کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج

کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج

کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج

عموماً به واسطه برخی از تغییرات ناگهانی که در بدن برخی از افراد رخ می‌ دهد، سبب کشیدگی پوست می شود. همان ‌طور که می‌ دانید در سطح پوست کلاژن و پروتئینی بسیاری وجود دارد که می ‌تواند موجب به وجود آمدن حالت کشسانی پوست باشد. حال اگر در پوست یک فرد پروتئین و کلاژن به حد کافی وجود نداشته باشد، پوست این افراد دچار ترک هایی می شود. در این مقاله در رابطه با یکی از خدمات خود در کلینیک آلا یعنی کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج با شما همراهان گرامی صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

ترک های پوستی

پوست از مهمترین مواردی است که در زیبایی فرد تاثیر بسزایی خواهد داشت. ژنتیک از مهمترین عامل های است که بر روی پوست اثر می گذارد. ترک های پوستی از مشکلاتی است که به دلایل مختلفی ایجاد می شود.

انبساط و کشش از عواملی است که به دلایل مختلفی در پوست ایجاد می شود. از جمله این عوامل عبارت است از:

چاق شدن و متقابلا لاغری می تواند منجر به بروز ترک های پوستی شود.

بارداری، در حقیقت نه ماه پوست در سطح کشش است که به طبع پس از اتمام بارداری بروز ایجاد ترک های پوستی طبیعی خواهد بود.

سن بلوغ و تغییرات هورمونی عواملی هستند که می تواند منجر به بروز ترک های پوستی شود. البته این عامل در تمامی افراد صدق نمی کند و در بعضی پوست ها زمینه ژنتیک تاثیر بسزایی خواهد داشت و به طبع ترک ها در آن ها قابل مشاهده تر است.

کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج
کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج

 

علل شایع ایجاد ترک و شیار روی بدن

بسیاری از ترک های پوستی و شیار های قابل حذف روی بدن ناشی از لاغری بیش از حد اندام های بدن است . به همین علت پوست بدن نازک خواهد شد. همچنین ارتجاع پوست از بین رفته و این ویژگی در لایه های پایین تر پوست از بین می رود.

این عارضه معمولا در زمان بارداری بیشتر اتفاق می افتد و همچنین زمانی که دختران در سن بلوغ قرار دارند ممکن است ترک های پوستی روی بدن آن ها ایجاد گردد.

ترک های پوستی ممکن است به صورت خطوط قرمز، ارغوانی و روشن پدید آیند که درمان آن ها با کربوکسی تراپی ترکهای پوستی ممکن خواهد بود.

دلایل علمی ایجاد ترک روی بدن

بسیاری از محققان علت ایجاد این شیار ها را روی بدن نا مشخص دانسته اند . این در حالیست برخی آن را به دلیل از بین رفتن بافت های کلاژن در بدن می دانند. همچنین الاستیسیته ی پوست از بین رفته و در نتیجه این ترک ها حاصل می شود. در بارداری بدن طی دوره ای کوتاه به یک باره رشد خواهد کرد و از این رو روی شکم، سینه و گاها در نواحی همچون ران و باسن ترک های پوستی شکل می گیرد.

زمانی که این ترک ها به وجود می آیند ابتدا قرمز و صورتی رنگ بوده که پس از گذشت زمان آن ها به رنگ پوست یا سفید در خواهند آمد. روش درمانی کربوکسی تراپی ترک های پوستی راهی مطمئن و بدون عارضه برای از بین بردن این ترک ها خواهد بود.

کربوکسی تراپی مناسب چه کسانی است ؟

کربوکسی تراپی محدودیت سنی ندارد و مناسب تمام افرادی است که از مشکلاتی نظیر شل شدگی و افتادگی پوست ، سلولیت ، چروک، تیرگی و پف دورچشم و … رنج میبرند .  اما باید یادتان باشد که هر چه سن بالاتر می رود اثرگذاری این روش و به طور کلی تمام روش های جوانسازی پوست کاهش پیدا میکند بنابراین بهتر است در سنین کمتر برای کربوکسی اقدام نمایید .
کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج
کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج

کربوکسی تراپی ترک پوست

کربوکسی تراپی یکی از بهترین روش‌هایی است که برای کاهش ترک‌های پوستی یا کم رنگ کردن آن‌ها استفاده می‌شود. این روش با تجزیه چربی‌های زیر پوست و اکسیژن رسانی به ناحیه مورد نظر، می‌تواند به بهبود ترک‌های پوستی کمک کند.

تاثیر کربوکسی تراپی برای ترک پوست بعد از زایمان

این روش بهترین درمان ترک شکم بعد از زایمان است. کربوکسی تراپی برای تراپی برای ترک پوست باعث ایجاد مویرگ های جدید در ناحیه تحت درمان می شود. در نتیجه، گردش خون و مقدار مواد مغذی و اکسیژن در ناحیه ترک پوستی بیشتر می شود. این مسئله باعث  ایجاد کلاژن جدید و بازسازی پوست در نواحی ترک حاملگی می شود.

مزایای کربوکسی تراپی ترک پوست

به طور کلی کربوکسی تراپی ترک پوست بعد از زایمان یک روش درمانی بدون عوارض جانبی است. از مزایای درمان چروک روی شکم بعد از زایمان با کربوکسی تراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان قطعی ترک شکم بعد از زایمان
  • سرپایی
  • مانع از افتادگی پوست می شود.
  • رنگ پوست را با کشیدن آن کم می کند.
  • بهبود کیفیت و استحکام پوست شکم
  • بدون دوره نقاهت و مراقبت های طولانی

برای نتیجه بهتر و سریع تر می توان این روش را همراه با روش های درمانی دیگری که پزشک توصیه می کند، استفاده کرد.

کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج
کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج

بیشتر بخوانید:

جلسات درمانی کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج

در روش درمانی کربوکسی تراپی ترک های پوستی عده ای نگران تعداد جلسات درمانی این روش هستند. افرادی که میزان ترک های پوستی آن ها روی نواحی مختلف بدن بسیار کم است. می توانند این جلسات درمانی را در حداقل ممکن به پایان برسانند. این در حالیست که در این روش افرادی با ترک ها و شیار های پوستی ناشی از جراحی های زیاد و یا لاغری بیش از حد مواجه هستند. و لذا در این روش می بایست تعداد جلسات درمانی را بر اساس نظر پزشک افزایش داد.

همچنین واکنش بدن افراد به درمان نیز متفاوت است. در مواردی بدن سریعا به تزریق گاز دی اکسید کربن واکنش نشان می دهد . در نتیجه خونرسانی سریع تر انجام شده .در نهایت طول دوره درمان کوتاه تر می گردد.

این موارد در افراد مختلف متفاوت است و لذا ارائه ی زمان دقیق برای این روش با احتمال پایین انجام می شود.

اهمیت استفاده از درمان با کربوکسی تراپی ترکهای پوستی سبب شده تا برخی از افراد این روش درمانی را استفاده کنند. در این خصوص توصیه می شود علاوه بر انتخاب پزشک معتمد و متخصص، تا پایان جلسات توصیه شده توسط پزشک، درمان را ادامه داد تا نتیجه موثر حاصل گردد.

تعداد جلسات کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج

درمان ترک های پوستی با کربوکسی تراپی حدود ده تا دوازده جلسه به بیمار پیشنهاد می شود. حال بر حسب وسعت ترک ها و میزان ترک ها ممکن است این جلسات افزایش پیدا کند . براساس پاسخ پوستی ما می توانیم تصمیم بگیریم که چه زمان کار را تمام کنیم.

نتیجه درمان ترک های پوستی حدود هفتاد تا نود درصد براساس نوع پوست، ژنتیک و پاسخ پوستی فرد متفاوت می باشد.

کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج
کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج

اقدامات قبل و بعد از انجام کربوکسی تراپی چیست؟

پیش از انجام کربوکسی تراپی فقط باید با پزشک خود مشورت کنید. تا بهترین اقدام را برای از بین بردن ترک‌های پوستی به شما پیشنهاد دهد.

سپس در مورد تعداد جلسات آن و میزان حجم تزریق نیز پزشک شما اطلاعات در اختیار شما قرار دهد. همچنین میزان هزینه عمل را نیز با شما مطرح کند تا مطمئن شوید که می‌توانید دوره درمان کربوکسی تراپی را کامل کنید.

پس از انجام کربوکسی تراپی باید مراقب باشید که به مدت چند ساعت ( حدود 4 ساعت بعد درمان) از رسیدن آب و رطوبت به ناحیه موردنظر اجتناب کنید. به عبارتی باید تا چند ساعت از حمام رفتن، استخر رفتن، سونا و جکوزی رفتن اجتناب کنید.

 

مرکز کربوکسی تراپی برای ترک پوستی در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

تماس جهت رزرو 8صبح تا10شب