بی نظیری را از خود نشان می دهد.

نکاتی که قبل از تزریق فیلر باید رعایت کرد

چند روز قبل از تزریق از مصرف الکل و داروهایی مثل آسپرین و موترین که باعث رقیق شدن خون می شود خودداری کنید. تزریق زیر چشم بدون درد است و ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.

  • تغذیه:

در هفته قبل از هر نوع تزریقی، پیروی از یک رژیم غذایی سالم، بسیار مفید است. تغذیه مناسب دوره بهبودی را سرعت می بخشد و خطر عفونت را به حداقل می رساند. مخصوصا خوردن میوه، سبزیجات و پروتئین های کم چرب مفید است.

  • داروها:

قبل از تزریق، بیماران باید یک لیست از تمام داروهایی که مصرف می کنند تهیه کرده و در اختیار متخصص زیبایی خود قرار دهند. بعضی از داروها می توانند قبل یا بعد از تزریق، مشکلاتی را ایجاد کنند. متخصص زیبایی ممکن است، به طور موقت استفاده از داروهای بیمار را متوقف کند یا یک داروی جایگزین مناسب تر را پیشنهاد کند. مخصوصا بیماران نباید داروهایی مثل آسپرین که باعث رقیق شدن خون می شود، مصرف کنند.

  • سیگار کشیدن:

مصرف سیگار میزان جریان خون را در کل بدن کاهش می دهد. از آنجا که اکسیژن نمی تواند به سرعت به محل تزریق برسد، ممکن است دوره بهبود در افراد سیگاری بیشتر باشد و خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد. باید حداقل دو هفته قبل از تزریق از سیگار استفاده نکنید.

فیلر زیر چشم در کرج

ماندگاری فیلر زیر چشم چقدر است ؟

بسیاری از افرادی که می خواهند از تزریق فیلر زیر چشم استفاده کنند، بدون شک این پرسش برایشان به وجود می آید که ماندگاری آن چقدر است و تا چه زمانی زیر چشم آنها ماندگار است.

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد ماندگاری فیلرهای زیر چشم صحبت کنیم باید بدانید که ماندگاری آن بسته به سیستم بدنی هر فردی متغیر است، یعنی در زیر چشم برخی از افراد ماندگاری بیشتری دارد و در زیر چشم برخی از افراد ماندگاری کمتری دارد، ولی به طور کلی ماندگاری فیلر زیر چشم بین 6 تا 18 ماه می باشد.

اگر کبودی های زیر چشم شما بیشتر از افراد دیگر باشد بدون شک شما باید مقدار بیشتری از فیلر را زیر چشم های خود تزریق کنید

پزشک زمانی که شما را مورد معاینه قرار دهد و فیلرها را زیر چشمانتان تزریق کند به شما حدود تقریبی از بین رفتن آن را بیان می کند تا یک بار دیگر برای ترمیم آن مراجعه کنید. کسانی که می خواهند تا چندین ماه گودی ها و کبودی های زیر چشم خود را مشاهده نکنند و زیبایی را به چشمان خود بازگردانند.

باید بدانند که فیلر زیر چشم برای آنها بهترین انتخابی می باشد که می توانند داشته باشند، چرا که این روش زیبایی دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به بسیاری از کرم ها دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند از این روش زیبایی استفاده می کنند و رضای زیادی از نتیجه آن که گودی و کبودی های زیر چشمان آنها را که از بین برده است دارند.

قیمت فیلر زیر چشم در کرج

هزینه تزریق ژل با استفاده از فیلر یا پُرکننده‌های پوست بستگی به نوع و برند ژل استفاده شده میزان تزریق، ناحیه درمان و تعداد سرنگ‌های تزریق ژل و حق‌الزحمه پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. بنابراین هزینه تزریق ژل در افراد مختلف متفاوت است. تزریق ژل به عنوان یک راهکار درمانی برای جوان‌سازی پوست و برجسته‌سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این روش بدون جراحی می‌باشد و نتایج مطلوبی را به همراه دارد.

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم یکی از روش های زیبایی به شمار می رود که بسیاری از خانم ها از این روش زیبایی برای از بین بردن تیرگی ها و گودی زیر چشم خود استفاده می کنند تا زیبایی بیشتری در صورت خود داشته باشند.

اگر شما می خواهید تزریق فیلر زیر چشم را زیر چشم های خود انجام دهید باید اطلاعات بیشتری در مورد این روش زیبایی داشته باشید و به همین دلیل در ادامه به طور مفصل در مورد این روش توضیحاتی را ارائه می دهیم تا دانش شما در مورد تزریق فیلر افزایش پیدا کند.

عوارض جانبی فیلر زیر چشم 

به طور کلی چنانچه برای تزریق ژل از ژل مرغوبی استفاده شده و تزریق ژل توسط پزشک مجربی انجام گیرد، عوارض خاصی جز بروز مقداری التهاب و کبودی برای فرد نخواهد داشت.

ولی اگر پزشک انتخاب شده از تجربه و مهارت لازم برخوردار نباشد، ممکن است ژل به نقاط دیگر پخش شده یا در زیر پوست به صورت گلوله گلوله و برآمده درآید.

در مجله آلا کلینیک بیشتر بخوانید

مراحل فیلر زیر چشم

1. در صورتی که پوست شما آمادگی کهیر زدند و جوش زدن زیادی دارد.

2. در صورتی که شما باردار و یا شیرده هستید.

3. اگر سن شما کمتر از 18 سال باشد نمی توانید از این روش زیبایی استفاده کنید، چرا که مجوز تزریق فیلر برای افراد زیر 18 سال وجود ندارد.

4. اگر اختلال هایی در خونریزی خود دارد نمی توانید از تزریق فیلر زیر چشم استفاده نمایید.

5. اگر به برخی از مواد درون فیلر حساسیت داشته باشید که شما باید مواد درون آن فیلر را به خوبی بشناسید.

6. اگر پوست شما به دلایل متنوعی ملتهب شده است و یا دارای جوش و کهیر می باشد.

آیا بعد از تزریق فیلر زیر چشم ، چشم ورم میکند؟

ورم کردن و یا حتی کبودی از جمله عوارض تزریق فیلر زیر چشم به شمار می رود که در بین بسیاری از افراد این ورم و کبودی رایج است. در واقع اگر شما هم دچار ورم زیر چشم شدید به هیچ عنوان نیازی نیست نگران این مسئله باشید، چرا که این امر طبیعی است و به زودی درمان می شود، بنابراین نیازی نیست برای از بین بردن آن از روش های خاصی استفاده کنید.

این تورم به وجود آمده زیر چشم بعد از چند ساعت به طور کلی از بین می رود و تنها فردی که متوجه این ورم می شود خود بیمار است، به همین دلیل نیازی نیست نگران این مسئله باشید. اگر تورم زیر چشم شما بعد از چند ساعت و یا چند روز بعد از تزریق فیلر زیر چشم از بین نرفت می توانید به پزشک مراجعه کنید و مشکل را با او در میان بگذارید.

ماندگاری فیلر زیر چشم چقدر است ؟

بسیاری از افرادی که می خواهند از تزریق فیلر زیر چشم استفاده کنند، بدون شک این پرسش برایشان به وجود می آید که ماندگاری آن چقدر است و تا چه زمانی زیر چشم آنها ماندگار است.

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد ماندگاری فیلرهای زیر چشم صحبت کنیم باید بدانید که ماندگاری آن بسته به سیستم بدنی هر فردی متغیر است.

یعنی در زیر چشم برخی از افراد ماندگاری بیشتری دارد و در زیر چشم برخی از افراد ماندگاری کمتری دارد، ولی به طور کلی ماندگاری فیلر زیر چشم بین 6 تا 18 ماه می باشد.

اگر کبودی های زیر چشم شما بیشتر از افراد دیگر باشد بدون شک شما باید مقدار بیشتری از فیلر را زیر چشم های خود تزریق کنید.

پزشک زمانی که شما را مورد معاینه قرار دهد و فیلرها را زیر چشمانتان تزریق کند به شما حدود تقریبی از بین رفتن آن را بیان می کند تا یک بار دیگر برای ترمیم آن مراجعه کنید. کسانی که می خواهند تا چندین ماه گودی ها و کبودی های زیر چشم خود را مشاهده نکنند و زیبایی را به چشمان خود بازگردانند.

باید بدانند که فیلر زیر چشم برای آنها بهترین انتخابی می باشد که می توانند داشته باشند، چرا که این روش زیبایی دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به بسیاری از کرم ها دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند از این روش زیبایی استفاده می کنند و رضای زیادی از نتیجه آن که گودی و کبودی های زیر چشمان آنها را که از بین برده است دارند.

آیا استفاده از تزریق فیلر زیر چشم خطر دارد ؟

در واقع همه ما به خوبی می دانیم افرادی که می خواهند از روش های زیبایی برای زیباتر شدن صورت و چشمان خود استفاده کنند، یکی از مهمترین دغدغه هایی که در ذهن خود دارند این است که، آیا این روش زیبایی که می خواهند انجام دهند برای آنها خطرناک می باشد و یا اینکه خطری ندارد.

این دسته از افراد باید در مورد فیلر زیر چشم به خوبی بدانند که این روش به هیچ عنوان خطری ندارد، چرا که اسیدهای درون این ماده با بافت های بدن سازگاری زیادی دارد و می تواند در بافت های اصلی بدن ذخیره شود و آب بیشتری را جذب کند تا گودی و کبودی زیر چشم از بین برود.

 

هزینه فیلر زیر چشم در کرج

هزینه تزریق فیلر زیر چشم در کرج بسته به نوع پرکننده متفاوت است. پیش از موعد با پزشک خود در مورد تعداد تزریق ، مواد فیلر و و هزینه تزریق فیلر صحبت کنید.

جهت مشاوره در رابطه با فیلر زیر چشم در کرج و هزینه آن ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط