روش کاشت FIT کرج

روش کاشت FIT کرج

روش کاشت FIT کرج

یکی از بهترین روشهای کاشت مو که به شکل طبیعی است ، کاشت مو FIT نام دارد.تفاوتی که روش کاشت مو FIT با کاشت مو FUT دارد تنها در مدل برداشتن فولیکولها از مناطق اهدا کننده میباشد و ادامه روند کاشت مو به همهان روش کاشت مو FUT است.در این مقاله در رابطه با معرفی از خدمات خود دررابطه با کلینیک آلا  روش کاشت FIT کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

کاشت مو به روش FIT

کاشت مو برای الگوهای ریزش موی مختلف بنابر تشخیص پزشک متخصص امکان‌پذیر است. معاینه‌ی تمامی عزیزانی که برای کاشت مو FIT و دیگر روش‌های کاشت مو اقدام می‌کنند، امری الزامی محسوب می‌شود که بر اساس آن مشخص خواهد شد که شخص از قابلیت استفاده از کدام شیوه‌ی کاشت مو از روش‌های کاشت مو FIT، کاشت مو FUT یا کاشت مو SUT ؛ برخوردار است.

در معاینه مشخص می‌شود که اصلا بانک موی شخص از توانایی لازم برای عمل کاشت مو FIT یا هر یک از روش‌های دیگر کاشت مو برخوردار است یا خیر. اما بسیاری از افرادی که دچار ریزش مو و طاسی در نواحی سر هستند می‌توانند با استفاده از هر یک از روش‌های کاشت مو از جمله کاشت مو FIT به ظاهر طبیعی و عادی خودشان دست پیدا کنند.

روش کاشت FIT کرج
روش کاشت FIT کرج

مزایای  روشFIT

امکان برداشت موهای بیشتر در جلسات متعدد و متوالی، امکان انجام در افرادی که به دلایلی از قبیل عدم تمایل به انجام جراحی، داشتن اسکار (جوشگاه) یا کم بودن مساحت منطقه دهنده پیوند بر اثر عمل FUT قبلی دیگر کاندیدای انجام FUT نیستند، امکان انجام آن در اشخاصی که تراکم موی ناحیه دهنده پیوند اندک است، خونریزی بسیار کم، عدم نیاز به پانسمان و مراقبت اختصاصی از زخم و عدم باقی ماندن اسکار.

معایب روشFIT

  • طولانی بودن زمان انجام آن.
  • احتمال آسیب رسیدن به ناحیه زاینده ریشه مو در حین برداشت با پانچ.
  • محدودیت تعداد برداشت در یک جلسه و کاهش زمان حیات پیوندها بر اثر طولانی بودن روند کار.

در روش کاشت مو FIT با توجه به در آوردن فولیکول موها بدون روش جراحی و اینکه به هنگام خارج کردن گرافت‌ها ریشه موها قابل روئیت نیست احتمال آسیب دیدگی پیاز موها وجود دارد و حدود ۴۰% از گرافت‌های کاشته شده رشد نخواهند کرد در حالی که در روش FUT نزدیک به ۱۰۰% گرافتها رشد خواهند کرد.

در روش FIT کل موهای سر می‌بایست کوتاه بشود در حالی که در روش FUT فقط موهای ناحیه کاشت کوتاه می‌گردد .

طولانی بودن مدت زمان عمل FIT نسبت به FUT که در FUT این مدت ۷- ۵ ساعت و در حالی که در روش FIT این مدت بین ۱۰-۷ ساعت به‌طول می‌انجامد.

روش کاشت FIT کرج
روش کاشت FIT کرج

چه تعداد گرافت یا تار مو با روش  FIT کاشته می شود؟

همه چیز به کیفیت و کمیت بانک موی فرد وابسته است. اگر موهای پشت سرفرد پرپشت باشد 1500-2500 گرافت (6000-4000 تار مو) می توان برداشت و در ناحیه طاسی کاشت. طبق یک قاعده کلی می توان نیمی از فولیکول های دور سرفرد را برداشت بدون اینکه پشت سر کم حجم شود ولی زیاده روی در برداشت موها باعث کم پشتی پشت سر می شود که اصلا زیبا نیست.ضمنا برداشت موهای نازک بالای گردن یا نزدیک ناحیه طاسی در پشت سر کار درستی نیست چون این موها دائمی نیستند و در آینده نزدیک خواهند ریخت.

بهترین نامزدهای کاشت مو FIT

تعدادی ازمهم ترین نکات قابل بررسی که مشخص می کند فرد کاندید مناسبی برای پیوند مو به این روش به حساب می آید، عبارتند از:
*آقایان ۱۸ تا ۲۵ ساله کاندید مناسبی برای کاشت مو نمی باشند بجز موارد خاص با نظر پزشک.
*بررسی وضعیت سلامت فرد شرح حال کامل و انجام آزمایشات لازم ضروری است. بیماران دیابتی و فشار خون بالا قبل از عمل بایستی بیماری آنها کنترل شده باشد. همچنین افرادی که درگیر بیماریهای عفونی و مشکلات پوستی هستند باید قبل از عمل درمان شوند تا کاندید مناسبی برای کاشت مو با این روش باشند.
* قطر تنه مو در عمل کاشت مو بسیار مهم است. افرادی که قطر موی آنها زیاد است در مقایسه با افرادی داری قطر مو کمتری هستند کاندیدای بهتری هستند.

*کیفیت موها در ناحیه دهنده مو (بانک مو) نقش مهمی در فرایند کاشت مو دارد. کسانی که در ناحیه پشت سرشان تراکم بالایی ازفولیکولهای مو داشته باشند، کاندید خوب برای پیوند مو به حساب می آیند. اگر تراکم بالا باشد موهای قابل دسترس برای کاشت در ناحیه جلوی سر بیشتر امی شود. موهای ضخیم و مجعد ظاهر پر تری ایجاد می کنند.
*میزان شلی پوست مشخص می کند تا چه میزان از پوست پشت سر می توان بر داشت تا با حد اقل کشش بتوان بخیه زد واحتمال اسکار بخیه کاهش یابد . در پوستهای شل تر میزان مجاز برداشت پوست بیشتر از پوست سفت مباشد.

روش کاشت FIT کرج
روش کاشت FIT کرج

بیشتر بخوانید:

آیا  FIT کاملا جایگزین روش جراحی FUT شده است؟

خیر.گرچه همه بیماران دوست دارند از روش کاشت مو بدون جراحی استفاده کنند ولی متاسفانه این روش برای همه مناسب نیست.علت این موضوع آن است که ممکن است در بعضی از افراد ریشه موها به علت مقاومت پوست له شود و سالم از پوست سربیرون نیاید. به همین جهت معمولا تعداد گرافت های سالم و با کیفیت کمتر از روش جراحی FUT یا روش ترکیبی FUT+FIT است. در کل توصیه می شود در طاسی های وسیع که افراد به تار موی بیشتر نیاز دارند از ترکیب دو روشFIT+FUT طی 2 روز متوالی استفاده شود. با روش ترکیبی 2500-3200 گرافت (6000-9000 تار مو) کاشته می شود بدون این که حجم موهای پشت سربه طور قابل ملاحظه کم شود.

روش کاشت FIT کرج
روش کاشت FIT کرج

مرکز کاشت FIT کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب