بهترین کلینیک تزریق ژل لب در کرج

بهترین کلینیک تزریق ژل لب در کرج

بهترین ژل لب در کرج را می‌شناسید؟ ژل لب برای تقویت، پرکردن و زیباتر شدن لب ها استفاده می‌شوند. همچنین به عنوان حجم دهنده برای لب شناخته می‌شوند، استفاده از ژل های پوستی برای حجم دادن طبیعی به لب ها سریع، کم تهاجمی و بلافاصله قابل توجه است. اما چگونه می‌توانید تشخیص دهید که کدام فیلر برای لب‌های شما موثرتر عمل می‌کند و بهترین ژل لب در کرج کدامند؟ در ادامه در یکی از بهترین کلینیک های تزریق ژل لب  در کرج الا کلینیک  انواع ژل لب را بررسی می‌کنیم با ما همراه باشید.

بهترین ژل لب در کرج

در مرکز پوست، مو و لیزر آلا، ما برخی از موثرترین ژل های لب را ارائه می‌کنیم، از جمله :

  •  ژل لب ژوویدرم

یکی از بهترین ژل لب ها که تنها در یک درمان نتایج شگفت انگیزی ایجاد می‌کند، برای حجم دادن به لب های نازک و محو شده استفاده می‌شود همچنین باعث جوانسازی لب‌ها می‎‌شود. ژوویدرم کمی نرم تر است و در لمس کمی طبیعی تر است. فیلرهای ژوویدرم برای تقویت لب استفاده می‌شود و ماندگاری آن می تواند برای حدود 6 ماه تا یک سال نتیجه دهد.

انواع مختلف ژل لب

  • ژل لب ژوویدرم (ولبلا)

برای بهبود وضوح لب، ایجاد یک کمان در بالای لب استفاده می شود و به حداقل میزان حجم میدهد. Volbella یک پرکننده نازک در نظر گرفته می‌شود، بنابراین نتایج بسیار ظریف خواهد بود. نتایج با ژل ژوویدرم (ولبلا) حدود 6 ماه باقی میماند.

بیشتر بخوانید: تزریق انواع ژل لب در کرج

  • ژل لب زیشل

ژل لب  زیشل ساخت کشور کره جنوبی می‌باشد و  بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده است؛ این ژل توسط گروه CHA در کرده جنوبی تولید می‌گردد. گروه CHA ، بهترین و موثرترین ژل های پوستی بر پایه هیالورونیک اسید را تولید می‌کند.
زل لب زیشل در مقایسه با ژل های HA مشابه داریا مقاومت و ماندگاری بیشتری می‌باشد.و  توسط آنزیم های بدن دیرتر حل می‌گردد. حداقل ماندگاری این ژل چهار ماه است. پایداری آنزیم‌های موجود در این ژل سبب بهبود وضعیت پوست و عدم تورم می‌گردد.

یکی دیگر از بهترین انواع ژل لب ها RHA نرم و انعطاف پذیر است که آن را برای حجم دادن و نشستن صاف زیر پوست ایده آل می کند. “R” در RHA مخفف resilient است که نشان دهنده توانایی فرمول برای “بازگشت” به شکل اولیه خود حتی پس از حرکت مکرر است. این نه تنها نتیجه طبیعی تری را در حین حرکت لب‌ها به ارمغان می‌آورد، بلکه اسید هیالورونیک نیز به زمان بیشتری برای تجزیه شدن طول می‌کشد و نتایج طولانی‌مدتی را ارائه می‌دهد.

  • ژل لب نورامیس

ژل نورامیس یک فیلر یا پرکننده دوفازی است که بر پایه هیالورونیک اسید می‌باشد و توسط شرکت معتبر مدیتوکس کره جنوبی تولید می‌گردد. این ژل 6 نوع مختلف دارد و  از نظر متخصصان این فیلرها جزو بهترین فیلر های پوستی هستند. نورامیس دارای اثر گذاری فوری، ماندگاری بالا در عین حال عوارض بسیار کم است. همچنین این ژل از سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است.

  • ژل لب پرفکتا

ژل پرفکتا بر پایه اسید هیالورونیک  ساخته شده است که به طور طبیعی در پوست انسان وجود دارد . خاصیت این فیلر سبب شده  که سازگاری بالایی با بدن انسان داشته باشد. تزریق این ژل به هر قسمت از صورت یا بدن دارای نتایج کاملا طبیعی می‌باشد. ژل لب پرفکتا یکی از بهترین  و ایمن ترین ژل ها برای تزریق پوستی است.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر لب د رکرج

 راهنمای تزریق ژل لب مناسب

تزریق ژل لب مناسب

 به کدام ژل لب برای تزریق نیاز دارم؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید از خود بپرسید که چرا می خواهید لب های خود را تغییر دهید. شما نباید این روش را انجام دهید مگر اینکه واقعاً بخواهید ظاهر خود را اصلاح کنید. اگر قصد دارید بزرگ کردن لب را برای خوشحال کردن شخص دیگری یا تلاش برای ایجاد یک تصویر ایده آل انجام دهید، بهتر است دوباره فکر کنید. همچنین، داشتن انتظارات واقع بینانه در مورد نتیجه مهم است. تزریق ژل لب ممکن است لب‌های شما را حجیم‌تر و پرتر کند، اما وقتی از مطب دکتر بیرون می‌روید همچنان خودتان هستید. پزشک می تواند با شما در مورد مزایا و معایب گزینه های بزرگ کردن لب صحبت کند و به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام روش یا محصول برای شما بهترین است.

بیشتر بخوانید : تزریق ژل صورت در کرج

چگونه بهترین ژل لب را برای خود  انتخاب کنیم؟

 انتخاب بهترین ژل لب

بهترین فیلر لب چیست؟ این تا حد زیادی به آناتومی، خواسته ها و اهداف شما بستگی دارد. بهترین راه برای تعیین اینکه کدام پرکننده لب نتایج مورد نظر شما را به همراه خواهد داشت، مشاوره انفرادی با یک پزشک مجرب است. چندین محصول برند مختلف برای شما وجود دارد که می تواند برای ایجاد تغییرات ظریف و واضح در لب های شما استفاده شود. پزشک شما می تواند شما را به سمت موثرترین مورد برای نیازهای خاص شما راهنمایی کند. در الا کلینیک کرج یکی از بهترین مراکز شما می‌توانید با مشاوره رایگان بهترین نوع ژل لب را برای خود انتخاب کنید.

یکی از بهترین کلینیک تزریق ژل لب در کرج  آلا کلینیک  واقع در گوهردشت کرج می‌باشد شما می توانید برای مشاوره و دیگر خدمات زیبایی تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب