رفع تیرگی زیربغل در کرج

رفع تیرگی زیربغل در کرج

رفع تیرگی زیربغل در کرج

تیرگی زیر بغل، مشکلی است که هم برای مردان و هم زنان پیش می‌آید و باعث ناراحتی افراد می‌شود. این مشکل می‌تواند بر اثر تعریق زیاد، استفاده از دئودرانت (ضدبو و ضدعرق)، عدم مراقبت مناسب از پوست و سایر علل مشابه، به وجود بیاید.در این مقاله از سایت آلا کلینیک می‌خواهیم ببینیم که علل تیرگی زیربغل چیست و چگونه میتوان آن را رفع کرد.همچنین در رابطه با یکی از خدمات خود یعنی رفع تیرگی زیربغل در کرج با شما صحبت کنیم.پس با ما همراه شوید.

علل تیرگی زیر بغل

برخی از شایع‌ترین علت تیرگی زیر بغل در ادامه ذکر شده اند:

  • تعریق بیش از حد
  • تیغ زدن مکرر ناحیه زیر بغل
  • استفاده مداوم از دئودرانت‌ها (اسپری یا استیک ضدبو)
  • اصطکاک زیاد ناحیه زیر بغل با لباس به خاطر پوشیدن تاپ یا لباس‌های تنگ
  • عفونت
  • عدم تمیزی مناسب ناحیه زیر بغل
  • تجمع سلول‌های مرده در زیر بغل
  • استفاده از مواد شیمیایی یا الکل
رفع تیرگی زیربغل در کرج
رفع تیرگی زیربغل در کرج

 

رژیم غذایی برای رفع تیرگی زیر بغل

  • از مصرف بیش از حد غذاهای سنگین و چرب خودداری کنید
  • در طول روز مرتبا آب بنوشید
  • غلات کامل، حبوبات، میوه‌جات تازه و سبزیجات را در رژیم غذایی بگنجانید.
  • حتماً سالاد بخورید و تا آنجا که می‌توانید، مصرف چای و قهوه را کاهش دهید
  • ویتامین‌های A، B، C، E در سلامت پوست بسیار مفیدند. در وضعیتی که شخص دچار کمبود برخی از ویتامین‌ها و ریزمغذی‌ها ازجمله ویتامین B12 شود، این کمبود می‌تواند به شکل لکه‌های پوست روی پوست ظاهر شود.
  • حفظ وزن مناسب و مصرف به اندازه تمامی گروه‌های غذایی از جمله غلات، پروتئین‌ها، سبزیجات، لبنیات

درمان ها و رفع تیرگی زیربغل در کرج

  • کرم
  • لایه‌برداری شیمیایی
  • لیزرتراپی
  • میکرودرم ابریژن
  • میکرونیدلینگ
  • مزوتراپی

لیزر درمانی

لیزر درمانی می‌تواند ضخامت پوست را که اغلب همراه با تیره شدن پوست رخ می‌دهد، کاهش دهد. کاهش ضخامت پوست ممکن است باعث شود رنگ آن روشن‌تر به نظر برسد.

لیزر درمانی همچنین ممکن است باعث کاهش رشد مو و متعاقباً کاهش نیاز به تراشیدن آن شود. یک سیستم لیزر Q-Switched Nd: YAG به طور موثری می‌تواند تیرگی‌های عمیق‌تر را در پوست هدف قرار دهد. این روش درمانی برای مواردی مناسب است که در آن سیاهی زیر بغل به کرم‌های روشن کننده موضعی، مخلوط پیگمنتاسیون اپیدرمی و درمی و به طور عمده پیگمنتاسیون پوستی پاسخ نمی‌دهند. انرژی لیزر ملانین را تجزیه می‌کند که بعداً با واکنش بهبودی بدن در چند جلسه درمانی از بین می‌رود.

روش سفید کردن زیربغل با لیزر راحت و قابل تحمل است. پوست شما تمیز می‌شود و عینک‌های محافظتی برای محافظت از چشم پوشیده می‌شوند. همچنین ممکن است در طول درمان احساس گرما و مورمور شدن داشته باشید. لیزر درمانی یک روش کاملاً بدون درد است.

میزان بهبودی به عواملی از قبیل عمق، شدت، و نوع پوست بستگی دارد. به طور کلی، حدود 6 هفته بعد از درمان می‌توانید شاهد بهبود ظاهر رنگدانه‌های پوست خود باشید. این امر به این دلیل است که ذرات رنگی تکه تکه شده به تدریج توسط سیستم ایمنی بدن جذب می‌شوند.

هیچ عارضه جانبی در ارتباط با لیزر سفید کننده زیر بغل وجود ندارد. گاهی اوقات ممکن است قرمزی خفیفی روی پوست وجود داشته باشد و ممکن است احساس خفیف سوزن سوزن شدن را تجربه کنید. این علائم عمدتا چند دقیقه و حداکثر چند ساعت بعد از عمل طول می‌کشد. از سرگیری فعالیت‌های طبیعی و استفاده از محصولات روشن کننده تجویز شده توسط پزشک می‌توان به زودی بعد از عمل انجام شود.

رفع تیرگی زیربغل در کرج
رفع تیرگی زیربغل در کرج

مرکز رفع تیرگی زیربغل در کرج

کلینیک آلا

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

در آلا کلینیک بیشتر بخوانید:

رفع تیرگی زیربغل در کرج
رفع تیرگی زیربغل در کرج

درمان‌های طبیعی رفع تیرگی زیربغل در کرج

آبلیمو:

 اگر فکر می‌کنید که سیاهی زیر بغل شما به خاطر تراشیدن زیاد با تیغ است، می‌توانید برخی درمان‌های طبیعی را برای برطرف کردن این مشکل امتحان کنید. تأثیر آبلیمو و شکر در رفع سیاهی زیر بغل شناخته شده است. آبلیمو را در قسمت زیر بغل بمالید و 15 دقیقه به همین حالت صبر کنید. سپس کمی شکر روی پوست زیر بغل بمالید.

این کار را حدود دو هفته به طور مداوم انجام دهید تا اثر آن در کاهش سیاهی زیر بغل را ببینید. اثر آب سیب زمینی هم در برطرف کردن تیرگی پوست شناخته شده است. برای حدود دو هفته به طور مرتب کمی آب سیب زمینی روی پوست زیر بغل بمالید. سیب زمینی دارای خاصیت سفید کنندگی پوست است. بنابراین بعد از حدود دو هفته باید تغییر در رنگ پوست زیر بغل را مشاهده کنید.

رفع تیرگی زیربغل در کرج
رفع تیرگی زیربغل در کرج

پختن ترکیب جوش شیرین و آب :

با ترکیب کردن جوش شیرین و آب و پختن آن می‌توانید خمیری درست کنید که در رفع سیاهی زیر بغل مؤثر است. این خمیر را بعد از حمام روی پوست زیر بغل بمالید. دقت کنید که تا وقتی پوست هنوز مرطوب بوده و خشک نشده است، باید خمیر را روی آن بمالید. به همین حالت صبر کنید تا خمیر خشک شود و سپس آن را با آب گرم بشویید.

اسید آزلائیک :

 اسید آزلائیک در اغلب دانه‌های غلات مانند گندم، جو و چاودار وجود دارد. این ماده معمولاً در ترکیب کرم‌هایی که برای درمان جوش‌های روی پوست تهیه می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحقیقات انجام شده بر روی این اسید نشان داده است که می‌تواند علائم تغییر رنگ پوست را درمان کند. قیمت این ماده بسیار ارزان است و می‌تواند گزینه‌ای بسیار خوب برای خیلی از افرادی باشد که به دنبال درمان سیاهی زیر بغل هستند.

 

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب