کربوکسی در گلشهر

کربوکسی در گلشهر

کربوکسی در گلشهر

ا افزایش سن تغییرات واضحی روی پوست صورت و بدن به وجود می‌آید. چروک شدن پوست، خشک و شکننده شدن آن، بروز سلولیت و غیره از جمله تغییراتی است که ظاهر انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این بخش از مقالات آلاکلینیک به کربوکسی در گلشهر می پردازیم. با ما همراه باشید.

کاربردهای کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی در پزشکی استفاده‌های فراوانی دارد. در درمان‌های زیبایی، کابردهای آن شامل موارد زیر است:

  • بهبود انعطاف پذیری و درمان شل شدگی و افتادگی پوست
  • رفع آثار پیر پوستی و جوانسازی پوست
  • رفع تیرگی و چروک‌های دور چشم
  • کاهش سلولیت و چربی‌های موضعی
  • درمان استرچ مارک یا ترک‌های پوستی ناشی از حاملگی یا چاقی
  • جوانسازی بخش‌های مختلف بدن مانند گردن، دلکته و پشت دست
  • برطرف کردن چین و چروک‌های صورت
  • موثر در درمان ریزش مو
  • بهبود نتایج لیپوساکشن
  • برطرف کردن جای زخم و آثار آکنه
کربوکسی در گلشهر
کربوکسی در گلشهر

کربوکسی تراپی را می‌توان در بخش‌های مختلف بدن شامل پلک‌ها، صورت، گردن، دست‌ها، شکم، باسن و پاها استفاده کرد.

هزینه کربوکسی تراپی چقدر است؟

برای کسب اطلاعات کامل در خصوص هزینه این متد درمانی، میتوانید در یک جلسه مشاوره با متخصصین ما شرکت کنید. هزینه این عمل، بسته به ناحیه تحت درمان، هدف از انجام درمان، کلینیک انتخاب شده و تعداد جلسات مورد نیاز متفاوت است. بنابراین بهتر است برای اطلاع از هزینه ها، درست بر اساس شرایطی که در آن قرار دارید، حتما با ما در ارتباط باشید.

دستورالعمل قبل از درمان کربوکسی تراپی

  • حداقل 24 ساعت قبل از شروع درمان ، نوشیدنی های الکلی مصرف نکنید (الکل ممکن است خون را رقیق کند و خطر کبودی را افزایش دهد.)
  • در صورت امکان به مدت 2 هفته قبل از درمان از مصرف داروهای ضد التهاب و رقیق کننده خون خودداری کنید. داروها و مکمل هایی مانند آسپرین، ویتامینE ، جینسینگ، مکمل های امگا 3، ایبوپروفن، Motrin ، Advil ، Aleveو سایرNSAIDS ها خطر کبودی بعد از انجام درمان را افزایش میدهند.
  • مصرفRetin-A  را 2 روز قبل و 2 روز پس از درمان قطع کنید.
  • زنان باردار و شیرده گزینه مناسبی برای انجام این عمل نیستند.
کربوکسی در گلشهر
کربوکسی در گلشهرز

درمان سلولیت و یا پوست پرتغالی با کربوکسی تراپی

وجود سلول های چربی سبب می شود که فرد دچار سلولیت و یا همان پوست پرتغالی شود که نمونه ی آن در ران بسیاری از خانوم ها دیده می شود، این مشکل می تواند به واسطه ی تزریق گاز دی اکسید کربن رفع گردد و به پوست جلوه ی زیباتری بخشد. بدون شک این روش درمان برای پوست های سلولیتی از پر طرفدارترین راه های درمان مخصوصا در میان خانم ها می باشد.

قبل از کربوکسی تراپی نیاز نیست اقدام خاصی صورت گیرد مگر اینکه متخصص معالجه، تشخیص دهد که فرد نیاز به انجام عملی خاص دارد. به صورت کلی نیاز است که فرد قبل از انجام کربوکسی تراپی نظافت خود را رعایت نماید و از مصرف الکل از 24 ساعت قبل خودداری نماید. در برخی موارد پزشک متخصص پوست و مو، انجام برخی از آزمایشات را قبل از کربوکسی تراپی ضروری دیده و برای فرد الزامی می دارد که لازم است تمامی این آزمایشات انجام گردیده و جواب آن به متخصص ارجاع داده شود.

مدت زمان انجام کربوکسی تراپی چقدر طول می کشد؟

انجام روش کربوکسی تراپی بین 15 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد ولی باید دانست که فاکتور های زیادی بر روی این زمان می توانند موثر باشند. مهم ترین این فاکتورها، تعداد نقاطی بر پوست است که این روش بر روی آن اعمال خواهد شد. در این روش با تزریق میزان بسیار کمی از دی اکسید کربن بر زیر پوست، کلاژن شبیه سازی شده و موجب جوانسازی پوست می شود.

کربوکسی در گلشهر
کربوکسی در گلشهر

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی چقدر است؟

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی معمولا ۶ ماهه است که البته این زمان در تمام افراد یکسان نیست. بر اساس مقاله‌ای در سایت realself، توصیه می‌شود برای افزایش مدت ماندگاری کربوکسی تراپی هر ۶ ماه یک‌بار درمان مجدد انجام شود.

به نقل از سایت ۴medical یکی از عوامل تاثیرگذار روی ماندگاری نتیجه درمان سن افراد است. افراد بین ۲۰ تا ۴۰ سال پس از حدود چهار تا ۶ ماه بعد از درمان کامل، می‌توانند دوره بعدی درمان را شروع کنند. هرچه سن فرد بیشتر باشد، این دوره کوتاه‌تر خواهد شد. بنابراین افراد بالای ۴۰ سال بهتر است تقریبا سه تا چهار ماه و افراد بالای ۵۰ سال حدود دو تا سه ماه بعد از گذراندن دوره، نسبت به تزریق مجدد اقدام کنند.

 

کربوکسی در گلشهر
کربوکسی در گلشهر

آیا کربوکسی تراپی عوارض دارد؟

کربوکسی تراپی یک روش نسبتا بی‌خطر و بدون عارضه جانبی است. در طول درمان هیچ درد یا سوزشی احساس نمی‌کنید. تنها ممکن است ناراحتی خفیف ناشی از تزریق دو تا چهار دقیقه طول بکشد. گاز کربن دی‌اکسید به سرعت و به‌راحتی در ناحیه درمان پخش می‌شود.

پس از درمان گاز در عرض پنج دقیقه جذب بدن می‌شود. در این زمان ممکن است ناحیه تحت درمان واکنش التهابی نشان دهد و در اثر تحریک کلاژن کمی قرمز شود. همچنین تا زمان جذب کامل دی‌اکسید کربن ممکن است احساس عجیبی در زیر پوست خود داشته باشید.

کبودی ناشی از تزریق را می‌توان تنها عارضه جانبی جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی دانست. این مشکل هم بسیار نادر بوده و تنها برای دو درصد از بیماران اتفاق می‌افتد. تمام این موارد تنها ظرف چند ساعت پس از درمان از بین می‌روند.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب