بوتاکس دیسپورت

بوتاکس دیسپورت در کرج

بوتاکس دیسپورت در کرج

اگر هنگام نگاه کردن به آینه متوجه چین و چروک شده اید، ممکن است تزریق بوتاکس را در نظر داشته باشید. در حالی که بوتاکس برای سال‌ها به عنوان تزریق سم بوتولینوم مورد استفاده قرار می‌گرفت، گزینه‌های دیگری مانند  دیسپورت وجود دارد. گاهی اوقات برای درمان اسپاسم ناشی از اختلالات عصبی و سایر شرایط پزشکی استفاده می شود،  اما اغلب این نوع تزریق معمولاً به عنوان درمان چین و چروک صورت استفاده می شود. در ادامه به طور کلی تری بوتاکس دیسپورت در گوهردشت کرج الا کلینیک بررسی می‌کنیم.

بوتاکس دیسپورت چیست؟

درست مانند بوتاکس، دیسپورت را می‌توان در مطب پزشک انجام داد و تزریق‌ها فقط چند دقیقه طول می‌کشد. و مانند بوتاکس، اگر می خواهید اثرات دیسپورت را حفظ کنید، تزریق های بعدی مورد نیاز است. دیسپورت توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای درمان خطوط متوسط ​​یا شدید گلابلار تأیید شده است

دیسپورت ظاهر خطوطی را که روی گلاب

لا، ناحیه بین ابروهای شما تأثیر می‌گذارند، کاهش می‌دهد. این خطوط به سمت بالا بین ابروها به سمت پیشانی کشیده می شوند. خطوط گلابلا مخصوصاً زمانی که اخم می کنید یا چنگ می زنید قابل توجه است. با گذشت زمان، خطوط گلابلا در زمان استراحت نیز می توانند برجسته تر شوند. دیسپورت برای استفاده در افرادی با خطوط گلابلا متوسط ​​تا شدید است، نه خطوط خفیف. متخصص پوست یا جراح پلاستیک می تواند به شما کمک کند تا تفاوت بین چین و چروک های خفیف و متوسط ​​از این نوع را تشخیص دهید. قبل از تزریق، پزشک از یک بی حس کننده خفیف استفاده می کند تا به کاهش درد در طول عمل کمک کند. برای درمان خطوط اخم، پزشکان معمولاً 0.05 میلی لیتر (میلی لیتر) را هر بار در پنج قسمت در اطراف ابروها و پیشانی شما تزریق می کنند.

چه کسی کاندیدای خوبی برای دیسپورت هستند؟

بوتاکس مصپورت در کرج

تزریق دیسپورت برای بزرگسالان سالم، 18 سال یا بالاتر، با خطوط متوسط ​​تا شدید صورت در نظر گرفته شده است. پزشک سابقه پزشکی شما را بررسی می کند و از شما سؤالاتی می پرسد تا مشخص کند که آیا کاندیدای خوبی هستید یا خیر. به عنوان یک قاعده کلی، ممکن است کاندیدای هیچ یک از این روش ها نباشید اگر:

  • باردار هستند
  • سابقه حساسیت به بوتاکس دارید
  • حساسیت به شیر دارند
  • اختلال پوستی دارند
  • داشتن پوست ضخیم (به تشخیص پزشک)
  • بالای 65 سال سن دارند
  • داروهای خاصی مصرف کنید

عوارض دیسپورت چیست؟

اگرچه عوارض جانبی شدید دیسپورت یا بوتاکس نادر است، اما عوارض جانبی جزئی ممکن است. معمولاً این عوارض خود به خود و بدون مشکل بیشتر برطرف می شوند. قبل از شروع هر درمانی با پزشک خود در مورد تمام عوارض جانبی و خطرات احتمالی صحبت کنید تا بدانید چه انتظاری دارید.

عوارض جانبی دیسپورت

دیسپورت به طور کلی یک درمان بی خطر در نظر گرفته می شود، اما عوارض جانبی جزئی عبارتند از:

  • درد جزئی در محل تزریق
  • تورم اطراف پلک ها
  • بثورات و تحریک
  • سردرد

این عوارض معمولا پس از چند روز برطرف می شوند.

عوارض جانبی جدی تر ممکن است شامل

تهوع، سینوزیت و عفونت دستگاه تنفسی فوقانی باشد. در صورت بروز هر یک از این عوارض جانبی یا اگر عوارض جانبی دیگری داشتید که بدتر شد یا ادامه یافت، با پزشک خود تماس بگیرید.

برای انجام بوتاکس دیسپورت  و دیگر برندها در گوهردشت کرج با الاکلینیک کرج تماس بگیرید.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق دیسپورت

بوتاکس دیسپورت در گوهردشت

بوتاکس کردن با هر نوع برندی نیازمند یک سری مراقبت های قبل و بعد می‌باشد که بهتر است تمامی موارد ذکر شده را برای گرفتن نتیجه بهتر رعایت کنید.

مراقبت های قبل از تزریق :

حدود 1 هفته قبل از بوتاکس، در مورد هر گونه سابقه تبخال با دکترخود صحبت کنید. داروهای تزریقی می‌توانند باعث ایجاد جوش شوند، بنابراین در صورت نیاز ممکن است یک داروی ضد ویروسی پیشگیرانه تجویز کنیم. در روزهای منتهی به درمان، همچنین باید از هر چیزی که می‌تواند با نتایج شما تداخل داشته باشد یا عوارض جانبی را بدتر کند، اجتناب کنید:

  • 3-5 روز قبل از درمان، از رقیق کننده های خون مانند NSAID ها (از جمله ادویل، آسپرین و آلو) و روغن ماهی خودداری کنید. هر داروی رقیق کننده خون می تواند خطر کبودی و تورم را پس از درمان بوتاکس افزایش دهد.
  • اگر نیاز به مصرف مسکن بدون نسخه دارید، به جای آن از تیلنول استفاده کنید. (در صورت مصرف داروهای رقیق کننده خون که گاهی اوقات برای بوتاکس متوقف می شود، با پزشک خود صحبت کنید.)
  • برای کاهش بیشتر خطر کبودی، چند روز قبل از تزریق بوتاکس از مصرف الکل خودداری کنید.
  • دو روز قبل از بوتاکس رژیم رتینول خود را متوقف کنید.

در نهایت، در روز درمان، خوردن یک صبحانه سالم ایده خوبی است. شما می خواهید که بدن شما قبل از درمان 100 درصد عمل کند تا از عوارض جانبی جلوگیری شود. وجود غذا در شکم نیز می تواند به جلوگیری از سبکی سر در حین تزریق کمک کند.

مراقبت های بعد از تزریق دیسپورت

وقتی نوبت به مراقبت های بعد از بوتاکس می رسد، باید از برخی از مواردی که قبل از درمان از آنها اجتناب می کردید و همچنین هر چیزی که می تواند پوست شما را تحریک کند یا بر روی قرارگیری نورومدولاتور در عضله تأثیر بگذارد، دوری کنید:

  • منطقه درمان خود را به حال خود رها کنید. برای چند روز از هرگونه فشار فیزیکی، دراز کشیدن روی صورت یا مالیدن روی ناحیه تزریق خودداری کنید. با این حال، لازم نیست از بیان هر گونه حالت چهره خودداری کنید. اخم کردن، لبخند زدن و سایر حالات صورت می تواند به شما کمک کند که نتایج بوتاکس شما زودتر ظاهر شود!
  • چند ساعت اول بعد از بوتاکس دراز نکشید.
  • 24 ساعت صبر کنید تا بعد از بوتاکس ورزش کنید یا ورزش کنید. با افزایش فشار خون، ورزش می تواند خطر کبودی یا تورم شما را افزایش دهد و شانس پخش شدن محصول را به جای ماندن در ناحیه مورد نظر تزریق کننده افزایش دهد.
  • از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش و گرمای بیش از حد خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند قرمزی یا تورم بعد از بوتاکس را طولانی تر کند، بنابراین از پوست خود با کرم های ضد آفتاب و اقدامات خوب محافظت در برابر آفتاب محافظت کنید. همچنین از سونا، اتاق بخار، یوگای داغ یا سایر فعالیت‌هایی که گرمای زیادی را شامل می‌شود، خودداری کنید.
  • تا 24 ساعت پس از تزریق الکل مصرف نکنید زیرا می تواند خطر کبودی را افزایش دهد.
  • تا 24 ساعت بعد از بوتاکس از رقیق کننده های خون خودداری کنید.
  • دو روز صبر کنید تا رتینول را دوباره به روتین مراقبت از پوست خود وارد کنید

برای انجام بوتاکس و بوتاکس دیسپورت با الا کلینیک کرج واقع در گوهردشت در تماس باشید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب