کاشت ابرو sut کرج

کاشت ابرو sut کرج

کاشت ابرو sut کرج

بیماری هایی همچون تغییرات در هورمون ها ، عفونت ها ، کمبود برخی مواد معدنی مانند آهن در بدن و همچنین اختلالات تیروئیدی ممکن است سبب ریزش مو ابرو شود.امروزه با تحقیقاتی که صورت گرفته است به این تتیجه رسیده شده است که بیشترین دلیل ریزش ابرو اختلالات تیروئیدی می باشد. در این مقاله در رابطه با معرفی یکی از خدمات خود در کلینیک آلا  یعنی کاشت ابرو sut کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم.

دلایل و عوامل ریزش ابرو

یکی دیگر از مهم ترین دلایل ریزش ابرو تغذیه نا مناسب می باشد.کمبود ویتامین E در بدن سبب ریزش مو می شود.کمبود آب بدن نیز می تواند دلیل دیگری بر ریزش ابرو باشد.کمبود پروتئین ، بیوتین ، ویتامین های گروه B و… نیز دیگر دلایل کم پشتی و ریزش ابرو است.برای درمان ریزش ابرو می توانید از اسید های چرب استفاده نمایید.مصرف امگا 3 و امگا 6 در کاهش ریزش مو بسیار موثر می باشد.همچنین استفاده مواد غذایی سرشار از پروتئین مانند گوشت مرغ و ماکیان ، تخم مرغ و… سبب از بین بردن شکنندگی مو و ضعف آن می شود.

علاوه بر این استفاده از بادام ، بادام زمینی ، فندق ، انبه و … که سرشار از آنتی اکسیدان هستند بهترین راه برای جذب ویتامین E می باشد.غلات هم مانند جو و برنج می تواند نیاز شما به ویتامین B را برطرف سازد.

کاشت ابرو sut کرج
کاشت ابرو sut کرج

کاشت ابرو sut طبیعی کرج

در کاشت ابروی طبیعی به روش Sut موها از بانک مو و به کمک دستگاه، به شکل تار به تار برداشته شده و بعد از اعمال آماده‌سازی‌های لازم در قسمت‌های خالی ابرو کاشته می‌شوند. قبل از اینکه کاشت ابرو انجام شود شکل نهایی آن طراحی خواهد شد تا متخصص دقیقا همان مدل ابرو که برای حالت چهره شما مناسب بوده و به نظر شما نزدیک‌تر است را پیاده کند. سپس تارهای مو طبق طرح دلخواه شما، در مکان‌های خالی ابرو کاشته می‌شوند.

این کار معمولا در یک جلسه انجام می‌گیرد. همچنین قبل از اقدام به هر کاری از بی‌حسی موضعی برای جلوگیری از احساس درد در حین انجام عملیات استفاده می‌شود. کاشت ابروی طبیعی به روش اس یو تی نیاز به دوره استراحت و نقاهت خاصی ندارد چون کم‌ترین آسیب را به پوست وارد کرده و از طرفی فولیکول‌ها با دقت بالا کشت می‌شوند.

کاشت ابرو sut کرج
کاشت ابرو sut کرج

 

بیشتر بدانید:

تکنیک (SUT) چیست؟

در روش(SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکار، برش نبوده و هیچ گونه عوارضی نداشته ؛ مامی توانیم، به وسیله، دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو راتا 14000 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر نسبت به روشهای قدیمی می باشد را انجام دهیم .

در این تکنیک جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و پیوند موی طبیعی شما نیست. دیگر مانند روش های سنتی (FIT) و (FUT) نیازی به جلسات مكرر، شاهد زمانه طولانی برداشت و كاشت مو و خستگی بیمار نمی باشیم.

از جمله مزایای این تكنیك، بدون جراحی، خونریزی و درد، آن است شاهد هیچ گونه اسكاری چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای كاشته شده نمی باشیم، در این متد می توانیم، تراكمی سه برابری نسبت به روش های سنتی (FIT) و (FUT) را انجام دهیم. كه کاشت14000تار مو را در یك جلسه شاهد هستیم.

همچنین لازم بذكر است این تكنیك به روز ترین متد روز امریكا واروپا است. از مزایای این تكنیك طبیعی بودن خط رویش، مهندسی آن توسط تیم مجرب كاشت مو ، تراكم بالای مو در این روش، انجام آن در یك جلسه ومشاهده كردن موهای كاشته شده بعد از كاشت موی طبیعی كه بصورت یك سانتی است.

کاشت ابرو sut کرج
کاشت ابرو sut کرج

مزایای کاشت ابرو SUT چیست؟

کاشت ابرو به روش SUT نقاط قوت روش‌های قبلی را بهبود داده و نقاط ضعف آن‌ها را از بین برده است. از جمله مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام پیوند طبیعی ابرو بدون خونریزی، درد و بخیه
  • وجود زخم‌های ریز و سطحی که به سرعت ترمیم می‌شوند
  • ایجاد خط رویش ابروی کاملا طبیعی
  • استفاده حداکثری از بانک مو
  • دوران نقاهت بسیار کوتاه (یک یا دو روز بعد از عمل)

معایب کاشت ابرو به روش SUT چیست؟

کاشت ابرو به روش SUT از موفق‌ترین و بهترین روش‌های کاشت است. مشکلات موجود در سایر روش‌های کاشت ابرو در SUT کاملا برطرف شده و این روش هیچ خطر یا مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌کند.

مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو به روش SUT چگونه است؟

درست است که کاشت ابرو به روش SUT عملی بدون درد و خونریزی است؛ اما مراقبت از ابروها شرط لازم برای رسیدن به نتیجه مطلوب است. بدین منظور باید نکات زیر را به خوبی رعایت کنید:

  • شتسشوی صحیح ابروها این قسمت می‌تواند به مقاله شستشو لینک داده شود.
  • پرهیز از انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین تا دو هفته بعد از عمل
  • استفاده از رژیم غذایی مناسب و آب کافی
  • مصرف داروهای تجویز شده
کاشت ابرو sut کرج
کاشت ابرو sut کرج

مرکز کاشت ابرو sut کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط