تزریق ژل صورت در کرج

تزریق ژل صورت در کرج

تزریق ژل صورت در کرج

تزریق ژل صورت در کرج ، یکی از روش های جوانسازی پوست است که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. رعایت مراقبت های بعد از تزریق ژل تاثیر بسیار زیادی در دست یابی به بهترین نتیجه از انجام این روش دارد.در این مقاله از کلینیک آلا ، تزریق ژل در کرج و هر آنچه باید برای انجام این کار بدانید اعم از مراقبت های پس از تزریق ، چگونگی ، عوارض و … را برای شما همراهان گرامی بررسی خواهیم کرد.با ما همراه شوید.

مرکز تزریق ژل صورت در کرج

ژل‌های تزریقی که در تکنیک زیبایی تزریق ژل به صورت برای مراجعه کننده زیبایی تزریق می‌شوند، نام‌های متفاوتی دارند.

به طورکلی ژل‌های تزریقی را با نام پرکننده یا فیلر نیز شناخته شده‌اند.

در حالت کلی پرکننده یا فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک جز محبوب‌ترین ژل‌های مورد استفاده در انجام عمل زیبایی تزریق ژل صورت برای رفع چین و چروک‌ها می‌باشند.

همچنین ژل‌های پر کنده حاوی اسید هیالورونیک، به دلیل ترکیبات خاص و هیدروفیلی بودن آن، خاصیت آبرسانی به پوست را داشته و می‌توانند درافزایش روند بهبودی خطوط و چروک‌ها تاثیر مثبت داشته باشند.

یکی از نکات جالبی که درباره اسید هیالورونیک وجود دارد این است که این ماده در چربی‌های زیر پوست نوزادان به طور فراوان یافت می‌شود. با گذر زمان و افزایش سن به مرور، از میزان این ماده در پوست کم شده و موجب بروز چین و چروک‌هایی در پوست می‌شود.

تزریق ژل صورت در کرج

انواع تزریق ژل به صورت

تزریق ژل خط خنده

خط خنده یکی از چین و چروک هایی است که به مرور زمان در بسیاری از افراد صرف نظر از سنی که دارند ایجاد میشود. تزریق ژل برای خط خنده یکی از روش هایی است که برای افزایش زیبایی بسیاری از افراد، چه مردان و چه زنان انجام میدهند.

تزریق ژل گونه

برای افزایش حجم گونه و افزایش زیبایی صورت، تزریق ژل در گونه یکی از روش هایی است که استفاده میگردد. برای تزریق فیلر به گونه درست مانند تزریق در لب نیاز به تخصص زیادی است چرا که اگر در محل مناسبی انجام نشود علاوه بر عدم تقارن و مشکلات ظاهری فرد دچار مشکلات دیگری مانند عفونت نیز میشود.

تزریق ژل زیر چشم

کبودی و تیرگی زیر چشم و چین و چروکی که در ناحیه اطراف چشم ایجاد میشود از جمله رایج ترین علائم افزایش سن در افراد است. اگر شما هم به دلیل رژیم های لاغری چربی زیر چشم خود را از دست داده اید و از ظاهر کنونی زیر چشمتان رضایت ندارید، می توانید عمل تزریق ژل زیر چشم را امتحان کنید. (برای مطالعه مقاله تزریق ژل در کرج کلید کنید)

با تزریق فیلر به زیر چشم میتوانید فرآیند تولید کلاژن را تسریع کرده و بعد از مدتی نزدیک به ۲ هفته شاهد از بین رفتن گودی و تیرگی زیر چشمتان باشید.

تزریق ژل صورت در کرج

تزریق ژل به بینی

آیا تا کنون اسم تزریق ژل به بینی را شنیده اید؟ آیا میدانید که برای از بین بردن قوز روی بینی میتوانید این عمل زیبایی را امتحان کنید؟ این عمل جوانسازی روی بینی یکی از عملهایی است که این روزها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است چرا که بدون نیاز به تیغ جراحی میتوان ظاهری که مورد نظرتان است را به بینی داد البته به شرط آنکه پزشک به خوبی با ساختار بینی شما و آنچه که شما مد نظر دارید آشنایی داشته باشد و بداند که تزریق را به کدام ناحیه باید انجام دهد.

کلینیک تزریق ژل صورت در کرج

اول، یک جلسه مشاوره خصوصی با جراح پلاستیک‌تان ترتیب دهید. برقراری ارتباط برای دستیابی به اهدافتان ضروری است. موقعیا بحث و بررسی راجع به اهداف و نتایج مطلوبتان را خواهید داشت. جراحتان در راستای رسیدن به نتایج مورد انتظار از این روند و اینکه مزایای آن تا چه مدت زمانی باقی خواهند ماند، با شما کار خواهند کرد. هر بیمار متفاوت است و جراحتان تکنیک جراحی و برنامه درمانی مناسب برای شما را انتخاب خواهند نمود. در مشاوره‌های اولیه، موارد زیر پوشش داده خواهند شد:

  • فراهم نمودن تاریخچه دارویی کامل شامل اطلاعاتی از جراحی‌های پیشین؛ شرایط دارویی پیشین و فعلی؛ و تمامی مکمل‌های گیاهی و دارویی که مصرف می‌کنید.
  • از جراحتان انتظار داشته باشید که یک تست کامل فیزیکی را انجام دهند.
  • آماده باشید تا راجع به خطرات و مسائل احتمالی روند درمانی بحث کنید.

تزریق ژل صورت در کرج

بهترین کلینیک تزریق ژل صورت در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر تزریق ژل صورت در کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

در وبلاگ کلینیک آلا بیشتر بخوانید:

عوارض تزریق ژل لب

متاسفانه استفاده از ژل های هیالورونیک اسید آسیایی که قیمت بسیار ارزانی دارند.

(گاها تا یک چهارم ژل های معتبر اروپایی) عوارضی مانند: فرم مصنوعی و غیرمنطقی، ورم و کبودی های شدید، عفونت، گلوله شدن را به همراه دارد.

با این حال…

تاکنون در تمام دنیا حتی یک مورد گزارش عارضه از تزریق ژل های معتبری مانند استایلج و تئوسیال گزارش نشده است. این ژل ها علاوه بر تاییدیه های بین المللی دارای برچسب اصالت کالا وزارت بهداشت هستند.

علائم هشدار دهنده

مجددا تاکید می کنیم که عوارض بعد از تزریق ژل بسیار خفیف هستند و به مرور زمان کاملا رفع می شوند.

با این حال اگر بیماران بعد از تزریق ژل هر یک از عوارض زیر را مشاهده کردند، لازم است که با پزشک یا کلینیک تماس بگیرند:

  • قرمزی شدید محل تزریق؛
  • حساسیت شدید به لمس در محل تزریق؛
  • درد بسیار شدید، یا درد شدیدی که به مرور شدت آن بیشتر می شود؛
  • مشاهده لکه های پوستی تیره و روشن در ناحیه تزریق.

تزریق ژل صورت در کرج

مراقبت بعد از تزریق ژل صورت

بعد از تزریق ژل ، مقداری تورم و کبودی در اطراف ناحیه مورد تزریق ایجاد می شود. این مورد طبیعی بوده و با گذشت زمان رفع خواهد شد.

  • برای ایجاد تسریع در از بین بردن ورم صورت بعد از تزریق ژل ، در 3 روز ابتدایی بعد از تزریق ژل از کمپرس آب سرد و در 3 روز بعدی از کمپرس آب گرم استفاده نمایید.
  • از خوردن غذاهای پرادویه و فلفلی بپرهیزید.
  • از ماساژ دادن نقاطی که در آن ها تزریق ژل انجام شده است، جداً خودداری کنید.
  • تا برطرف شدن کامل کبودی و تورم، از به کار بردن گرما در نقاط مورد نظر اجتناب نمایید.
  • آفتاب گرفتن، استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی باعث گر گرفتگی صورت می گردد، ازمصرف دخانیات و مشروبات الکلی و گرفتن آفتاب بپرهیزید.
  • پس از تزریق ژل استراحت مطلق نکرده و به آرامی راه بروید.
  • به مدت 3 هفته از استحمام طولانی خودداری نمایید.

قیمت تزریق ژل صورت در کرج

  • هزینه تزریق ژل به نوع ژل و شدت نیاز صورت به جوانسازی بستگی دارد.
  • هزینه تزریق ژل معمولاً برحسب تعداد سرنگ‌هایی محاسبه می‌شود که برای دستیابی به نتیجه مطلوب تزریق شده است.
  • هرچه چین و چروک عمیق‌تر باشد، به ژل و پول بیشتری برای پر کردن آن نیاز است.
  • به علاوه ژل‌هایی که برای خوش فرم و چاق کردن صورت به کار برده می‌شود. معمولاً گران‌تر از ژل‌هایی است که فقط برای رفع خطوط تزریق می‌شود.
  • گاهی اوقات، به ویژه اگر خطوط در بخش فوقانی صورت باشد، لازم است که ترکیبی از چند ژل یا ترکیبی از ژل و عامل‌های دیگری مانند بوتاکس تزریق شود.
  • به علاوه برندهای مختلف ژل، مانند رستیلان، پرلن، رادیس و ژوویدرم با قیمت‌های مختلفی به کلینیک‌ها و متخصصین فروخته می‌شود.

هزینه تزریق ژل صورت در کرج

جهت مشاوره در رابطه با هزینه تزریق ژل در کرج  ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های اخیر

مطالب مرتبط