بوتاکس برای تعرق در گوهردشت

بوتاکس برای تعرق در گوهردشت

بوتاکس برای تعرق در گوهردشت

تزریق بوتاکس برای افرادی که بیش از حد عرق می کنند، نوعی درمان است که می تواند تعریق آن ها را کاهش دهد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده، تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد را تایید کرده است. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی بوتاکس برای تعرق در گوهردشت با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک نوروتوکسین است که از باکتری های ایجاد کننده بوتولیسم بدست می آید. نوروتوکسین نوعی سم برای سلول های عصبی بوده و بوتولیسم نیز نوعی مسمومیت غذایی است. با این حال، جای نگرانی وجود ندارد زیرا در صورتی که این فرایند به صورت مناسب توسط فردی متخصص انجام شود بسیار ایمن است.

بوتاکس در ابتدا به عنوان یک فرایند زیبایی به کار گرفته می شد. این ماده با فلج کردن موقت عضلات، چروک های صورت را رفع می کند. همچنین، پزشکان جهت درمان بیماری های عصبی عضلانی از جمله میگرن، اسپاسم عضلانی و هایپر هیدروزیس از بوتاکس استفاده می کنند.

بوتاکس برای تعرق در گوهردشت
بوتاکس برای تعرق در گوهردشت

 

مکانیزم بوتاکس برای تعرق در گوهردشت

سمِ باکتری کلاستریدیوم بوتولونیوم – Clostridium botulinum همانگونه که در تزریق به عضلات صورت موجب رفع چین و چروک‌های موقتی در صورت شده . از تبدیل چین و چروک‌های موقتی به دائم جلوگیری می‌نماید. در تزریق بوتاکس به زیر بغل یا دست و پا، با از کار انداختن غدد تعریقی در این نواحی، موجب کنترل غدد تعریق در نواحی تزریق شده. تعریق بیش از اندازه در این نواحی را درمان می‌کند.

تزریق بوتاکس زیر بغل یا دست و پا هم‌چون تزریق بوتاکس صورت از ماندگاری مشخصی برخوردار است . پس از به پایان رسیدن ماندگاری در زمان معین، تزریق مجدد برای تمدید ماندگاری صورت می‌گیرد. تا از ادامه یافتن نتایج حاصل از تزریق بوتاکس زیر بغل یا دست و پا اطمینان حاصل شود.

تزریق بوتاکس زیر بغل چگونه انجام می شود ؟ 

بوتاکس به طور موقت غدد تعریق و سیستم عصبی را فلج می کند . زمانی که دمای بدن زیاد می شود و بالا می رود سیستم عصبی غدد تعریق را فعال می کند. که بدن با این کار خودش را خنک نگه می دارد. افرادی که مبتلا به هیپرهیدروز سیستم عصبی همیشه به غدد تعریق اطلاع می دهد . به همین دلیل افراد به طور دائم و در همه شرایط در حال عرق کردن هستند.

بوتاکس برای تعرق در گوهردشت
بوتاکس برای تعرق در گوهردشت

مراقبت های قبل از بوتاکس برای تعرق در گوهردشت

  • از دارو های رقیق کنده استفاده نکنید.
  • اگر داروی خاصی مصرف می کنید قبل از انجام از انجام تزریق حتما با پزشک خود در میان بگذارید.
  • قبل از انجام بوتاکس زیر بغل از شیو، وکس کردن و… خودداری کنید.
  • از رفتن به شنا و جکوزی پرهیز کنید.

مراقبت های بعد از بوتاکس برای تعرق در گوهردشت

  • از انجام فعالیت ها و ورزش های سنگین خودداری کنید.
  • از دوش گرفتن با آب گرم خودداری کنید و سعی کنید با آب ولرم و یا سرد دوش بگیرید.
  • بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل اپلاسیون نکنید.
  • از لیزر کردن در ناحیه زیر بغل خودداری کنید.
  • سعی کنید به ناحیه ای که بوتاکس تزریق شده است دست نزنید و آن را نمالید زیرا باعث تغییر حالت در بوتاکس می شود و ممکن است به خوبی نتیجه ندهد.
  • برای کاهش درد و کبودی از کمپرس یخ استفاده کنید.
بوتاکس برای تعرق در گوهردشت
بوتاکس برای تعرق در گوهردشت

 

بیشتر بخوانید:

 

بهترین مارک بوتاکس برای تعرق چیست؟

بوتاکس های موجود در بازار از جمله بوتاکس ایرانی، انگلیسی، کانادایی، آلمانی، چینی و غیره می توانند برای ناحیه زیر بغل استفاده شوند. بوتاکس ها بر حسب کیفیتی که دارند ماندگاری متفاوتی از آنها حاصل می شود، که از بین بوتاکس های نام برده بیشترین ماندگاری بوتاکس به ترتیب برای نوع چینی، ایرانی، کانادایی، آلمانی و در نهایت برای نوع انگلیسی می باشد.
در حال حاضر بیشترین تقاضا برای دیسپورت (بوتاکس انگلیسی) و مسپورت (بوتاکس ایرانی ) می باشد، که افراد بر حسب رضایت مندی و سلیقه نوع بوتاکس را انتخاب می کنند.

قیمت تزریق بوتاکس

قیمت و هزینه ای که بابتن تزریق در هر کلینیک پوست و مو دریافت می شود. با توجه به نوع مواد مصرفی و دستمزد پزشک به جهت تزریق متفاوت می باشد. با توجه به آنکه میزان حجم استفاده شده از مواد بوتاکس برای زیر بغل تقریبا دو برابر حجم بوتاکس برای پیشانی می باشد پس در نتیجه قیمت بالاتری خواهد داشت.

باید بدانید که کمیت و کیفیت را باهم اشتباه نگیرید و کمیت را فدای کیفیت نکنید چرا که عواقب بدی که برجای می گذارد می تواند جبران ناپذیر باشد. اگر خواهان دریافت نتایج مفید و موثری هستید حتما به پزشک متخصص و با تجربه مراجعه کنید و تخصص یک پزشک باتجربه و حرفه ای را با کلینک های زیبایی و آرایشی مقایسه نکنید.

بوتاکس برای تعرق در گوهردشت
بوتاکس برای تعرق در گوهردشت

مرکز بوتاکس برای تعرق در گوهردشت

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب