ابدومینوپلاستی ران پا

ابدومینوپلاستی ران پا

ابدومینوپلاستی ران پا

با افزایش روزانه تعداد افرادی که با استفاده از جراحی یا از طریق ایجاد تغییرات ساده در سبک زندگی خود به مقدار زیاد وزن کم می‌کنند، استفاده از روش‌های تهاجمی‌تر برای تغییر وضعیت ظاهری ران‌ها به منظور از بین بردن چربی و افتادگی پوست، سفت شدن بافت، ایجاد توازن ظاهری و نیز ظاهر جذاب برای این ناحیه از بدن بیش از پیش لازم و ضروری به نظر می‌رسد. در این بخش از مقالات آلاکلینیک به ابدومینوپلاستی ران پا می پردازیم ضمن تشکر از توجه تان تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مزایای معمول استفاده از جراحی لیفت ران

لیفت ران می‌تواند با از بین بردن افتادگی، سفت کردن بافت ران و خارج کردن چربی و پوست اضافی از محل، باعث اصلاح ظاهر و اندازه ران شود. این درمان شاید قابل ‌اتکاترین روش برای رفع مشکل سلولیت در ناحیه ران باشد. این فرآیند همچنین می‌تواند در برخی موارد باعث کوچک کردن ران، خارج شدن چربی‌های اضافی، بالا کشیدن افتادگی، سفت شدن عضلات، و نیز از بین رفتن شل شدن و افتادگی پوست در این ناحیه از بدن شود. علاوه بر این، از طریق عمل زیبایی ران می‌توان ظاهر لگن و باسن فرد را نیز بهبود بخشید.

ابدومینوپلاستی ران پا
ابدومینوپلاستی ران پا

روش های لیفت ران

این روزها با استقبال بسیاری از مردم از جراحی ران برای لاغری روش‌های مختلفی برای آن معرفی شده است. با استفاده از هر یک از این روش‌ها که با صلاح‌دید پزشک متخصص و بعد از انجام بررسی‌های لازم تعیین می‌شود می‌توانید به ران‌هایی صاف و خوش‌فرم دست یابید. دو تا از مهم‌ترین و اصلی‌ترین روش های لیفت ران عبارتند از:

  • تکنیک اسکار کوتاه، که آن را با نام جراحی مینی لیفت ران پا نیز می‌شناسند. در این روش یک برش افقی در ران ایجاد شده و مشکلات مربوط به افتادگی و شل شدگی پوست از بین می‌رود.
  • تکنیک اسکار عمودی، که همان جراحی لیفت ران است. در این روش برش ایجاد شده در راستای عمودی ران پا بوده و پزشک می‌تواند افتادگی‌های موجود در ناحیه زانو و اطراف ران را نیز از بین ببرد.

در هر دو روش پزشک می‌تواند در صورت لزوم از روش لیپوساکشن به منظور برداشتن چربی‌های انباشته شده اضافی برای لاغرتر کردن ران بهره ببرد. تشخیص اینکه کدام یکی از تکنیک‌های گفته شده در بالا می‌تواند برای شما موثر واقع شود به عهده پزشک خواهد بود.

مراقبت های بعد از جراحی لاغری ران

مثل هر عمل جراحی زیبایی و غیر زیبایی جراحی لاغری داخلی ران و یا جراحی خارجی ران به یکسری مراقبت‌های بعدی نیاز دارد. این مراقبت‌ها به قدری مهم هستند که هر گونه سهل‌انگاری در آن‌ها می‌تواند میزان موفقیت در نتیجه کار را تا حد زیادی کاهش دهد. در زیر به چند مورد از مهم‌ترین این مراقبت‌ها پرداخته‌ایم:

  • حتما از کسی بخواهید تا چند روز بعد از انجام عملیات از شما پرستاری کند.
  • داروهای تجویز شده توسط پزشک باید به درستی و به طور کامل مصرف گردد.
  • ویزیت‌های بعد از عمل جراحی را همان طور که پزشک تعیین کرده انجام دهید.
  • تا سه یا چهار هفته بعد از انجام جراحی لیفت داخلی ران و یا لیفت خارجی آن پوشیدن گن مخصوص را فراموش نکنید.
  • از انجام ورزش‌ها و فعالیت‌های بدنی سنگین در دوران نقاهت پرهیز کنید و از طرفی تحرک روزانه خود را فراموش نکنید.
  • در صورت مشاهده هر گونه مشکل خاصی حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید.
ابدومینوپلاستی ران پا
ابدومینوپلاستی ران پا

لیپوماتیک ران و ساق

در این روش بدون بیهوشی تنها با استفاده از دستگاههای مخصوص لیپوماتیک چربی های زیر پوست به بیرون کشیده می شود که با اعمال تغییراتی قابل تزریق به بافت های دیگر بدن می باشد.

ممکن است فردی باشید که در تناسب اندام فقط نیاز به لاغر کردن ساق و ران داشته باشید چرا که این قسمت ها با جمع شدن چربی به چربی های مقاوم تبدیل شده است همچنین می توان گفت که با استفاده از ورزش و رژیم های غذایی مکرر برظرف نمی شود. بهترین و سریع ترین روش بدون بیهوشی با نتیجه دهی سریع و قابل مشاهده لیپوماتیک است که می توانید از آن سود ببرید.

لیپوماتیک ران موثرترین روش برای از بین بردن چربی های این بخش است. با استفاده از لیپوماتیک می توان چربی های پشت ساق، پشت و داخل ران و زانو را تخلیه کرد.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب